| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2004-09-16 17:56:12 do skrzynki wpinane sa kable w dosc duzych kostkach. nie ma szans ich pomylic bo konstrukcja nie pozwala na inne wpiecie. Sa jeszcze 3 pradowe kable przykrecane nakretkami 10mm. proponuje wczesniej odlaczyc akumulator coby spiecia gdzies nie bylo. Przerabiane 3 dni temu (wyciagniecie, nie spiecie PS. Wyciagniecie skrzynki to jeszcze maly pikus |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-09-17 08:24:19
A jak już uporasz się z gługimi złączami/kostkami i nakrętkami z tyłu mocującymi kable, to jeszcze tylkko z zawiasów wypiąć i już. I fakt, to pikuś, a teraz zacznie się lutowanie........ A jest "ciekawie" bo 2 płytki są oddalone od siebie o powiedzmy 5mm i połączone między sobą gdzieś z 100000em pinów U mnie na szczęście widać było poluzowanie jednego styku przekaźnika..... i przegrzaną cynę w innym więc udało się uratować Cierpliwości i powodzenia |
mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2004-09-17 10:22:39 nie jest tak zle. z racji ze wyciagalem ja juz 4 raz to dobrze wiedzialem co i jak -naprawilem zasilanie (raz mi padla cala elektryka -naprawilem dmuchawe (raz dzialala a raz nie) -naprawilem nie zapalajace auto (rozrusznik nie krecil. co gorsza usuniecie tej usterki zajelo mi poltora roku -no i mam teraz szybki elekrtyczne dzialajace po przekreceniu kluczyka w pozycji I (nie trzeba wlaczac zaplonu i pompki paliwa) ogolnie ta skrzynka jest bardzo logiczna. i jesli masz ksiazke (wiesz ktory przekaznik do czego) masz miernik ktory piszczy gdy zamykasz obwod i cierpliwosc to jestes w stanie ja do konco rozpracowac |
Maciorek escort Poznan | 2004-09-17 14:47:39 No to po robocie! Faktycznie nie jest tak tragicznie z wyciagnieciem tej skrzynki, ale napocilem sie troche przyznam. Fatalnie niewygodnie mi bylo |