Sterowniki w MV6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cze,
Szukam informacji jakie ukł. sterujące (firma i symbol) wystepowały w MV6 w różnych latach (i wersjach?) - Kartos i Dramar: sprawdźcie proszę u siebie.
Pzdr.
  
 
Prowo !!

Jaki sterownik?? I gdzie go mam poszukac ??

Bo wiem o jednym sterowniku : dwie lapki, dwie nozki, leb na karku a lapki na kierownicy - umieszczony na siedzeniu kierowcy ( czasami pod - nigdy obok ). Model DR-1975.

PS. Maska mi przymarzla.

  
 
A:
Tzw. popularnie w niektórych kręgach KOMP.

Q: Która maska - tego sterownika model DR-1975?

Jeżeli jednak ta od komory silnika, to kiedyś miałem problem z linką od zamka - zamarzła w pancerzu - to było dopiero.

Pzdr. i 3-MAĆ się ciepło.
  
 
Sterownik ma w przeciwienstwie do Bestii cieplutki garaz i nie zamarza mu maska

Czasami tylko zatyka sie pod wplywem odglosow otoczenia ( rzadziej rozdziawia ).

Gdzie mam szukac tych oznaczen ?? Kuc w zmarzlinie, czy unosic perskie dywany ??

  
 
Na twoich zdjęciach nie widzę - za wąskie. U mnie jest w plastikowej skrzynce, po otwarciu maski (tej od silnika), przy lewym błotniku. Po zdjęciu wieczka widzisz metalowe pudło z przewodami do- i z-, na którym powinien być np. napis Motronic 4.1, Simtec 70 albo coś w tym stylu (perfekcjoniści: proszę na mnie nie skakać - dobór symboli prosto z sufitu).

PS. Czy to zatykanie to aby na pewno od odgłosów toczenia, a jeżeli tak to toczenia czego?
Pzdr.
  
 
Toczenia ?? Otoczenia. Hmm... walkowania - to z toczeniem i otoczeniem ma najwiecej wspolnego - to w temacie zatykania.

Rozdziawianie : toczenie oponek po otoczeniu przy 250km/h - chyba jakies sily niezbadane - wypadkowa ktorych doprowadza do "rozdziawu paszczy" zarowno osob poruszajacych sie jak i nieruchomych obserwatorow bedacych punktem odniesienia.

Nota bene sterownik w warunkach przeciazen deformujacych obudowe zachowuje pelna sprawnosc.

  
 
Ze względu na ogólne rozkojarzenie zbliżającym się dniem tygodnia zwanym Piątkiem(!!!) nie zauważyłem "o".
W kwestii rozdziawiania mimowolnego podróżujących - spróbuj zamknąć szybki.
  
 
Sprawdzilem sterownik. Mam Boscha, ale nie wiem dokladnie jaki typ. Oznaczenia sa na bocznej sciance i nie moge ich dojrzec.

PZDR...
  
 
Dogrzebalem sie i oto wyniki
94 motronic 2.8.1
95 jw
96 jw
97 motronic 2.8.3 ( nie wiem gdzie zapodzial sie 2.8.2 w tym roku zmienil sie sytem podawanie infromacji o spalaniu i pewnie wymyslone ulepszony motrinic po to aby choc troche obnizyc i tak wielki lej w zbiorniku )
98 motronic 2.8.3
99 motronic 2.8.1 ( tak ja sie nie pomylilem ale tak znalazlem)
00 motronic 2.8.3
reszty nie znam, wszystko dla silnika v6 3 literki, zreszta innego 3 litrowego w omegach b nie zauwazylem. Pewnie malo jeszcze wiem.
  
 
Pięknie. Dziękuję.
A żeby nie zostawic was bezczynnymi, to pytanie związane:
gdzie znaleźć kody błędów to tychże komp.? - a może są takie same jak w jakimś innym?

Pzdr.
  
