Jak poznac jaki model kubła bimarco??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w tytule jak poznac jaki to model ,kupiłem dzis okazyjnie kubeł bimarco ale jestem ciekaw jaki to model zeby wrazie czego wiedziec jaki dokupic drugi.dzieki za odpowiedzi.
  
 
http://www.bimarco.pl/index2.html
  
 
dzięki za link!!! teraz juz wiem ze mam model cobra i kolorystyka nr 11
  
 
A jeszcze nie dawno to byly modele C i B a nie Cobra i Bravo Heh, ale BiMarco Cobra brzmi lepiej niz BiMarco C
  
 
a tak wogole to w jakich cenach sa uzywane i nowe kubły bimarco cobra???
  
 
uzywany zalezy powiedzmy ze około 200zł, nowy to 400zł
  
 
I to jest tak że (generalnie) im dalsza litera tym większy fotelik ?
  
 
nie, im dalsza litera tym wyzszy model, bardziej zaawansowany itp itd kazdy model osobno mozna w roznych rozmiarach kupic
  
 
Cytat:
2006-06-02 09:20:29, 3zeR_MDS pisze:
nie, im dalsza litera tym wyzszy model, bardziej zaawansowany itp itd kazdy model osobno mozna w roznych rozmiarach kupic


Dakar i expert to to samo w roznym rozmiarze, expert jest dla grubszych, cobra to prawie to samo ale bez homologacji
  
 
jak mi powiesz ze cobra, dakar i expert to to samo to normalnie przyjrzyj sie dokladnie tym fotelom i zobaczysz roznice konstrukcyjne... dla mnie sa one widoczne golym okiem nawet na zdjeciach
  
 
Cytat:
2006-06-02 23:07:16, 3zeR_MDS pisze:
jak mi powiesz ze cobra, dakar i expert to to samo to normalnie przyjrzyj sie dokladnie tym fotelom i zobaczysz roznice konstrukcyjne... dla mnie sa one widoczne golym okiem nawet na zdjeciach


nie musze sie przyglądać na zdjeciach bo mam oba w aucie, to prawie to samo, dakar jest minimalnie wyższy i głebszy niż cobra ale w "uzyciu" nie czuć różnicy
  
 
Cytat:
2006-06-02 23:10:21, krist7 pisze:
nie musze sie przyglądać na zdjeciach bo mam oba w aucie, to prawie to samo, dakar jest minimalnie wyższy i głebszy niż cobra ale w "uzyciu" nie czuć różnicy


ale to też zależy od gabarytów "używającego"
  
 
Dakar i Expert to też nie to samo bo mają różne przelotki to raz, a cobra za chiny ludowe nie jest podobna ani do dakara ani do experta, cobra nie ma rewelacyjnego trzymania ...
  
 
Cytat:
2006-06-02 23:10:21, krist7 pisze:
nie musze sie przyglądać na zdjeciach bo mam oba w aucie, to prawie to samo, dakar jest minimalnie wyższy i głebszy niż cobra ale w "uzyciu" nie czuć różnicy


nie no spoko w takim razie albo jestes bardzo maly albo bardzo duzy ze nie czujesz roznicy. no offence
  
 
Cytat:
2006-06-02 23:25:23, 3zeR_MDS pisze:
nie no spoko w takim razie albo jestes bardzo maly albo bardzo duzy ze nie czujesz roznicy. no offence


Średni jak najbardziej.
W obu sie siedzi
Dla samej róznicy w głebokości nie warto dopłacać 400 do Dakaru, Cobra wystarczy. A Expert to to samo co Dakar tylko szersze, dla tych z grubym dupskiem, i to jest cytat z osoby ktora odebrała telefon w Bimarco jakiśrok temu, róznice w kształcie przelotek nie są istotne , zreztą to co jest na zdjeciu na stronie nie do konca odpowiada rzeczywistości
  
 
ehh... niekumaty...nie doplacasz 400 dla tego ze ten jest glebszy, bo najglebszy jest B a jest najtanszy... Dakar i Expert to fotele homologowane, profesjonalne, przystosowane do pasow 6 pkt, a Cobra czy jak to teraz zwa to turystyczny fotel dla KJSowców i tuningowcow a nie fotel do rajdow... jesli dla ciebie amatorski to to samo co profesjonalny no to sorry ja pasuje
  
 
A ja mam Dakara w idealnym stanie i chętnie bym sie zamienił za Experta w podobnym stanie.
Fotka mojego Dakara:

  
 
a za ile byś sprzedał:>
  
 
Cytat:
2006-06-02 23:37:25, krist7 pisze:
Średni jak najbardziej. W obu sie siedzi Dla samej róznicy w głebokości nie warto dopłacać 400 do Dakaru, Cobra wystarczy. A Expert to to samo co Dakar tylko szersze, dla tych z grubym dupskiem, i to jest cytat z osoby ktora odebrała telefon w Bimarco jakiśrok temu, róznice w kształcie przelotek nie są istotne , zreztą to co jest na zdjeciu na stronie nie do konca odpowiada rzeczywistości


Jak będziesz miał porządne szerokie pasy to poczujesz różnice w przelotkach.
  
 
Cytat:
2006-06-04 09:28:20, Meehow_K pisze:
Jak będziesz miał porządne szerokie pasy to poczujesz różnice w przelotkach.


w obu mam szelkowe 4 punktowe, naprawde w odróznieniu moze od wielu forumowiczow nie pisze na temat jesli go nie znam.
Nie mówei ze nie ma roznicy miedzy c i d/e ale nie jest ona warta 400 pln. A jesli piszemy o profejonalnym rajdowaniu w przeciwienstwie do amatorszczyzny w kjs to wybaczcie, ale w ustach kogos kto od nidawna upala kapsule w kjs brzmi to smiesznie.