Jaki silnik lepszy do Gazu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcę kupić omegę B i docelowo włożyć gaz, za który skolei nie mam zamiaru zapłacić więcej niż 3 klocki. Więc jaki silnik 2.0 , 2.5 czy też 3.0 bedzie lepszy.

Coś tam gdzieś czytałem, że do 3.0 trochę by mnie szarpnął po kieszeni ((.

A jak sprawa wygląda porównując 2.0 a 2.5?

Dzieki za szybką odpowiedź bo sprawa nagli
  
 
Troche nie ten dział wybrales, bo to jestdzial sprzedam/kupie.
Ale jak juz jest temat... Poza tym napewno juz o tym bylo.
W Twojej sytuacji wchodzi w gre tylko 2.0 4 cylindry.
Za 2.5 lub 3.0 zaplacisz okolo 1000 na cylinder .
Musisz zalozyc do takiego sekwencyjny wtrysk, a ten jak wiadomo do tanich nie nalezy.
Na innych te silniki nie pochodza za długo lub w ogole.
  
 
Cytat:
2004-09-18 13:18:18, Filipo pisze:
...W Twojej sytuacji wchodzi w gre tylko 2.0 4 cylindry....



I najlepiej 8V.... czyli 115 KM

Gaz do takiej OMY to koszt około 1800 zł .

Cytat:
A jak sprawa wygląda porównując 2.0 a 2.5?



Tych silników myślę, nie da się porównać... Oma 2.0 służy do "podróżowania", a z 2.5 można się troszkę pobawić i kultura pracy...ehh , ale koszt gazu przy tym silniku to jakieś 3500 zł...

Musisz wybrać sam, ale moim skromnym zdaniem lepszym rozwiązaniem byłby silnik 2.5

ps. Modis --- przenieś ten temat jeśli można prosić

Pozdr.




[ wiadomość edytowana przez: barman_pl dnia 2004-09-21 03:00:24 ]
  
 
Cytat:
2004-09-21 02:48:51, barman_pl pisze:
Tych silników myślę, nie da się porównać... Oma 2.0 służy do "podróżowania", a z 2.5 można się troszkę pobawić i kultura pracy...ehh , ale koszt gazu przy tym silniku to jakieś 3500 zł... Musisz wybrać sam, ale moim skromnym zdaniem lepszym rozwiązaniem byłby silnik 2.5 ps. Modis --- przenieś ten temat jeśli można prosić Pozdr. [ wiadomość edytowana przez: barman_pl dnia 2004-09-21 03:00:24 ]


Potwierdzam, bo sam podróżuję 2.0 8V, koszt instalki to 1900 z 2letnią gwarancją bez limitu przebiegu a spalanie 10,5 do 12,5l/100km.
Ale tym autem się nie pobawisz
  
 
witam
ja od niedawna jestem posiadaczem Omy MV6 i dwa tygodnie temu założyłem gazik sekwencyjny, koszt 4500 zł, spalanie minimalnie mi wyszło 17,5 l gazu, jednym słowem horror, ale mam uszkodzoną napewno jedną sondę lambdę i jadę na wymianę i regulację gazu mniejmy nadzieję że będzie lepiej..
  
 
Cytat:
2004-09-22 06:33:11, mitec pisze:
witam ja od niedawna jestem posiadaczem Omy MV6 i dwa tygodnie temu założyłem gazik sekwencyjny, koszt 4500 zł, spalanie minimalnie mi wyszło 17,5 l gazu, jednym słowem horror, ale mam uszkodzoną napewno jedną sondę lambdę i jadę na wymianę i regulację gazu mniejmy nadzieję że będzie lepiej..


Jeśli to jest wynik jazdy miejskiej, to lepiej nie będzie.
~18 ma być, potwierdzone w kilku MV6tkach na sekwencji.
A w trasie też da się tyle spalić, przy gęstym ruchu i ciągłym "skakaniu" p2m.
BTW jaka to instalka tak tanio?

Robert
  
 
Gdzie tak tanio dają sekwencje????
Mi oferowali do X25XE za jakieś 5 - 5,2 tys.!!!
Ale za 4500 to bym sie może skusił.
Choć do końca nie wiem czy męczyć moją Omkę gazem...
  
 
W Łodzi koszt sekwencji waha się od 4600 do 5500 tysia

Pozdr.
  
 
To jak się zdecyduję to zwrócę się do Ciebie po namiary. Słyszałem, że tam u was jest jakiś spec co dobrze to robi i ludzie z całego kraju do niego przyjeżdżają..
  
