MotoNews.pl
  

OPEL TIS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam jedno pytanie. załatwiłem sobie program OPEL TIS 2000 i w żaden sposób nie mogę go ugryźć. Czy ktoś miał może do czynienia z tym programikiem ??

Oczywiście kabel z wtyczką posiadam

Pozdr.
  
 
Tego sie nie gryzie, to się instaluje i używa.
program jest w języku polskim więc w czym problem?
  
 
Cytat:
2004-09-16 09:08:23, PiotrS pisze:
...Tego sie nie gryzie...





Moja wersja niestety ma do wyboru język angielski i niemiecki, ale nie jest to problemem, bo z angielskim sobię poradzę. Chodzi mi o to, że jest brak jakiejkolwiek komunikacji. Dodam, że ETKA do VW na tych szmych ustawieniach chodzi ok.

ps. Wieczorem postaram się napisać jakie pojawiają się komunikaty

Pozdr.


[ wiadomość edytowana przez: barman_pl dnia 2004-09-16 12:19:20 ]
  
 
Podczas instalacji ustaw tryb zgodności z win98.
  
 
Witam,

barman_pl: brak komunikacji, kabel z wtyczką? Ty chcesz TISa podłączyć do samochodu? Zapomnij, TIS komunikuje się z TECHem a nie samochodem.

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
Cytat:
2004-09-16 13:28:19, jacekn pisze:
Witam,

barman_pl: brak komunikacji, kabel z wtyczką? Ty chcesz TISa podłączyć do samochodu? Zapomnij, TIS komunikuje się z TECHem a nie samochodem.

Pozdrawiam,
Jacek



Oki
Dzięki za info. Myślałem, że ten program pracuje podobnie jak ETKA

Nie mam więcej pytań

Pozdr.


[ wiadomość edytowana przez: barman_pl dnia 2004-09-16 16:57:58 ]
  
 
Witam,

barman_pl: Wg mojej wiedzy niskobudżetowe diagnozowanie starych Opli przez złącze diagnostyczne jest generalnie kłopotliwe. Zwykłym kablem ALDL można sobie trochę parametrów silnika odczytać jakimiś programami typu ALDLMON, FreeScan czy EFIlive V4 ale wartości wyjsciowe mogą być błędne bo te programy były pisane przeważnie dla amerykańskich pojazdów GM - trzeba więc napisać sobie do nich własne definicje danych z silników. Minimum czym można coś porobić to sprawdzony soft (raczej niedostępny w sieci a szukałem długo), często ze specjalizowanym interfejsem np. modny ostatnio Uniscan/Euroscan (koszt jakieś 1000PLN).

Dla plebsu niestety jest spinacz, multimetr, schematy, TIS 2000 (jako baza wiedzy), Autodata, ESI[tronic] itd.

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
ja mam ale ani pod winxp ani pod 98 nie moge zainstalowac. Dostaje bledy typu UserManagerps.dll nie istnieje. Możecie mi podać czy na płycie instalacyjnej w katalogach setup, usermgr, tech** znajdują się jakieś pliki, byłbym wdzieczny za szybką odp. ensim@okej.net
  
 
Cytat:
2004-09-16 17:26:47, jacekn pisze:
Witam, barman_pl: Wg mojej wiedzy niskobudżetowe diagnozowanie starych Opli przez złącze diagnostyczne jest generalnie kłopotliwe. Zwykłym kablem ALDL można sobie trochę parametrów silnika odczytać jakimiś programami typu ALDLMON, FreeScan czy EFIlive V4 ale wartości wyjsciowe mogą być błędne bo te programy były pisane przeważnie dla amerykańskich pojazdów GM - trzeba więc napisać sobie do nich własne definicje danych z silników. Minimum czym można coś porobić to sprawdzony soft (raczej niedostępny w sieci a szukałem długo), często ze specjalizowanym interfejsem np. modny ostatnio Uniscan/Euroscan (koszt jakieś 1000PLN). Dla plebsu niestety jest spinacz, multimetr, schematy, TIS 2000 (jako baza wiedzy), Autodata, ESI[tronic] itd. Pozdrawiam, Jacek



Witam,

z moich osobistych doswiadczen do opli moge polecic euroscana,
pod tym wzgledem jest wypasiony, stare i nowsze komunikuja sie bez bolu,
kupiłem go na www.auto.falnet.pl
działa naprawde super i beda dodatkowe adaptery,

pozdrawiam
Gregor
  
 
1000 zł na dwudziestu warszawiaków po 50 złociszy od łebka mogłoby dać się przełknąć, ja bym wszedł w taki interes
JaC


Cytat:
Minimum czym można coś porobić to sprawdzony soft (raczej niedostępny w sieci a szukałem długo), często ze specjalizowanym interfejsem np. modny ostatnio Uniscan/Euroscan (koszt jakieś 1000PLN).

  
 
Witam,

799 plus jakieś 400PLN za port szeregowy na pcimci działający pod DOSem. No chyba, że ktoś ma laptoka z dwoma serialami...

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
Cytat:
1000 zł na dwudziestu warszawiaków po 50 złociszy od łebka mogłoby dać się przełknąć, ja bym wszedł w taki interes JaC


Czemu nie, ja też

Pozdro,
ufo
  
 
Jeżeli macie pewność, że zadziała...... dołączam się...

Pozdr.
  
 
Ja tez.
  
 
Próbuję rozpoznać tego euroscana i sprawa wygląda tak:
Becia z motorkiem 2.5TD nie jest wymieniona na liście autek obsługiwanych przez modul
Po wymianie e-maili przyszła propozycja zobaczenia na miejscu czy i jak to działa, trzeba udać się do warsztatu w Wesołej, ew. za pare dni na miejscu w Falenicy jak przyjda karty PCMCIA - RS232
Chwilowo nie dam rady podjechać, czy ktoś z 2.5TD nie miałby ochoty - i po drodze - podskoczyć do firmy i sprawdzić, czy moduł interfejsu jest kompatybilny z naszymi Bosch DDE ??
JaC


Cytat:
Witam, z moich osobistych doswiadczen do opli moge polecic euroscana, pod tym wzgledem jest wypasiony, stare i nowsze komunikuja sie bez bolu, kupiłem go na http://www.auto.falnet.pl działa naprawde super i beda dodatkowe adaptery