Ciekawy przeszczep Omega B DualRam

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




Ciekawa konfiguracja

  
 
Jednym słowem nie ma jak 3.0 24V R6 z A.
A nie jakieś tam vidły z Be.
  
 
I bardzo dobrze,widac,ze gosciu urodzil sie z ciezka noga. R6 sa bardziej wytrzymale na dluzsze przeciazenia niz V6. Bardziej odporne mechanicznie i nie przegrzewaja sie.Bylyby o niebo lepsze,gdyby opel unowoczesnil chociaz elektronike i sterowanie nimi.Tez sie grubo zastanawiam co by tu zrobic ze swoim silnikiem za pare lat,bo buda na pewno ulegnie bio-degradacji.A silnik-zyleta,poprostu cudo techniki,trza by bylo go przelozyc do nowszej budy.Ale jak z fotki wynika,komora silnika jest troche ciasniejsza.
  
 
hmm

patrząc na ogólny stan tego bolidu można mieć podejrzenia, iż właściciel nie uczynił takiegoż mezaliansu z pobudek wyższych... tylko z braku kasy i/lub możliwości zakupu V6 w rozsądnym stanie
  
 
Cytat:
tylko z braku kasy



No tak... Felgi w sumie tez pewnie wg ciebie dla biedaka...

Wg mnie jesli decydujesz sie na taka operacje, to na pewno nie z braku kasy...

R6 rules
  
 
hehehe - sie kurwa podniecają tym białym szrotem

wersja zajebista - reflektory normalne, listewki podpierdolone na parkingu od wersji ze spryskiwaczem (ino otworki się ostały), halogenów w tym wypasie nie przewidziano, całość pierdolnięta biało-ślubną plakatówką łącznie z plastikami dla wrażenia na blacharach, a że zdjęcie zrobione w niedzielę, po dyskotece w remizie, to nawet czasu nie było żeby ze szlaucha podczyścić

a w komorze ten szrot wciskany młotem - widać ślady na pokrywie

i to ma być egz. kogoś z kasą?

PS. A sadzac po wypasie modelu to przekladka z 2.0 a nie MV6.
  
 
tak se tlumacz...
  
 
No jak nie mam wypasa co jezdzi 280, ma 260KM i 40-150 robi w 11 sekund to nic innego jak takie tlumaczenie mi nie pozostaje...

Moge ewentualnie jeszcze wsiasc w to moje smetne, wolne V6 i pojechac do lasu wykrzyczec jaki to GM glupi, ze pozbawil mnie takiego wypasu jak R6.
  
 
Cytat:
2004-08-31 14:13:05, DrA pisze:
Moge ewentualnie jeszcze wsiasc w to moje smetne, wolne V6 i pojechac do lasu wykrzyczec jaki to GM glupi, ze pozbawil mnie takiego wypasu jak R6.



I z tym się zgodzę jakby co, to jadę z tobą dwa głosy będzie lepiej slyszeć!!!
  
 
Cytat:
No jak nie mam wypasa co jezdzi 280, ma 260KM i 40-150 robi w 11 sekund to nic innego jak takie tlumaczenie mi nie pozostaje...



Nie martw sie tak. Zawsze mozesz na R6 przeskoczyc. I na pewno bylby lepszy efekt, gdybys w nia wrzucil te 20+ tys.

Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: kristo dnia 2004-08-31 14:29:10 ]
  
 
Cytat:
I na pewno bylby lepszy efekt, gdybys w nia wrzucil te 20+ tys.


Niewatpliwie...

20k zl to calkiem spory budzet na podtlenek i szara tasme do klejenia
  
 
ciesze sie ze sie zgadzamy.



Cytat:
szara tasme



Ja uzywam czarnej...

pozdro
  
 
A co to ma do tematu panowie?
Jak ktoś ma kasę i ją wydaje, jego sprawa.
Jak ktoś chce mieć gas przyspieszający i czarną taśmę na samochodzie to ją ma, jago sprawa.
Alu zamknij ten wątek bo chyba już nic nowego nie napiszemy o R6 w omie B.

  
 
no chyba, że umieścimy zdjęcie bardziej lanserskiej bestii :









  
 
luzik, mają chłopaki "pomysła" to niech se dłubią...

uważam, że pomysł na dzisiejsze czasy chory (swap z V6 na R6)

a gdyby R6 było takie wspaniałe to by do ostatniego modelu omegi występowało...

temat chyba trza zamknąć


[ wiadomość edytowana przez: mega_3 dnia 2004-08-31 19:52:37 ]
  
 
Cytat:
2004-08-31 19:32:47, MEGA_3 pisze:
no chyba, że umieścimy zdjęcie bardziej lanserskiej bestii :




Ta rozpórka jest wspawana między kielichy czy ja krzywo widzę?

podnoszący się z trudem z podłogi
Robert
  
 
No właśnie ciekawe jak zrobiona ta rozpórka, bo u mnie jest od góry tylko jedna środkowa śruba trzymająca całą kolumnę i brak innych po bokach (dokładnie tak jak na zdjęciu). Tylko się dziwię, bo ja mam zawiechę zostawioną od 2.0 przy motorku 2,6, bo się szwabowi nie chciało przekładać.
  
 
Cytat:
2004-08-31 08:42:26, mario26DR pisze:
I bardzo dobrze,widac,ze gosciu urodzil sie z ciezka noga. R6 sa bardziej wytrzymale na dluzsze przeciazenia niz V6. Bardziej odporne mechanicznie i nie przegrzewaja sie.Bylyby o niebo lepsze,gdyby opel unowoczesnil chociaz elektronike i sterowanie nimi.Tez sie grubo zastanawiam co by tu zrobic ze swoim silnikiem za pare lat,bo buda na pewno ulegnie bio-degradacji.A silnik-zyleta,poprostu cudo techniki,trza by bylo go przelozyc do nowszej budy.Ale jak z fotki wynika,komora silnika jest troche ciasniejsza.



Witam
Własnie przymierzam się do przełożenia silnika w mojej Omie z 2.6 na 3.0 24 V czyli z R6 na R6 czyli żadna rewelacja.
Tak już kalkulowałem że trochę drożej dostane V6, wydaje się lepsze bo nowsza technika osiągi te same co R6, ale widzę że ostro zachwalacie te silniki rzędowe.

Tak więc może nie warto bawić się w V6 jeżeli R6 jest lepsze.
  
 
W końcu nie bez powodu bmw cały czas tłucze R6.
  
 
Moim zdaniem jedyną zaletą V6 do R6 jes to, że V6 jest krótszy i tym samym nie dociąża tak przodu. Z tąd własności jezdne auta z V6 mogą być lepsze.
V6 jest jakichś taki delikaty, jak przyglądałem się dokładniej mojej 2,5, i bardziej pasuje do jakiejs wiertarki typu Vectra lub hamerykańskiego motoru.
Poza tym na bazie R6 lotus zrobił lotusa.
A Saab i Sintra z jakichś powodów nie wykręcają z tego silnika (3,0V6) więcej niż 201KM.