Wszystko o gazie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem użytkownikiem fso i ciekawe jest że po zakryciu drugiego gardziela gaźnika zwykłą szmatką silnik osiągnął wielkie przyspieszenie do 140 km na godz kto jest w stanie to wytłumaczyć zużycie paliwa nie wzrosło 10 l na trasie do tej pory silnik się dusił po dodaniu maxa pedału gazu nie można było takiego przyspieszenia uzyskać ? mamy eksperta ?czekam na dyskus w tym forum.Pozdrawiam.
  
 
Nic dziwnego ze po przydlawieniu przelotu poldi dostal kopa - poprostu dosc mocno wzbogaciles mu mieszanke (w gaz oczywiscie). Proponuje wyjac ta zatyczke z gaznika, przekrec o jeden obrot w lewo srube na wezu i powinno byc jeszcze lepiej Poprostu masz obecnie ustawiona zbyt uboga mieszanke.
  
 
Tutaj sa sami fachowcy-szybko i na temat.Popraw troche regulacje a jesli reduktor nie wyda tyle gazu to mozesz zdlawic dolot nie na palniku szmatka tylko na samym wlocie do filtra(ostatecznosc).
  
 
He He przez 3 lata mialem poldka z silnikiem 1.6 na gazniku. Oczywiscie zagazowany - przerobione wszystkie mozliwe opcje z roznymi mikserami, dlawieniem dolotu, przestawianiem zaplonu itp... I oto wyniki: mikser rurkowy ( najlepszy kop) sruba ustawiona w tem sposob: najpierw krecimy na odciecie porzy ok 4-5 tys obrotow i jeszcze ok pol obrotu w lewo zaplon przyspieszony tak na oko o 10 st (dobieramy indywidualnie !!!) i najwazniejsze wywalony termostat na dolocie do filtra powietra, rura obcieta tak z 5 cm od obudowy filtra. Osiagi: mandat z wydrukiem - 180 km/h !! oczywiscie na gazie. Spalanie od 10 do 15 l na miescie sciesle uzaleznione od ciezaru buuta .