Wiązka przewodów do spryskiwaczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktoś może mi sprawdzić w EPC numer katalogowy wiązki przewodów wtykanej do kostki okablowania samochodu która zawiera kostkę podłączenia pompki spryskiwacza przedniej szyby, pompki spryskiwaczy reflektorów, oraz czujnika płynu w spryskiwaczu.
Pojechałem do ASO aby ją zamówić a kolo mi wpiera że występuje ona jedynie z wiązką klimatyzacji (1200 PLN),palant jeden, znalazłem tą wiązke w TIS'ie - na jednym końcu jest wtyczka 6-pinowa przyłączeniowa do instalacji samochodua z drugiej 3 wtyczki.
Nie mogę odpalić u siebie EPC wyrzuca ni komunikat że w tej wersji Win nie działa (mam XP'ka można coś na to poradzić ?)
I jeszcze jedno czy pompka do spryskiwacza szyby jest mniejsza od pompki reflektorów?
Ja ich chyba zajebie w tym ASO(za montaż zbiornika spryskiwaczy chcieli 300 PLN - pojebało sk....),nie dość że doją mnie na kasę ile się da to jeszcze ku... nic porządnie załatwić nie potrafią
  
 
muszę się w końcu zaprzyjażnić z jakimś mechesem co by mi naprawy wszelakie załatwiał bo ja
po 1 nie mam czasu
po 2 nie na wszystkim się znam
  
 
- Wejdz we wlasciwosci epc32.exe
- Wejdz w zakladke zgodnosc
- Ustaw tryb zgodnosci windows 95

powinno sie odpalic.

W EPC jest kilkaniascie takich pozycji o jakich piszesz. Ciezko wybrac ta wlasciwa.

pozdro
  
 
dzięki postaram się zmienić ustawienia, i może mi się uda wybrać właściwą wiązke.
  
 
udało się uruchomić EPC ale też zbaraniałem za dużo tego w TIS'ie wygląda to tak:
może jest ktoś mądrzejszy i to namierzy
  
 
Sprawę może dodatkowo komplikować jeszcze wiązka do podgrzewanych spryskiwaczy
  
 
ale podgrzewania których spryskiwaczy Janusz?
reflektorów czy szyby, coraz bardziej się zastanawiam nad odpuszczeniem sobie ambitnego planu ponownego uruchomienia spryskiwaczy reflektorów za dużo zaczyna to kosztować ,a gdzie jeszcze dysze druga pompka itd...
  
 
Pojechałem jeszcze raz do ASO z wydrukiem z TIS'a pokazując gościowi o co mi chodzi (miałem nadzieję że może błyśnie inteligencją) aby mi takową zamówił, a co on na to ? że nie ma takiej wiązki w ofercie, ma dwie oddzielne do spryskiwaczy reflektorów z czujnikiem i spryskiwacza szyby również z czujnikiem (ciekawe gdzie by sobie wpioł te dwa czujniki) i musi wysłać zapytanie do GM, no i wysłał, a ja dalej czekam...
  
 
No i się doczekałem, jakie było moje zdziwienie gdy pan poinformował mnie że ma wszystko czego potrzebuje, myśle sobie czary jakie czy co, przybywam do salonu w te pędy i co i gó..no. Pan wyjmuje 3 słownie trzy oddzielne wiązki(raczej przewody niż wiązki):
1.wtyczka do okablowania samochodu z przewodem a na drugim końcu wtyczka do czujnika poziomu płynu w spryskiwaczu
2.wtyczka do okablowania samochodu z przewodem a na drugim końcu wtyczka do zasilania pompki spryskiwacza szyb
3.wtyczka do okablowania samochodu z przewodem a na drugim końcu wtyczka do zasilania pompki spryskiwacza reflektorów

Pan oznajmia mi że trzeba je sobie przerobić na jedną, no ku..wa tego jeszcze nie grali, niedość że trzeba wyjebać na niepotrzebne wtyczki prawie 450 PLN to jeszcze trzeba się z tym motać i przerabiać.
Panowie mam ponownie prośbę do posiadaczy bestyjek z spryskiwaczem reflektorów, niech ktoś w ramach ćwiczeń odkręci atrape chłodnicy i spisze mi numer z wiązki przewodów zasilającej te pompki, jest ona w dolnej części chłodnicy od strony kierowcy wpięta w okablowanie samochodu, jestem do tego stopnia zdesperowany że jeżeli jest ktoś w okolicach z takim wyposażeniem to sobie sam bym podejrzał tą wiązke, często pada deszczyk a ja teraz nie mam wcale spryskiwacza szyby.
  
 
Sorki że wygrzebałem ten post, no, ale walczę już od dłuższego czasu z tą materią i ponownie potrzebuje pomocy.
Kupiłem jakiś czas temu pompkę spryskiwacza szyby wygląda ona tak:


no i zbiornik

według TIS'a powinno to być podłączone tak:

a za nic się nie da, ponieważ, po pierwsze pompka ta (na bank jest właściwa wg EPC) nie pasuje w miejsce montażu w zbiorniku jest tak jakby za mała, co pokazuje chociażby uszczelka

z tym jakoś sobie poradzę, a druga sprawa to jej podłączenie, na pompce jest opisane tak:

tak, więc inaczej niż by to wynikało z TIS'a (co widać we wcześniejszym poście).
Ze względu na to, że nie mogłem dostać odpowiedniej wiązki elektrycznej próbowałem zrobić ją sam, ale ze względu na wyżej wymienione problemy oraz to, że trudno jest dobrać przewód o odpowiedniej oporności do czujnika, a także odpowiedni sposób podłączenia bez schematu, odpuściłem sobie.
Mam Panowie do was 2 gorące prośby,
1.Gdyby któryś z was mógł udać się do ASO opla, aby sprawdzili numer opla wiązki elektrycznej, której szukam (może będą bardziej rozgarnięci i coś poradzą)
2.Gdyby ktoś posiadał schemat elektryczny tego podłączenia, bardzo by mi się przydał.


[ wiadomość edytowana przez: diro dnia 2004-10-23 11:56:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: diro dnia 2004-10-23 15:40:20 ]