Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Fluo Krosno | 2004-09-12 21:06:25 Czyli jednak trzeba wyjąc bak :/ |
![]() dzbanek Miłośnik FSO Caro 1.4 LPG (umarł ... Kraków | 2004-09-13 09:37:03 Po co wyjeżdżać paliwo? Pompa jest przecież wkładana od góry. Wystarczy tylko poodpinać pasy, opuścić bak i wyjąć pompę. Gorzej może być z przewodami paliwowymi - gwinty lubią się niemiłosiernie zapiekać. |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-09-13 10:26:29 Gwint zawsze można podgrzać palnikiem ![]() ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2004-09-13 10:52:12 NO tak w końcu benzyna sie nie pali,tylko jej opary wymieszane z powietrzem. |
![]() Fluo Krosno | 2004-09-13 13:36:26 czyli dobry odrdzewiacz by nie zaszkodzil! |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2004-09-16 13:12:16 Ja swoją regenerowałem ![]() Faktycznie trzeba uważac na śruby przy odkręcaniu pompki od zbiornika. Przy okazji warto też dobrze zakonserwować zbiornik od góry. Często w zagłębieniu pompki zbiera się błoto i rdzewieje zbiornik. U mnie najpierw zaczeło szybko ubywać paliwa, potem siadła pomka,a po zdjęciu wszystkiego okazło się że wyrdzewiała mi dziura na kilka palców. Giełda zbiornik od zwykłego polda chwila rzeźby (trzeba było zrobić dodatkowy otworek na powrót paliwa) i tak śmigam. Najlepiej jest jednak zdjąć albo przynajmniej opuścić zbiornik. NIby w nowszych modelach są wieksze okienka w podlodze bagażnika ale i tak ciężko tam zrobić cokolwiek. NO i na koniec zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać sprawdź czy do samej pompki dochodzi zasilanie. JUż miałem kiedyś sytuację że d.. dał kabelek łączący wtyczkę pompy paliwa z instalacją samochodu (tyle że w GLI). Mechanik powiedział że pompka padła i zainkasował 50zł. PO wujęciu okazało się że pracuje jak nówka. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-09-07 14:08:56 Jest w zbiorniku paliwa o ile wiem - trzeba go wyjąć żeby się do niej dostać. Kosztuje kilkaset złotych. |
![]() Janek_125p Miłośnik FSO Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-09-07 15:01:36 Proponował bym zajrzeć na szrot na Strażackiej. |
pastuszko atu plus 1.4 warszawa | 2005-09-07 19:18:58 dzięki za podpowiedzi.pozdrawiam wszystkich. |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-07 22:47:03
Po co? Zawał w tak młodym wieku? Do roverka możesz podpasować pompę od poldka 1.6 GSI - wielopunkt. Ma podobnie ciśnienie. giełda zerań. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() bialy16V Espero 1,8 wiśniowy ... Białystok | 2005-09-07 23:06:45 U mnie od 2 lat chodzi jakaś włoska pompka. Kosztowała (nówka) około 160 zł. |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-09-08 08:56:44 Może być każda pompka o wystarczającym ciśnieniu około 3,5-4 bara, którą da się zamontować w zbiorniku. Ogólnie mówiąc od większości wielopunktów. A w szczegulności jeśli ktoś ma LPG i PB stało się paliwem alternatywnym (tak jak u mnie). Dowiedz się o cene urzywanych oryginałów bo może bardziej się będzie opłacało kupić jakąś nieorginalną nową. W końcu pompka paliwa też się zużywa z biegiem lat. |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-09-08 17:09:27 Bociek - informacja dla ciebie. Z tego co pamiętam to masz pompkę od GSI u siebie w roverze. Byłem przy jej zakupie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-09-09 08:38:10
TO teraz wiem dlaczego toto na benzynie nie jeździ ![]() ![]() ![]() A tak na powaznie to mi to lotto bo i tak wtryskiwacze leją, jeden jest od większego silnika a i pompka paliwa jest regenerowana "by me" więc to i tak cud że na PB osiąga 100km/h. ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2006-09-16 18:58:08 Co prawda mam inny silnik, ale objaw podobny. Co jakiś czas zacina się pompa paliwa (oyginał Bosch). Tydzień temu mechanik zamontował mi w wiązkę do pompy kabel z żarówką żebym mógł stwierdzić czy w chwili jak pompa nie działa dopływa do niej prąd. Jak do tej pory ani razu nie miałem przypadku, że pompa przestała działać. Co mnie zastanawia, to fakt iż mechanik przy tym montażu dość znacznie zmienił ułożenie wiązki. Albo mam takie szczęście albo gdzieś jest przerwa w wiązce. A może po prostu mechanikowi udało się poprawić zakotwiczenie złączek w sobie? |