 
Prowo napisz co Ci na zoładku lezy.
Kody bledow o ile wiem dla motronica 2.8.1 sa takie same jak w pozostalych tylko dochodzi kilka powyzej 100
Pisz o jaki kod chodzi albo podeslij adres pocztowy to wysle Ci wszystkie hurtem. Moge tylko zazmaczyc ze chyba te kody sa w tisie ( w koncu sie na cos przyda ) i mam malo informacji na temat nowszych samochodow ( omega b itp )
  
 
Powoli zbieram się do wymiany na dwa numery większą (ostatnio trochę przytyłem ) i chciałbym być przygotowany do sprawdzenia i odczytu ew. błędów jeżeli coś znajdę.
Ot i cała tajemnica.
Pzdr.
PS. Gdybyście przypadkiem wiedzieli coś o jakimś niezłym egz. pom. 30 a 40 tyś., nie kombi i nie automat, ciemny, to dajcie znać.


Don Fernando ma wielkie stada.
Po uśmiechu go poznacie.

[ wiadomość edytowana przez: Prowo dnia 2002-12-13 10:36:34 ]
  
 
Jesli moge cos doradzic to poczekaj jeszcze chwile z kupnem auta.
Ceny teraz wzrosly ale juz niedlugo bedziemy w euro i ceny aut uzywanych powinny spasc dosc mocno ( tak jak w uni ) no chyba ze nasz zaborczy rzad ( nie lubie tego rzadu jak i calej sld ) czegos nie wymysli a nie powinien bo unia sie nie zgodzi. No ale zostaje cos jeszcze innego niz clo i akcyza. Ja mam taki plan ze z 2 lataka jak bedziemy w uni to powinienem sobie sprawic fronterka z roku 00 za jakies 20-30 tys teraz to jest okolo 60 tys a w uni okolo 10 tys euro.
Mysle ze złoty zyska na wejsciu do uni do jakies 3,5 no i ceny spadna i jakies 30 % wiec 7000 x 3,5 daje cene 24500 w porownaiu z dzisejsza cena 60 tys to jest o co powalczyc prawda ?
  
 
Jesli moge cos doradzic... to lykaj od razu. Dusigrosze nigdy nie posmigaja Bestyjka z V6 3.0 bo sam koszt zakupu to pikus w porownaniu z kosztem eksploatacji.

Lejesz do zbiornika... i jedziesz. Ale jak... mruk 210 kucy, kanapa z salonu i rozdziawione paszcze !!

PROWO lykaj jak cos znajdziesz !!

Czekam na nastepna kobiete ( 3 ) z biustem max rozmiaru na IV LOB .

PS. A moze sprzedam Ci swoja ?? ( to z gatunku retoryki )
  
 
Wiesz co Dramar nie nazywaj mnie dusigroszem ( jesli to bylo o mnie ) bo nim nie jestem. Moze sie tak zdarzyc w zyciu czlowieka ze nie ma wiecej pieniedzy na kupno samochodu a mimo tego chcialby jezdzic fajnym autkiem. Wiem ile kosztuje utrzymanie dobrego samochodu i tym sie z Toba zgodze kupno to nic.
  
 
1) Dwa lata to ja nie wytrzymam - życie jest za krótkie...
2) Wierzę że rząd (jakikolwiek) i tak w obronie SC coś wymyśli - ceł to praktycznie już nie ma, a opłaty i inne przeszkody coraz większe.
3) Co do utrzymania to najwyżej założę małżonce odcinacz w Astrze przy 3tyś. a zaoszczędzone pieniążki na przelew.
Pzdr.
  
 
Piotrze_S - czy w miom poscie padlo Twoje imie ?? NIE. Wiec nie doszukuj sie nieistniejacych powiazan.

Twoj post okreslilbym jako " makroekonomiczne planowanie wydatkow " a nie jako duszenie grosza.

Moj post mial zobrazowac:
1. Jestes dusigroszem - nie kupuj 3.0
2. Nie masz kasy - nie kupuj 3.0
3. Jestes milosnkiem - kupuj 3.0 ( a punktow 1 i 2 nie czytaj )

i skierowany byl bezposrednio do kolegi PROWO. Jakiekolwiek inne skojarzenia sa bledne.

  
 
Nie wiem czemu, ale poprzedni post polecial dwa razy.


* * LOB * * Exclusive Club Of Opel Omega

[ wiadomość edytowana przez: Dramar dnia 2002-12-13 23:51:56 ]