MotoNews.pl
  

C20NE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko, fabrycznie ten silnik ma 115 KM ale słyszałem że ten sam silnik w Vectrze A w wersji DIAMOND ma 129 KM i że jest to ten sam silnik co w 8 zaworowym Kadecie GSI gdzie też było właśnie 129 KM. Jeśli to ten sam silnik czy ktoś wie na czym polega cwancyk odblokowania 14 darmowych koni ?? A jeśli nie ten sam to czym się różni

Pozdrawiam

Ziemek

  
 
razmi_pl te 14KM to roznica ktora sie niweluje wyjmujac katalizator

ps. mialem taki engine w asconie, pieknie sie jezdzilo

pzdr
  
 
Ale Kadet znajomego co miał taki silnik miał kat a w briefie było napisane 131 nawet ??
  
 
no to moze komputer?

ps. sorki, ja mialem C20NZ



[ wiadomość edytowana przez: scoodie dnia 2004-09-18 11:07:39 ]
  
 
wiecej koni ma c20se-90KW a c20ne-80KW i różnica taka że w c20se nie ma katalizatora i jest inna elektronika a reszta to to samo,tak mam w orginalnej instrukcji od mojej omegi,moze oto chodzi?
  
 
Cytat:
2004-09-18 12:36:45, rafal71 pisze:
wiecej koni ma c20se-90KW a c20ne-80KW i różnica taka że w c20se nie ma katalizatora i jest inna elektronika a reszta to to samo,tak mam w orginalnej instrukcji od mojej omegi,moze oto chodzi?



i stopień spręzania jest większy w C20SE...
  
 
Cytat:
2004-09-18 12:38:51, MEGA_3 pisze:
Cytat:
2004-09-18 12:36:45, rafal71 pisze:
wiecej koni ma c20se-90KW a c20ne-80KW i różnica taka że w c20se nie ma katalizatora i jest inna elektronika a reszta to to samo,tak mam w orginalnej instrukcji od mojej omegi,moze oto chodzi?



i stopień spręzania jest większy w C20SE...




dzieki czemu ma tez wiekszy moment obrotowy aha a ten silnik ma symbol 20se a nie c20se



pozdr
  
 
Jak juz tak rasujemy to i ja sie dolacze. Moze ktos wie jak z X18XEL przerobic na C18XE. Wszystkie dane tzn moment sprezanie jest takie samo tylko moc o 10KM wieksza w tym drugim i obroty przesuniete 200 do gory.
  
 
Jesli obrotu przesuniete to juz na pewno jest inny komputer. Albo przynajmniej ma wgrany inny soft
  
 
ok a jak zmienić ten stopień sprężania ??Chciałbym dobić do 130 Km tak jak w kadecie. Czy Chip zmieni stopień sprężania ??
  
 
Znalazłem coś takiego

Oznaczenie silnika C20NE 20SER 20SEH C20XE
Wałek rozrządu OHC OHC OHC DOHC
Pojemność silnika (cm3) 1998 1998 1998 1998
Moc maksymalna (KM) /
przy obrotach (1/min.) 115/5400 124/5600 129/5600 150/6000
Moment obrotowy (Nm) /
przy obrotach (1/min.) 170/3000 173/2600 180/4600 196/4800
Średnica tłoka 86 86 86 86
Skok tłoka 86 86 86 86
Stopień kompresji 9,2 10 10 10,5
Zasilanie Motronic Motronic Motronic Motronic

i teraz niech mi ktoś powie czym się te silniki różnia bo tu o katalizatorze nie ma ani słowa. A miło by było mieź zamiast 115 to 124 no i wtedy zdjąć katalizator i mieź ok 135 i o to właśnie chodzi.
Bo ten 20SEH ma za wysoko moment
  
 
motory 20SER,20SEH napewno nie maja fabrycznie kata tak jak 20SE maja za to inna elektronike jak juz ktos wspomnial,splanowana glowice co sie odznacza wyzszym stopniem sprezania natomiast C20NE posiada katalizator wskazuje na to literka "C"przed cyfra a C20XE to juz jest 16-sto zaworowka o ile sie nie myle dlatego tak bardzo rozni sie moca


pozdr


[ wiadomość edytowana przez: _GEPARD_ dnia 2004-09-19 23:55:18 ]
  
 
ok dzieki, już mam jasność.