 
A co rozumiecie pod pojeciem "pobawic"? Szukam wlasnie dla siebie Omegi Kombi i mysle nad 2.0, 2.2 lub ewentualnie 2.5 (benzyna). Szukam czegos co bedzie sie w miare sprawnie poruszalo po drodze, pozwoli na wyprzedzenie ciezarowki itp. Czy silnik 2.2 spelni moje oczekiwania czy moze do jakiejkolwiek normalnej jazdy minimum to 2.5?
Czy nie ma przeciwskazan do instalcji sekwencji do 2.2? Moja mama ma Omege sedana i za sekwencje zaplacila 3000zl. Spalanie ok 10l gazu.
Za maly silnik tez nie jest dobry, bo sie szybko "zajedzie" wiec szukam jakiegos optimum.
  
 
jak chcesz podrózować kup 2.0 16 v , ideał do gazu , na elpigazie 2 gen przejechałem lącznie do 280 tyś i auto poszło w rodzine bez dotyku

do sadzenia w buta kup 3.0 bo 2.5 też mam a to hu... jnia jest , wtrysk elpigaz zużycie 15 litrów i nie jedzie

dla radości serca zakup 3.0 zalóz prinsa , koszt instalki to 6800 ale za to pali średnio 16 litrów przy jeżdzie z buciorem, ale jaka radosć
  
 
Fomin - właśnie takiej odpowiedzi szukałem. Przewertowałem forum i wychodziło mi, że R4 palą mało i jadą do przodu, a V6 palą dużo więcej i jadą tylko trochę lepiej. Po prostu V6 jest dla ludzi którzy...kochają V6 i zawsze chcą takie mieć. R4 jest dla ludzi którzy chcą mieć sprawny środek transportu.
Czyli chyba będę się trzymał 2.0 lub 2.2. Może jestem za stary na takie mocne auta i jakoś bardziej patrzę na ekonomikę niż na ściganie się z każdym gówniarzem ze świateł...
  
 
jak szukasz ekonomi to tylko 2.0 16V o 8 V to jest taka padaczka ze głowa boli ) Takie silnika nie powinni wogole wkladac do Omegi. Jest Duzo innych instalacji tanszych niz prisn ktore dobrze chodza. Np SGI polski odpowiednik prinsa. Kme tez jest dobra instalacja.
  
 
Mama ma 2.0 w swojej i to nawet jedzie na gazie, ale jak ta sama Omega jedzie na automatycznej skrzyni? Czy nie ma padaki?
Jeździłem kiedyś Vectrą A na automacie i mimo silnika 2.0 wyprzedzanie to było wyzwanie, bo trzeba było najpierw zbyć bieg na niższy (kick-down), wrzucić "Sport" a i tak jeśli to była ciężarówka to prawie przy końcu skrzynia podnosiła bieg i samochód prawie nie przyspieszał.
Znalazłem jedną 2.0 z 2000 roku (ze niby C) w ładnym wyposażeniu, ale automat i tego się boję.
  
 
Cytat:
2007-09-25 21:25:30, fomin pisze:
bo 2.5 też mam a to hu... jnia jest , wtrysk elpigaz zużycie 15 litrów i nie jedzie



taka Ci się padaka trafiła ??

Ja tam 2.5 mam i zadowolony jestem , wtrysk stag 300 i zuzycie nie doszło jeszcze nigdy do 15 litrów
  
 
Mow mi wiecej. Mam do wyboru dwie Omegi z tym samym wyposazeniem. Jedna to 2.0 a druga to 2.5. No i co wybrac? Obie sa w automacie. boje sie spalania V6, ale tez braku przyspieszenia w R4.
No to ile Ci pali Twoja V6? Ja mam lekka noge, a jak widze to wiele od tego tez zalezy. Jesli zmiescilbym sie w 14 na miescie, ok 8-9 na trasie (benzyna z lekka noga) to zaryzykowalbym V6. Pewnie automat podniesie spalanie, ale czy o caly litr?
P.S. Ile za instalacje zaplaciles?


[ wiadomość edytowana przez: mkaminski100 dnia 2007-09-27 12:37:14 ]
  
 
Cytat:
2007-09-27 02:56:03, ROBERTHO pisze:
taka Ci się padaka trafiła ?? Ja tam 2.5 mam i zadowolony jestem , wtrysk stag 300 i zuzycie nie doszło jeszcze nigdy do 15 litrów


robert dopisz ile razy byłes u gazownków i ile ta instalka ma lat , bo nie zapeszając to jest tanie i małowytrzymałe. no ale mniejmy nadzieje że ci posłuży.
niepamietam czy masz manuala ale w automacie 2,5 po wrocławiu wciaga 15
  
 
15l gazu po miescie w automacie to chyba i tak dobry wynik. Moja Vectra B w benzynie (2.0 16V) bierze po miescie ok 12l PB95 wiec chyba tragedii nie ma. Licze ze na sekwencji wzielaby ok 13-14, a noge mam jak piorko.
Jak z trasa? Zmiesci sie w 8-9l LPG przy spokojnej jezdzie ok 120-130km/h?
Jaka masz instalacje? Brat mial BRC w Audi (sekwencja) ale ciagle mu gasla. Zmienili wszystko i dalej bylo to samo. Sprzedal dziada, kupil Passata 1.9TDI
  
 
mam ogólnie 5 instalacje elpigazu a zarazem 1 szą sekwencje ich produkcji i jest bdb.
  
 
Stag 300 ma dwuletnia gwarancje producenta wiec nie jest tak zle. dluzsza gwarancje ma niz wiele innych instalacji gazowych. Wiec jesli daja 2 lata gwarancji napewno tyle wytrzyma. Stag idzie w europe i jak narazie jest takie zapotrzebowanie na staga ze sie nie wyrabiają z produkcja ) a co do spalania 2.5 v6 na benzynie przy normalnej jezdzie napewno sie zmiescisz. Mam taki motor dwa lata wiec w roznych warunkach jezdziłem i nie jest tak strasznie.

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-09-27 23:30:27 ]

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-09-27 23:31:01 ]