| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-09-14 21:43:39 E tam, przecie to jeden obwód! Wiem to z teorii (schematy) i praktyki (montaż sterowania c.z.)
|
AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2004-09-14 21:55:12 Proponuję nocą stanąć przy ścianie, włączyć kierunkowskaz i obserwować strzałkę na konsoli i pracę kierunkowskazów. Ja się zadziwiłem. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2004-09-14 22:16:03 nie no nie wierze..ale mowisz o roznej czestotliwosci czy przesunieciu w fazie..?? a moze po prostu jedna zarowka ci sie przepalila?? |
AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2004-09-15 09:16:06 Różnej częstotliwości. |
piotr-ek | 2004-09-15 09:27:01 To jest spowodowane tym, że do konsoli idzie 2 m kabla, a do kierunków przednich pewno ze 4, a do tylnych to nawet z 8m. Stąd ta różnica w czasie |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2004-09-15 09:33:03 No, Piotrek, i weź pod uwagę również prędkość światła, które do nas dochodzi pokonując drogę od kierunków do muru i od muru do naszych oczu. |
piotr-ek | 2004-09-15 09:52:27 Szczęście całe w tym, że jak włączymy awaryjne to lewe i prawe kierunki migają jednocześnie, ale to dlatego, że włącznik awaryjnych jest blisko środka pojazdu. W skodach na ten przykład zamontowali go właśnie z tego powodu centralnie między wlotami powietrza. |
AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2004-09-15 09:55:01 Ech, a sprawdził ktoś może jak to jest u niego? |
piotr-ek | 2004-09-15 10:09:32 Próbowałem. Włączyłem-świeci, wyskoczyłem zza kierownicy, podlatuję pod kierunkowskaz i... kurde nie świeci... za chwilę świeci. Więc lecę za kierownice... patrzę... kurde nie świeci. No i zgłupiałem! PS. Proszę o zmianę podpisu pod nickiem na "Forumowy Wkurwiacz". |
Jacenty Klubowy Weteran Nubira III, KIA SEDO ... Suwałki | 2004-09-15 18:57:29 AnJay a weź i wyjmij którą żarówkę - powinno przyspieszyć i tu i tam. Ja przetestowałem - u mnie jest OK - (może minimaleńkie przesunięcie w fazie [krócej się palą niż te na desce]). |
AnJay 100-ny Członek Klubu Kołobrzeg | 2004-09-15 22:35:16 Tak, niedowiarki i wqrwiqcze. Jak wróci cyfrówka z wycieczki do grodu smoka to uwiecznię to zjawisko. Jest jedno ale. "Fachowcy" od alarmu w ASO jakiś czas temu mieli problem z kierunkowskazami i mogli coś przerobić.
Metoda wyjęcia żarówki jest dobra, jurto to przetestuję. |
Mihty 2.0 I-VTEC Kraków | 2004-09-16 09:14:01 AnJay ... jeśli nie zapomnę, to i ja sprawdzę u mnie po powrocie do domu jak to wygląda [ wiadomość edytowana przez: Mihty dnia 2004-09-16 09:14:19 ] |
piotr-ek | 2004-09-16 09:26:38 Jakie Mihty masz szybkobiegi? Mnie się nie udało porównać migania kontrolek wewnątrz auta z kierunkami. |
Mihty 2.0 I-VTEC Kraków | 2004-09-16 09:38:00 Maratończykiem to ja nie jestem A poważnie...to da się coś takiego wykonać... na pewno bez problemu z lewej strony. Przepis: stajesz przy samochodzie, tak jakbyś chciał wsiadać na miejsce kierowcy, możesz naweł jedna noge włożyć do auta i patrzysz i na deske i na ten mały kierunek na przednim - lewym błotniku. Z prawej strony chyba ten numer nie przejdzie, to nie bedziesz widzial deski rozdzielczej... musialbys sie chyba wkomponowac do auta i pozniej wychoywac szybko prze otwarta szybe |