Dziwny element w ukl. hamulcowym - co to?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kurcze panowie wiem, że znowu truje gitarę, ale ostatnio oglądałem stronę pt. ?Jak przerobić tyle bębny na tarczówki?. Mniej więcej wiem, o co chodzi, ale spotkałem się taka oto fotka i TOTLANIE nie wiem, co to jest, do czego to służy itd. Może mi jakoś pomożecie rozszyfrować ten metalowy element, do, którego wchodzą metalowe przewody hamulcowe.
  
 
Szanowny kolego!!!!!
Tytuł wątku ma mniej więcej określać jego temat!!!!
A temat " TO ZNOWU JA" nic nie określa!!!

zmienilem tytul wątku.

Andrzej - nie krzycz (luzik), to nbiechcacy - kolega jest nowy i nie nza jeszcze regul.

[ wiadomość edytowana przez: adasco dnia 2004-09-09 19:05:38 ]
[ powód edycji: zmiana tutulu, lekka cenzura ;) ]
  
 
Adam, przecież jest coś takiego jak podwieszony wątek o temacie "Regulamin forum LKP". Jak się zaczyna pisac na forum to wypadałoby go przeczytać.
A po prawdzie to coraz częściej mamy wątki zatytułowane np.
- "to znowu ja"
- "kiedy wymiana"
- "dziwne odgłosy"
- "silnik" itp.
Nie wiem jak Ty ale jak dla mnie to z tych tematów nic nie wynika.
Wiem, jestem upierdliwy ale jak mamy juz regulamin to pilnujmy jego przestrzegania.
  
 
Element ten jest trójnikiem do którego dochodzi przewód elastyczny(na zdj. go nie ma) i wychodzą 2 metalowe do kół. Tylko normalnie jest on przykręcony do mostu za to "ucho" a tutaj to nie wiem jak i poco tak podłączony.
  
 
Cytat:
2004-09-09 20:05:11, janisz pisze:
Element ten jest trójnikiem do którego dochodzi przewód elastyczny(na zdj. go nie ma) i wychodzą 2 metalowe do kół. Tylko normalnie jest on przykręcony do mostu za to "ucho" a tutaj to nie wiem jak i poco tak podłączony.


Może ktoś potraktował go po prostu jako złączkę (oczywiście po zaślepieniu trzeciego otworu.
  
 
Raczej na chwilę odłączył bo wyżej widać korektor siły hamowania w którym siedzi tylko jeden przewód.

Co ja pitole przecierz siedzą tam dwa przewody :|


[ wiadomość edytowana przez: janisz dnia 2004-09-10 08:05:26 ]
  
 
Cytat:
Wiem, jestem upierdliwy ale jak mamy juz regulamin to pilnujmy jego przestrzegania.



i calkowita masz racje. Dlatego z miejsca zmienile tytul na konkrtetniejszy. A kolege po prostu chcialem lekko wytlumaczyc... to tylko niewiedza.

a ten pierdzielnik wyglada mnie rowniez na cos-nie-od-tego.
  
 
Faktycznie, zapomniałem się z tym tematem, przepraszam więcej to już się nie powtórzy
Dziękuje za zmianę tematu.
  
 
nie ma problema, wszyscy uczymy sie na bledach.
wazne, coby ich nie powielac

Cytat:
2004-09-09 21:35:03, mwarchalowski pisze:
Faktycznie, zapomniałem się z tym tematem, przepraszam więcej to już się nie powtórzy
Dziękuje za zmianę tematu.


  
 
Zaraz, chwila, moment... uzgodnijmy o którym modelu jest mowa.
W klasyku korektor inaczej wygląda, a kolega ma w profilu 110...

mwarchalowski: z którego modelu te zdjęcia ?

Nawiasem mówiąc mnie to też wygląda na trójnik z mostu przerobiony na łącznik, a to urządzenie hydrauliczne to może być korektor.
Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Perzan dnia 2004-09-10 02:20:00 ]
  
 
To zdięcie z 2108
  
 
To zdjęcie znalazłem na stronie gdzie pokazane jest, jak ?przerobić? tylne bębny na tarcze w samochodzie SAMARA. U mnie w 110 nie przypominam sobie, aby taki element występował, dlatego się zapytałem, co to jest.
P.S
A podobno tylnia oś jest, w 110 ?samarowska?.
  
 
"To Coś" to korektor ciśnienia hamulców tylnej osi
Natomiast ten trójnik jest tam wpięty ponieważ koleś przerobił sobie układ hamulcowy i zamontował oprócz tarcz także hydrauliczny ręczny (wpinany właśnie w ten trójnik)
Taka przeróbka układu też jest opisana na www.team-rs.ru
(chyba stamtąd masz te fotki ?}

P.S.
Tego co napisałem jestem pewien na 95 %




pzdr
CHIO
  
 
Faktycznie fota pochodzi z tej stronki, jednak mój ruski jest dość słaby, a szczególnie techniczny. Mimo to ciągle się nie poddaje i poszerzam swoja wiedzie.
Dziękuję za informacje to wiele wyjaśnia.