Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-07 19:09:28 ... chodzilibyśmy na rękach.
Czyli czemu auta przednionapędowe są gorsze ![]() Żeby było jasne rozpatruję te auta pod względem fun'u jaki daje prowadzenie ich, a nie mam nic do ich funkcjonalności. Czekam na argumenty za i przeciw obu ukladom napedowym. Niniejszym uznaję dyskusję za otwartą. |
![]() Kielon Opel Astra Warszawa | 2004-09-07 19:36:13
Chodzi o taczkę? ![]() A apropo tematu, auta z tylnim napedem bardziej nadaja sie do wszelkich ewolucji. ![]() |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-07 20:02:14 Nie wiadomo czemu, ale kierowca zawodowo tylnonapędowy poradzi sobie z przednionapędowką ![]() |
![]() MacTB S60 i CBR600 Warszawa | 2004-09-07 20:02:47 Uuu, Quattro, nie boisz się że rozpętasz wojnę? ![]() Moim zdaniem: ani przednie ani tylne napędy ![]() Wybieram 4x4! ![]() ![]() |
![]() MUSEL fiat 126/Astra rzeszów | 2004-09-07 20:50:52 Ja zapraszam na forum klubu Lady tam byl juz rozpatrywany ten temat i wywolal wiele glosow od posiadaczy klasyków i przednio napędowych,a tak na prawde klasyczny uklad napedowy kroluje ................................
pozdrawiam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Artiro Hyundai Accent GLS Warszawa | 2004-09-08 01:58:38 Tiaaa, tylni naped i blokada dyferencjalu.Gdyby accent tak wlasnie mial....
No coz, fwd trudniej wprowadzic w poslizg niekontrolowany, ale trudniej rowniez w kontrolowany i jest on jednak bardziej ryzykowny niz w klasyku. Rwd lepiej 'pcha ' pod gorke, lepiej przekazuje moc i moment na asfalt. Rwd(wiekszosc) ma ten cholerny kanal na wal napedowy przez srodek auta... Sporo jest plusow i minusow kazdego napedu, jak i 4x4 oraz awd. wszystko zalezy czego sie od auta oczekuje. Jesli chodzi o zabawe autem, to dla mnie bomowe sa: mazda mx-5 miata, oraz nowosc bmw serii 1, nie ma to jak mocny, tylnonapedowy kompakcik, tylko cena przeraza... |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-08 13:11:00 Ja chcę Hachiroku... Czyli Toyotę AE86 Sprinter Trueno (inaczej Corollę GT z lat 86-87).
Napęd na tył, 140 KM, 900kg Kultowe auto japońskich drifterów... |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-08 14:17:33 Na allegro są dwie Corolle GT na sprzedaż jedna niestety po tunningu optycznym i z nitro za 10000 i druga której cena stale rośnie.... |
![]() thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2004-09-08 14:25:40 Trueno czy Levin ??
Daj linki ![]() pozdr |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-08 15:21:58 Raczej Levin. Poszukaj sam bo mi net przycina.... |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-08 19:20:58 niestety nie mam tyle kasy, bo byc moze zaprzyjaźniłbym się z nią na dłużej ![]() |
![]() Elstir GAZ24 Astra 320 Warszawa | 2004-09-08 19:41:26 moje zdanie co do napędów:
tylni - wieksza frajda z jazdy przedni - większe bezpieczeństwo 4x4 - dobry wtedy, kiedy można go regulować i jest sensowny rozstaw osi Chociaż w dobie dzisiejszej elektroniki i systemów trakcji itp to auto z tylnym napędem przy tychże wszystkich bajerach włączonych jest równie bezpieczne co z przednim. Osobiście wolę tylni napęd. |
![]() Kielon Opel Astra Warszawa | 2004-09-08 20:49:06
Elstir ma tytaj całkowitą rację. ![]() |
![]() Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-08 22:51:19 Może to zabrzmi dziwnie ale w sytuacji kryzysowej gdy siadla w C5 elektronika samochód stał się całkowicie niesterowny i zakonczyło się to kasacją nowej limo... Kumpel stwierdził, że łatwiej by mu było opanować 911(964) niż Citroena... |