| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2004-09-05 13:59:37 Witam, czy wie ktoś ile kosztuje regeneracja amortyzatorów Bilstein do DF'a?
Pozdrawiam. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-05 16:19:20 za maluchowe trzeba zapłacić 100, więc DF-owe pewnie podobnie...
Tu masz numer telefonu - zadzwon i się zapytaj Ja powtórzę swoje pytanie - czy ktoś ma fotki górnych poduszek do bili?? (126p) |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2004-09-05 16:38:01 Dzieki za pomoc, pozdrawiam
|
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-11 23:23:36 założyłem upragnione bilsteiny, ale niestety przez to, że jestem z natury narwany nie sprawdziłem czy sprzedawca dał mi właściwe nakrętki na amory i spieprzyłem jeden gwint (na amorach jest M10, a nakrętki były 10x1,25 ) jest pomysł, żeby przeciąć poduszkę i złapać czymś za szpilkę, tylko czym chwycić, żeby nie zniszczyć gwintu?? nie ma raczej miejsca, żeby przyspawać coś do trzpienia... BARDZO PROSZĘ, niech ktoś mi podda jakiś pomysł, bo jestem załamany. musiałem przez to odpuścić olkusz, bo amor tłucze się jak szalony!! |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-09-11 23:28:21 podgrzać,przepalić tę nakrętke ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2004-09-11 23:30:55
Może jakbyś miał doście do małej szlifierki/wiertarki z tarcza i spróbował przeciąć nakrętkę aż do gwintu i rozłupać ja na pół. A do szpilki może wywiercić wiekszy otwór i nagwintowac i wkręcic śrobę i złapać kluczem powinno unieruchomić szpilkę. Albo kupić od ten badziew (wykrętak) do odkręcania śrob (taki gwintownik z odwtornym gwintem i uchwtem na klucz z drugiej strony) |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2004-09-11 23:33:03 zdejmij koło wyjmij sprężyne i złap kluczem do odkręcania śrub do rur taka "żaba" ściśnij mocno i odkręć .Ale ściśnij tą szpilke pod osłoną tą cienką co wychodzi z amortyzatora..Troche może Ci sie zniszczyć osłonka na amorek ale jak umiejętnie zrobisz to nic sie stanie. |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-11 23:45:05 dzięki za odpowiedzi!!
Darallye - tzn. mam łapać za gumową osłonę jeszcze na wysokości tłoczyska, czy szukać dojścia u góry, w miejscu gdzie ta gumowa osłona się zatrzymuje na szpilce?? da się wogóle wyciągnąć sprężynę bez wyciągania amora??czy trzeba ściągać do tego wahacz??
myślałem, nad tym cięciem, ale to ostatecznośc, zabieg iście hirurgiczny |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-11 23:49:07 aha, o tym nagwintowaniu też myślałem, ale boję się, że tam już jest za mało materiału na takie imprezy |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2004-09-12 00:01:07 U mnie bardzo szybko wyrobiły sie mocowania ampulowe i naspawałem sobie taki wypustki na klucz 8 .
sprężyne wyjmij będzie Ci łatwiej potem musisz rozciągnąć amor maksymalnie żeby szpilka wyszła z amora i przyłapać .Wachacz nie ma po co wyjmować najlepiej poluzować i jak wyjmiesz sprężyne to przykręćić amor na dole i wyciągnąc wachacz do dołu to amor ładnie wyjdzie.hehe tylko ze to praca dla trzech |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-12 09:16:08 witam, chciałbym dziś powalczyć, ale mam jeszcze jedno pytanko - czy ktoś z Kraka dysponuje narzynką M10?? |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-13 16:53:21 witam ponownie, problem został wczoraj rozwiązany "obrobiłem" |