Asterka na hamowni.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis bylismy zmierzyc ile naprawde kucy drzemie podmaska Asterki GSI 2.0 16v



Wykresik wkrótce...

A to Uno turbo ktore zajelo I miejsce w klasie Mini PLUS w Modlinie

Troche "gołe"... bo wlasnie przekladaja bude z innego uniaka
I widzimy napęd ala Flinston i Pudzian w roli głównej

Sory za jakosc fotek, ale robione byly telefonem

[ wiadomość edytowana przez: zoom dnia 2004-09-03 00:08:55 ]
  
 
Hehe spoko fajne foty czekam na wykres
  
 
No i jakie wyniki?
  
 
No wiec przedstawiam wykresik z hamowni
>> WYKRES <<
Więc kto sie pokusi na te jedyne 146 konióf ?
  
 
niom to teraz bede wiedzial ile dokladnie pisac koni
ale niezle niezle leciutki samochod i 146 koników daje rade naprawde i mamy nadzieje ze bedzie wiecej tych koników
  
 
Cytat:
2004-09-03 20:40:29, GEOO pisze:
niom to teraz bede wiedzial ile dokladnie pisac koni
ale niezle niezle leciutki samochod i 146 koników daje rade naprawde i mamy nadzieje ze bedzie wiecej tych koników


Ciekawe skad ma byc wiecej tych konikow A Asterka chyba do lekkich autek nienależy...
  
 
np. z tuningu wiecej tych koników
w porównaniu do innych samochodo startujacych jest lekka
  
 
Hm, profesionalny tuning troche kosztuje. A samo GSI juz cos powinno mowic... Z tego co wiem to tylko jedno autko bylo ciezsze od Astry (Croma)
  
 
oj zoom czepiasz sie
  
 
wystarczy zoom że złozy do niej stożkowy filtr powietrza K&N i wydech przerobi i juz bedzie miał 150 kucyków moze nawet ciut więcej
pozdro ale itak nieżle wymiata!!!!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: majer dnia 2004-09-03 21:29:16 ]
  
 
Geoo nie czepiam sie .
Stożek jest, wydech też jest przerobiony ze strumienicą A zbyt duzej ingerencji w silnik kolega nie chce robic.
  
 
bez ingrencji w silniki tomoze chip załozyc jeszcze no tylko troche kosztuje sobie
  
 
Cytat:
2004-09-03 21:18:11, MAJER pisze:
wystarczy zoom że złozy do niej stożkowy filtr powietrza K&N i wydech przerobi i juz bedzie miał 150 kucyków moze nawet ciut więcej
pozdro ale itak nieżle wymiata!!!!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: majer dnia 2004-09-03 21:29:16 ]



Albo 140

Pozatym jest to bardzo ladny wynik
Wiekszosc aut seryjnych poprostu nie trzyma wyniku jesli jest juz uzytkowana z 3 lata lub wiecej. czesto mozna tracic nawet po 20 konikow przy wiekszych mocach poczatkowo. czesto tuning pozwala wrocic do serji.
Dlatego ten wynik jest niezly.
Pozatym zobaczcie przebieg mometu i mocy. jest poprostu w sam raz do startow a to tez mu troche daje
  
 
Dokladnie jak mowisz Pingu. Koles z hamowni tez mowil ze ladny wynik i mowil ze zadne auto nie ma mocy książkowej (z wyjatkiem jakichs japońców). Pocieszyl ze tydzien temu byl kadet GSI z takim samym silnikiem i mial 90konikow co bardzo zdolowalo wlasciciela...
  
 
ja bym sie ładnie wnerwił jak by mi pokazło 80 koni bym go chyba do sanu wżucił albo na szrot .Widocznie gosciu ma mocne nerwy
  
 
Cytat:
2004-09-03 21:03:06, zoom pisze:
A Asterka chyba do lekkich autek nienależy...



eee ?? Astra sedan wazy ok 980kg
  
 
croma do lekkich nienalezy bo wazy 1500kg
  
 
Cytat:
2004-09-04 19:43:43, Rapcio pisze:
Cytat:
2004-09-03 21:03:06, zoom pisze:
A Asterka chyba do lekkich autek nienależy...



eee ?? Astra sedan wazy ok 980kg



Ale jego astra jest ciezsza. A ta waga to astry golej czyli bez zadnych bajerow.
  
 
Waga GSI 16v: 1145kg

a tak pozatym to czy ta astra przypadkiem nie jest na gaz ?? a jesli nawet jest na gaz to czy byla tez mierzona na gazie ?
  
 
Cytat:
2004-09-05 17:41:14, Rapcio pisze:
a tak pozatym to czy ta astra przypadkiem nie jest na gaz ?? a jesli nawet jest na gaz to czy byla tez mierzona na gazie ?


heh...
Ona nie jest na kapuste.