Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() leju1 Fiat 126 El Wrocław | 2004-09-06 22:36:36 Witam! Tak jak w temacie - czy gaźnik od Fl będzie pasował do El i jakie są różnice między nimi?
Pozdrawiam ![]() |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-09-06 22:51:25 od elxa ma czujnik zamkniecia przepustnicy...to wiem na pewno bo ksiazke zostawilem w garazu i nie mam jak sprwadzic reszty |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-07 00:40:39 jaki znowu czujnik zamknięcia przepustnicy?????
jedyna różnica to elektrozawór, który po zgaszeniu silnika zamyka drogę mieszance, która normalnie przechodzi przez dyszę wolnych obrotów. sam elektrozawór kosztuje chyba koło 25-30 zł i czasem nawala(co objawia się brakiem wolnych).na szczęści są śrubki,które wkręca się w miejsce tego gadżetu (a niejako do śrubki wcohdzi wtedy dysza). zakładać i jeździć ![]() |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-09-07 00:58:19 elektryczne dysze byly juz w flach
a o czujnik chodzi mi o to ze w elxie na wysokosci przepustnicy jest miejsce na wsówke do ktorej sie podpina kabel biegnacy bodajze od cut-offa...co ma niby zapobiec temu ze jak czasami jak np. przy redukujemy przpustnica jest zamkknieta a silnik wchodzi na wyzsze obroty i zeby nic sie nie popierdzielio...taki tam wynalazek zeby pokazac ze jakis zmian dokonali |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2004-09-07 13:07:47 to który gaznik najlepszy do przerubek wg mazika ![]() |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2004-09-07 15:45:07 zadna ruznica nie istnieje, na gazniku pisze jaki to typ, taki sam mozesz miec w fl'u czyli ten z większą ale węższą ośką przepustnicy z elektromagnesem dodatkowo (są też bez)
no i jaki czujnik przy przepustnicy? tam jest w podstawce! wyprowadzenie takie niepotrzebne do wyboru za posrednictwem czujnika podcisnienia krzywki zaplonu kwestia w tym czym się różnią stare typy gazników 28IMB 1/3/4/5 tam mogą być teoretycznie różne "kanaliki" bo inne dysze byly stosowane np wg ksiązki ale to nie jest regułą |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-09-07 16:18:34 kolo sie pyta czy sa roznice w gaznikach montowanych w flach i eleach to mu napisalem ze jest to ustrojstwo.to ze w podstawce jest dodatkowy waz prowadzacy do pochlaniacza par to chyba nie jest roznica w gazniku tylko w podstawce-gaznik od kazdego malucha pasuje do kazdego innego i tyle.Rownie dobrze do styku zamkniecia przpustnicy mozna nic nie podlaczac i tez bedzie dobze.to wspolpracuje tylko z cut-offem. |
![]() M_a_x_X Łódź | 2004-09-08 10:56:38
|
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-09-08 15:35:07 Zasadniczą różnicą między wersjami IMB i S1A są:
- w IMB oś przepustnicy ma 6 mm, w S1A 8 mm - w IMB dysza paliwa biegu jałowego jest jednoczęściowa, natomiast w S1A składa się z dyszy właściwej i oprawy(która może być oprawą w dosłownym tego słowa znaczeniu albo elektromagnesem - jak jest zazwyczaj). Ponadto poszczególne wersje różnią się budową układu przejściowego(w nowszych jest dodany otwór mniej więcej w połowie wysokości zwężki) i rozmiarem dyszy powietrza biegu jałowego(140 albo 200). Gaźnik w ELXie istotnie miał czujnik zamknięcia przepustnicy wykorzystywany przez moduł cut-off ale to całkiem nieistotne. |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-09-08 15:56:36 A ja dodam że brać jak cosik to tylko stare gaziory z lat 80-90 ![]() |