MotoNews.pl
  

Regulacja sprzęgła Oma B czy istnieje?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć
Właśnie sprowadziłem pięknie żółtą omegę 2.0 (115KM) z niemiec i mam problem bo ze sprzęgłem gdyż wysprzęglenie praktycznie działa przy dotknięciu pedała a przez to przy ruszaniu trzeba dość wysoko podnosić pedał ale nie ma objawów ślizgania się jest po prostu wysoko.
Czy idzie to jakoś wyregulować?
dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam Jero
  
 
Witam,

Mam to samo, tez bierze wysoko a do tego biorac lekko szarpie. Regulacji z tego co wiem nie ma czyli powoli należy zbierać te 500-600PLN na klamoty plus ile kto tam płaci za wymianę.

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
u mnie w A tez bieże pod koniec od 3lat ,ale narazie jest jest ok.
  
 
w A regulacja jest.. w B nie wiem ale wydaje mi sie ze powinna byc
  
 
Regulacji nie ma, układ jest hydrauliczny, należy jedynie sprawdzić, czy nie jest zapowietrzony, lub czy nie przecieka
  
 
W >A< regulacja jest na 100% wystarczy wejść pod samochód a niedaleko KATA jest linka sprzęgła którą można regulować. Wystarczy odkręcić nakrętkę kontrującą potem odkręcić nakrętkę regulacji powinno zadziałać. Czyli sprzęgło będzie działać nisko np. przy samej podłodze lecz polecam kilka cm od podłogi.


Oczywiście potem trzeba skręcić czyli dokręcić kontrę.


Pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: FanTM dnia 2004-09-16 21:30:19 ]
  
 
Też mi się wydaje że nie ma ale może to odpowietrzenie.
Czy na dole z boku skrzyni to odpowietrznik ?
Może jeszcze jakieś info.
Widze kolega FanTM z Bydgoszczy .
pozdrawiam
jero
  
 
Bydgoszcz rulez

Ja właśnie za 2 tygodnie wracam po prawie 2 latach nareszcie do Bydgoszczy!

pass
  
 
Z tego co mi´wiadomo to regilacji nie ma zadnej bo w B jest sprzeglo hydrauliczne, wiec nic z regulowania linki, trzeba rozbierac i jezeli tarcza sie nie slizgo no to chyba tylko docisk zostaje choc i robota ta sama
  
 
Niema regulacji na 100%.Jeśli tak wysoko bierze to trzeba wymienić i nie ma innej rady .Koszt kompletnego sprzęgłafirmy sachs do 2,5 td i 3,0MV6 to od 850 złotych , a sama tarcza 480 i łożysko oporowe 160 (to minimum do wymiany) Można też regenerować tarcza około 120-160 złotych i trwa to jakieś 30 minut ale nie zawsze to zda egzamin bo jezeli się wytarł docisk to przy wolnym ruszaniu docisk bierze nierówno i powoduje większe tarcie miejscowo i poprostu zrywa nowe okładziny.Ja robiłems woje auto w warszawie i wymieniłem cały komplet bo tarcza miała wytarcir po obwodzie.Jeśli ktoś chce namiary to wyślę.Teraz sprzęgło bierze okoł 2-3 cm od podłogi i jest super.Pozdrawiam