MotoNews.pl
  

Przerywanie silnika w zakresie wysokich obrotów (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie sprawa jest prosta.od jakiegos czasu po prostu silnik sie nie chce wkrecac na wysokie obroty.5700 i go odcina.zalozylem wieksza dysze paliwa,nowe filtry,nowe swiece.dalej jest to samo.czy ktos z was moze mi poddac jakies pomysly?gaznik jest nowy.dodam ze do tych obrotow samochod pracuje plynnie i szybko sie wkreca.
  
 
1. poziom pływaka w gaźniku (za wysoki)
2. kończąca sie pompka paliwa lub jej popychacz (za mała wydajność)
3. aparat zapłonowy ( źle wyprzedza zapłon)
4. przewody wn ??
  
 
problem pojawił się niedawno czy od momentu złożenia silnika?
jaką masz rurkę emulsyjną w gaźniku?
  
 
jeśli masz stary aparat zapłonowy to sprawdź przede wszystkim przerwę na przerywaczu... i tak jak pisza przedmówcy, pompka nie wyrabia...

[ wiadomość edytowana przez: sFiatowiec dnia 2004-09-03 14:41:09 ]
  
 
tzn.wiec tak.problem ma juz 2 miechy i wystepowal tez na starym silniku.ale wiekszosc rzeczy ze starego jest w nowym,wiec to mnie nie dziwi.zmiana gaznika nie miala wplywu na to.za wysoki stan.tan.masz simon na mysli ze za duzo paliwa jest jednorazowo w komorze plywaka?i co?zalewa sie czy jak?bardziej bym stawial na pompe ale to jest malo uzywana z df,a,popychacz jest nowy.kable to fakt,ze sa stare,musze je wymienic
  
 
z tego co pamiętam to u ciebie były drobne problemy z ukł. zapłonowym, więc to powinno iść do sprawdzenia w 1 kolejności.
  
 
pompka raczej odpada- ja mam elektryczną i jest to samo.
wg mnie jest to coś w gaźniku. ostatnio jechałem z góki i rozpędziłem auto do 120 (a normalnie ok 110 i zaczyna szarpać). Jadąć z górki paliwo odpływa od dyszy, więc przychylam się do opcji z pływakiem (choć u siebie jeszcze nie sprawdzałem).
  
 
kumpel mial to samo-wymienil wszystko gaznik pomke wszystkie filtry przewody cewke nanoplex i nic nie pomoglo...
przyczyna byla prosta-syf w baku..
ach te nasze paliwo
  
 
Ja mam to od zawsze Właśnie te obroty według mnie są graniczne dla tego gaźnika. Założenie rurki szczelinowej przesuneło to zjawisko troszeczke wyżej ale nie zniwelowało problemu. Problem jednak nie pojawia się w gaźniku od dacii posadzonym na tym samym silniku. Silnik bez problemu dokręcał się do prawie 7000 bez jakiegokolwiek przerywania. Możliwe więc, że to średnica gardzieli decyduje o wszystkim
  
 
mi w elegancie odcina tak jak mam ok. 95 km/h na 3 biegu (nie mam obrotomierza) ale to chyba wina odciecia zaplonu w eoleganice czy cosik takiego
  
 
puchatek,zakładam że rurkę emulsyjną masz F101,spróbuj włożyć F8 i zobacz
  
 
tylko ze najlepsze jest to ze kiedys go bylem w stanie dokrecic do 6500 na tym samym zestawie zasilajacym,a teraz jest problem.no nie wiem,poszukam jeszcze troche,moze faktycznie plywak
  
 
no musisz go sprawdzić,ustaw na 7/15 mm i zobacz w ten czas...
btw. nie podejżewam pompki paliwa bo kiedyś sam mówiłeś że zmieniałeś popychacz więc nie sądze aby sie już wytarł
  
 
odswierzma temat,gdyz sa nowe objawy.a mianowicie:okazalo sie ze silnik sie wkreca do 6500 ale...na 3/4 otwarcia maksymalnego przepustnicy.jesli wcisne gaz do konca silnik konczy przy 5700.jak odpuszcze troche to sie dalej wkreca tylko oczywiscie w mniejszym tempie.co to moze byc?panowie pomozcie.szweps,licze na twoja wiedze
  
 
Wygląda na to że brakuje mu paliwa na wysokich obrotach (skoro "odcinając" nadmiar powietrza kręci się trochę wyżej). Żeby nie zalewać go na niższych obrotach i wzbogacić mieszankę na wysokich zmień dyszę powietrzną na mniejszą.
  
 
Ja tez tak mam jak mui depne do podlogi to wkreca sie do 5500 a jak powoli to do 7500 wyzej sie balem. jak srednice ma gaznik z daci ?
  
 
32 mm
  
 
dzieki
  
 
Witam!
Ja chcialem napisac dokladnie ten sam watek
U mnie objawy sa takie:
- na 4 biegu przy predkosci 70 kmh auto zaczyna przerywac,
- gasnie przy naglym hamowaniu,
- czasami "strzela", przewaznie przy hamowaniu na wrzuconym biegu.
Aparat zaplonowy jest nowy, kable wn, swiece, filtr powietrza i plywak tak samo. Musze jeszcze wymienic filtr paliwa, ale watpie zeby to bylo jego wina.
Ma ktos jakis pomysl co jest nie tak?
  
 
ustaw przrwe na przerywaczu.