| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Berecik Miłośnik FSO Ford Mondeo Szczecin | 2004-08-28 17:19:23 Elektrozawór powinien odrazu zamknąć dopływ gazu. Czy to się naprawia, nie wiem, na wszelki wypadek lepiej kupić nowy. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-08-28 21:38:48 Wystarczająco ważna ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
KIHAS Miłośnik FSO FSO 2000 WARSZAWA | 2004-08-28 22:30:44 W tym elektrozaworze jest cewka, która powinna zadziałać w tej samej sekundzie w której włączasz zapłon i tak samo po wyłączeniu. Najlepiej to sprawdzić włączając zapłon i ręcznie odłączać kabelki od elektrozaworu, wtedy najlepiej słychać charakterystyczny trzask. Powinno się to odbywać bez żadnych opóźnień, jeżeli jednak opóźnienia są to najlepiej go wymienić. Może masz jakieś usterki w instalacji elektrycznej.
|
EMCE Warszawa | 2004-08-30 14:21:42 po co od razu kupować nowy zawór, nie lepiej wyjąć ten co mamy i go porządnie oczyścić, obejrzeć i sprawdzić sobie na spokojnie w domu na jakimś zasilaczu. |
BassenMS Miłośnik FSO Warszawa-Praga Płd. | 2005-03-02 16:52:46 Odświeżam wątek: nie wiecie, co może być przyczyną niewłączania się (braku "cyknięcia") elektrozaworu na butli? Już drugi raz miałem coś takiego, że przejechałem na gazie jakieś 500m i zawór się rozłączył. Potem już tylko jazda na benzynce...
Jeśli winna jest elektryka - gdzie szukać najbardziej prawdopodobnych przerw w obwodzie? Pozostałe elektrozawory działają bez zarzutu. |
BassenMS Miłośnik FSO Warszawa-Praga Płd. | 2005-03-02 19:08:52 PS A nie wiecie może, czy gdzieś w sieci można znaleźć schemat elektryczny instalacji LPG pierwszej generacji (gaźnik)? |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-03-02 20:49:36 sprawdź czy do cewki w zbiorniku dochodzi plus. wydaje mi sie że jest on ciągnięty razem z przewodem gazowym. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-02 23:59:06
A może to jest jakaś funkcja specjalnie zaimplementowana do centralki, mająca na celu podtrzymanie pracy silnika do czasu napompowania zupy do gaźnika
A co do elektrozaworu na butli... Tak jak napisał OLO - musisz prześledzić cała jego droge od centralki do butli i spróbować zlokalizować ewentualne uszkodzenie. Nie musi to być przeciez uszkodzenie przewodu ale np. końcówek, wtyczki czy nawet samego elektrozaworu. Możesz na próbe zastąpić (zdublować puszczając prowizorycznie przez kabine, nie koniecznie od razu wymienić) nowym przewód łączący centralke z tym elektrozaworem i sprawdzić czy to on jest przyczyną. BTW:
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-03-03 00:08:44 ] |
BassenMS Miłośnik FSO Warszawa-Praga Płd. | 2005-03-03 12:44:40 Sprawdzałem przed chwilą - prąd dochodzi do elektrozaworu na butli, a ten prostak nie cyka. No to chyba czeka mnie wymiana...? |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-03-03 16:58:43
|
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-03-03 17:03:39
cos nie wyszlo
skoro nie cyka to padla cewka |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-04 01:49:09 Oczywiście mase ma też dobrą? |