MotoNews.pl
  

Da sie stuningować silniczek z CC700 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zastanawiam sie nad zmianą wałka-ale nie wiem czy te samoregulujące zaworki bedą działać z wyższym wałkiem.ZNA SIE KTOŚ NA TYM ??(narazie mam bisowski wałek i wszystko ok ale on jest symertrycznym odbiciem tego z cc.
  
 
wszystko sie da ale czy warto ? moze jakis konkretny swapik ? moze gazniczek jakis inny wsadzic na centomani napewno sa chlopaki w ttemacie.
  
 
najlepszym rozwiazaniem jest swap z zoski 1.100
bardzo podatny silnik na tuning
,a silnik ze skrzynia i poloskami kupisz za okolo 300zl

  
 
możliwe ze wyczujecie w moim głosie lekką nutke irytacji ale pwoiem to tak: JAKBY Bukowina_Driver CHCIAŁ ROBIĆ SWAPA TO BY SIE ZAPYTAŁ CZY DA RADE ZROBIC SWAPA!! Pomyślcie.. maskekk sam grzebiesz swój silnik.. nie lepiej swapa zrobic?? no stary rób swapa kurka wodna poi co bedzies zgrzebal przy nim...

Co do samortegulatorów to z palcem w nosie one wydadzą.
  
 
Kuner wejdx na Centomanie i popytaj o dłubanie 700.
odpowiedza ci zeby robic swapa chociazby na 900.
Porobisz super duper 700 i co ci to da ???? Spalanie jak smok .... a osiagi 900 ..... No ale z drugiej strony na tym polega cała zabawa.... w maluchu off corse.
  
 
pytanie tylko jaka jest roznica miedzy tuningiem 126p a cc700

zadna zeby zrobic pozednie obydwa silniki trzeba wlozyc okolo 1000zl
natomiast w przypadku swapa jest roznica
zakup silnika plus montaz i rejestracja
w maluchu placisz za motor, uklad chlodzenia kryze i tak dalej
wszyscy wiedza o co chodzi
do tego dochodzi cena robocizny i przegladow
w cc700 cena motoru, i robocizny uklad chlodznia mamy
i przegladow rejestracyjnych nie robimy bo pojemnosc 1100 wystepowala w cc(przeglad o zmiane nr silnika)

wiec pytanie :
cena - efekt
co bys zaproponowal Kuner?
widze ze wychodzisz z zalozenia jak nasi czolowi tunerzy:

klient przychodzi i mowi ze chce swifta 900 na turbo nitro,
to mu to robia, ale nie mowia ze mozna by bylo kupic motor 1.3 dohc na kutych szpejach seryjnie i ktory seryjnie wystepuje w tym aucie powiem ze cena slinika 1.3 dohc jest duzo mniejsza niz zmodyfikowanego 900 na turbo nitro a moce porownywalne
a 1.3 dohc tez mozna pozniej modyfikowac

p.s.
to ze sie mowi jakie rozwiazanie jest rozsadniejsze to chyba dobrze
a nie slepo odrazu sie mowi rob glowice, walek , tloki, turbo , nitro i inne czary
  
 
Kania ale bukowina ma ten silniczek w BISie wiec z rejestracja tak latwo niebedzie. KUNER no proste ze dlubie silniczek bo z tym wieksza radocha
  
 
Cytat:
2004-09-12 21:35:54, kania_ pisze:
pytanie tylko jaka jest roznica miedzy tuningiem 126p a cc700

zadna zeby zrobic pozednie obydwa silniki trzeba wlozyc okolo 1000zl
natomiast w przypadku swapa jest roznica
zakup silnika plus montaz i rejestracja
w maluchu placisz za motor, uklad chlodzenia kryze i tak dalej
wszyscy wiedza o co chodzi
do tego dochodzi cena robocizny i przegladow
w cc700 cena motoru, i robocizny uklad chlodznia mamy
i przegladow rejestracyjnych nie robimy bo pojemnosc 1100 wystepowala w cc(przeglad o zmiane nr silnika)

wiec pytanie :
cena - efekt
co bys zaproponowal Kuner?
widze ze wychodzisz z zalozenia jak nasi czolowi tunerzy:

klient przychodzi i mowi ze chce swifta 900 na turbo nitro,
to mu to robia, ale nie mowia ze mozna by bylo kupic motor 1.3 dohc na kutych szpejach seryjnie i ktory seryjnie wystepuje w tym aucie powiem ze cena slinika 1.3 dohc jest duzo mniejsza niz zmodyfikowanego 900 na turbo nitro a moce porownywalne
a 1.3 dohc tez mozna pozniej modyfikowac

p.s.
to ze sie mowi jakie rozwiazanie jest rozsadniejsze to chyba dobrze
a nie slepo odrazu sie mowi rob glowice, walek , tloki, turbo , nitro i inne czary


Chyba kania sprawy sibie nie zdajesz jaki jest koszt swapa z 700 na 1.1 czy 1.2. Spokojnie mowimy tu o wydatku rzedu 6-8kzl.... Pogadaj z chlopakami z CM...
  
 
Dalej nei czaje tego Ot....
Temat brzmi:

Cytat:
Da sie stuningować silniczek z CC700 ?



