Pomocy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sory ze zaczynam ten temat ktory byl przerabiany kilka dni temu lecz nie wiem co sie dzieje. Wlasnie tydzien temu odebralem esperaka z serwisu.Trafil tam poniewaz przy porannym odpalaniu sam. zachowywal sie dziwnie,niskie obroty,straszny dym z rury,grzal sie. Wymiana uszczelki pod glowica,uszczelniaczy zaworow,byla tez jakas proba chydrauliczna glowicy.Przez cztery dni wszystko bylo o.k. A tu dzis go odpalam i znow niskie obroty ktore po kilku minutach sie poprawiaja i ten j.....y dym z rury.a jakas wskazowka temp. jest o.k.
  
 
Kontakt: serwis gdzie naprawiałeś.
  
 
nie mieszkam w Polsce. Autoryzowany serwis daewoo-tam go robili.Bylem dzisiaj i nic mi nie mogli powiedziec.Jade tam jutro,beda go sprawdzac.Moze cos spieprzyli-ta robota jest na gwarancji.cale szczescie.
  
 
Jakiego koloru jest dym?? Wiesz mi to wyglada że twój wydech bardzo absorbuje wodę ( z atmosfery) , ale w tym przypadku dym był by taki jak para przy gotowaniu wody , no może troszkę gęstrzy. Jeżeli jest taki fioletowy to kiepsko bo to oznaka brania oleju (spalania go) ale wtedy oddajesz samochód do reklamacji. Może być tak że jakaś uszczelka przepuszcza płyn chłodzący do "garów" , ale w to nie chce mi się wierzyć , szczególnie że mówisz że uszczelkę ci zrobili...
  
 
Dym jest raczej koloru jasny niebieski - a co do tej wody to gdy go odbieralem mechanik mowil ze po zlozeniu wyjechal na jazde probna a z tlumika wylatywala woda.podobno duzo. w nocy padal deszcz.To tez powoduje wilgoc nie. To co wymiana tlumika,jest w miare dobry. dzikuje za podpowiedzi i prosze o wiecej moze jak jutro tam pojade to ja im dam jakas wskazowke. A teraz musze juz leciec do roboty.Nara.
  
 
TEN JASNO NIEBIESKI DYM MI SIĘ NIE PODOBA, WG. MNIE COŚ SPIEPRZYLI, WYGLĄDA NA TO ŻE OLEJ BIERZE ...
  
 
Po wymianie uszczelki pod głowicą zawsze jeszcze dość długo dymi na BIAŁO (pare dni), gdyż wypala się woda z tłumików nagromadzona podczas w/w uszkodzenia.

Niestety, jak powiedział Krzysiek, niebieski dym oznacza spalanie oleju.
Palnowali głowice przed założeniem????

  
 
Cholera nie wiem czy robili to z glowica. Mysle ze tak.Ale cos mi tu nie gra . wieczorem wracalem z pracy i nie dymil ale czuc bylo jakis smrod. spalony olej czy plyn chlodniczy.widze ze nie tylko ja mam problem z ta glowica.
  
 
Cytat:
2004-09-17 20:53:53, piotrek15-16V-LPG pisze:
Cholera nie wiem czy robili to z glowica. Mysle ze tak.Ale cos mi tu nie gra . wieczorem wracalem z pracy i nie dymil ale czuc bylo jakis smrod. spalony olej czy plyn chlodniczy.widze ze nie tylko ja mam problem z ta glowica.



No jeśli śmierdzi spalonym płynem chłodniczym, a z rury wydobywa się duża ilość białego dymu, to na 95% uszczelka znowu nadaje się do wymiany

Jeśli jedank śmierdzi spalonym olejem, to być może przepuszcza Ci uszczelka pod deklem zaworów albo pod aparatem zapłonowym i wyciekający na rozgrzane części silnika olej, wydziela nieprzyjemny smrodek.
  
 
jak to znowu uszczelka to sie w......ie.Pomimo tego ze jest to na gwarancji.Poprzednio im sie zeszlo 3 tyg.A to nie ma czesci w magazynie a to inny zaklad jest zamkniety itd. itp.Jutro sie okaze.jak bede znal werdykt to moze wpadne na internet i dam znac co sie stalo.
  
 
Zakład wydaje się być profesjonalny, gdyż jak pisałeś: "byla tez jakas proba chydrauliczna glowicy".
Trudno uwierzyć, że zrobili w/w próbę, a nie przeprowadzili planowania.

Chyba ,że jak mówili: "a to inny zaklad jest zamkniety ", to mieli na mysli szlifierza
  
 
W sobote mialem jechac do serwisu.I bylem,w piatek wieczorem zostawilem autko obok warsztatu ,jest to blisko mojego domu.Chcialem zeby po nocnym postoju sami zobaczyli jak esperak sie zachowuje zaraz po odpaleniu.Wzialem mechanika,odpalamy i co.Wszystko jak w zegareczku ,obroty super zero dymu.Zrobilem rundke zeby go troche rozgrzac.Silniczek jak z fabryki.Jezdzilem w sobote ,jezdze tez dzisiaj i wszystko o.k.Zobaczymy potem,mam nadzieje ze to byl falszywy alarm.POZDRAWIAM.
  
 
Sprawa dośćtajemnicza, ale... sprawdź EGR!