I odpowiedź brzmi tak da sie......
Gdyby wner chciał sie spytac jak zmienic 700 na 1100 - 1200 - 1300 to chyba by sie spytał.

A to czy to jest z sensem czy tez bez to jego własna sprawa.....
  
 
Oł Dżizus!!! Ty masz w bisie silnik od cc???!!! Nienawidze tego silnika!!! Właśnie musze z nim zrobić...
Owszem da się ztjuninkować (prawidłowa nazwa tuningu tego silnika), ale będzie głośniejszy, jeszcze mniej elastyczny, będzie dużo palił i trwałość już będzie gorzej niż żadna, bo żadna to jest w serii...
Wiem, że to mało optymistyczne, ale mam cc 700 i wiem jak sie ten silnik sprawuje...
Pozdrawiam
  
 
Zuraw a ktos z nich wsadzal motor z zoski raczej nie
wiekszosc wsadza mpi z punto i nowych modeli. Wiekszosc kosztow robi zakup samego silnika ze skrzynia i osprzetem
a ja mowie o silniku z zapomnianej zastawy (tak jak mowielem caly zestaw do wsadzenia za jakies 300 zl)
z ktorej mozna wyczarowac wiecej mocy duzo latwiej niz w 1.2 z punto i nie mowie o turbinowaniu
  
 
Ja bym tego lepiej nie wykrecal poniewaz silnik 700cm chodzi jak sieczkarnia ale mozesz wsadzic walek i splanowac glowice i zciac kolo zamachowe napewno lepiej pojdzie!!!!!!!walek irecomotorsport polecam!!!!!
  
 
no ale sie bije dać inny wałek bo nie wiem jak samorgulujące zaworki zareaguja na inny wałek ;/ no i na ścięcie gloicy ;/
  
 
Cytat:
2004-09-12 23:17:05, Zuraw pisze:
Chyba kania sprawy sibie nie zdajesz jaki jest koszt swapa z 700 na 1.1 czy 1.2. Spokojnie mowimy tu o wydatku rzedu 6-8kzl.... Pogadaj z chlopakami z CM...



Buahahahahahaha. Ale Ty Żuraw jesteś zabawny. Załóżmy że kupuję silnik 1,1 ze skrzynią za 1500 zeta no góra za 2000. To mi powiesz że sam montaż jego to 4-6 tysięcy??? Ale jaja. Ty to masz te ceny. No ale cóż jak wg Ciebie koszt SWAPA 900 tki to ok 4 tysięcy no to spoko. Buahahahahahahhaha
  
 
Cytat:
2004-09-14 10:21:39, Strongi pisze:
Cytat:
2004-09-12 23:17:05, Zuraw pisze:
Chyba kania sprawy sibie nie zdajesz jaki jest koszt swapa z 700 na 1.1 czy 1.2. Spokojnie mowimy tu o wydatku rzedu 6-8kzl.... Pogadaj z chlopakami z CM...



Buahahahahahaha. Ale Ty Żuraw jesteś zabawny. Załóżmy że kupuję silnik 1,1 ze skrzynią za 1500 zeta no góra za 2000. To mi powiesz że sam montaż jego to 4-6 tysięcy??? Ale jaja. Ty to masz te ceny. No ale cóż jak wg Ciebie koszt SWAPA 900 tki to ok 4 tysięcy no to spoko. Buahahahahahahhaha


No ale dolicz te wszystkie Rzóraffiowe zerwane gwinty, oberwane śrubki, popalone diaksy i ten stracony czas.. montaz najmarniej ok 4 kawałków buehehhee
  
 
Cytat:
2004-09-14 10:24:24, Kuner pisze:
Cytat:
2004-09-14 10:21:39, Strongi pisze:
Cytat:
2004-09-12 23:17:05, Zuraw pisze:
Chyba kania sprawy sibie nie zdajesz jaki jest koszt swapa z 700 na 1.1 czy 1.2. Spokojnie mowimy tu o wydatku rzedu 6-8kzl.... Pogadaj z chlopakami z CM...



Buahahahahahaha. Ale Ty Żuraw jesteś zabawny. Załóżmy że kupuję silnik 1,1 ze skrzynią za 1500 zeta no góra za 2000. To mi powiesz że sam montaż jego to 4-6 tysięcy??? Ale jaja. Ty to masz te ceny. No ale cóż jak wg Ciebie koszt SWAPA 900 tki to ok 4 tysięcy no to spoko. Buahahahahahahhaha


No ale dolicz te wszystkie Rzóraffiowe zerwane gwinty, oberwane śrubki, popalone diaksy i ten stracony czas.. montaz najmarniej ok 4 kawałków buehehhee


No i dolicz pensje Przemka bo ktos to po Rzóraffiu musi poprawic
  
 
Cytat:
2004-09-14 10:25:45, Kuner pisze:
No i dolicz pensje Przemka bo ktos to po Rzóraffiu musi poprawic



No i jeszcze koszty wyżywienia, bo trzeba coś jeść, bilety autobusowe, ewentualne mandaty, datki na biednych itp. No to faktycznie wyjdzie tyle. Zwracam honor