Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2004-09-20 08:55:10 Ja wyminiam tak na wszelki wypadek zabieraki czesciej niz raz w roku.Z tego co wiem zabieraki w roznych rozmiarach tzn takie ktore mozna dopasowac do poloski to sa rzemioslo.Oryginalne panstwowe sa tylko w jednym rozmiarze-nie polecam prywaty bo moga sie trafic twardzsze niz polos |
![]() Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-09-20 09:18:30
Dobrze gada! ![]() W zeszłyme sezonie średnio co 4-5 tygodni wymeniałem... ale to w większości moja wina i wina juz potyranych wieloklinów na półosi.. |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-09-20 09:23:52 wymien poduszki pod skrzynia |
![]() Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-09-20 09:49:02 Poduchy pod skrzynią mają wpływ na żywotność zabieraków? |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-20 11:32:53 na żywotność zabieraków ma wszystko co powoduje, że półośka nie siedzi w nich do końca "równo" (oś półosi pokrywa się z osią zabieraka) |
![]() MateuszH fiat 126p Kozy | 2004-09-20 12:27:58 Sprawdz czy frez na polosiach jest ostry jesli tak to polosie do wymiany!!!!!! |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-09-20 13:06:29 Wwal smaru pomiędzy zabierak a półoś, założ spręzynki, zrób porządek aby skrzynią nie telepotało, załóż fabryczne zabieraki, pod śrubki założ podkładki sprężynujące, dokręć śruby na krzyż bardzo mocno dużą grzechotką, zaznacz śruby w stosunku do zabieraka i lookaj czy się nie odkręcają. Te śruby trzeba bardzo mocno dokręcić , bo mają tendencje to odkręcania się |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-09-20 20:35:03 S;yszalem, ze jak sie ma obnizona dupe to zabieraki padaja. |
Olo1 Citroen zx Bytom | 2004-09-20 21:25:07 No i dzis cały dzien spedziłem w garazu nad skrzynia, okazało sie ze ten lewy zabierak padł , bo mu sie juz nie chciało juz chyba jezdzic i znosic mojej ciezkiej nogi , ale to co zobaczyłem dzis na lewej połosie to normalnie woła o pomste do FIATA , zeby z dwuletnia półosia nie mozna było spokajnie pojesdzic to szok , odkrecam zabierak , a tam - prawie nie było wielowpustu , ciekawy objaw ale zostało go tyljko tyle ze mogłem go poczuc pod palcami , a jak ja do domu z tej Wisły dojechałem to nie wiem .
Poduszki wymieniłem , półosie wymienione , zabieraki nowe , proforma PRZEGUBY tez , mam nadzieje , ze teraz będzie dobrze , pozdrawiam , OLO |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-20 22:52:19 Ja uważam że, uznanie zabieraków za wyjątkowo nietrwałe jest jakimś mitem. przez 2000km zrobione na 900 poza jedną zmianą choinki i tarczy sprzegła nie odnotowałem żadnych problemów z przeniesieniem napedu. wieloklinu na półosiach u mnie wcale już prawie niema ale tak było od początku zabieraki są założone stare każdy z innej fabryki bo takie były pod ręką, tylko zamiast seryjnych śrub zastosowałem imbusy 12,9 i niema bata żeby mi sie któryś odkrecił albo nawet pomyślał żeby sie zerwać. Silnik jest katowany non stoper skrzynia kwiczy z radości ludzie sie dziwią od czego mam skrzynie i nic nie idzie zerwać. Wiec rozumiem żeby wymienić przeguby i zabieraki co jakieś 5-10 lat ![]() |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-09-20 23:30:05 ruff racja heheh ja mam pierwsze poloski od 22 lat i sa idealne zabieraki ojciec zmienial profilaktycznie co kilka lat nigdy nie zerwal w trasie |
Olo1 Citroen zx Bytom | 2004-09-21 11:23:54 i w sumie nie jest jeszcze dobrze bo zauwazyłem takie dziwne zachowanie sie skrzyni po załozeniu tych półosi a mianowicie na 3cim i 4 tym biegu słychac takie szumienia połoczone a lekkim gwizdem jakby jakas turbina czy co?? ale podejrzewam , ze albo za wysoko dzwignąłem skrzynie albo za mocno dociagnąłem luz na dyferencjale |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-09-21 14:51:51 wg mnie to raczej to drugie (za mały luz między kołami) |
![]() Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2004-09-21 16:54:27 Witam
No wlasnie z zabieraczkami jest roznie zalezy jakie sa polosie i na jaki sie zabierak trafi ![]() ![]() |
Olo1 Citroen zx Bytom | 2004-09-21 20:38:21 i juz wiem panowie co było przyczyna tego dziwnego chałasu ktory wydobywał sie ze skrzyni na 3cim i 4 tym biegu , podejrzewałem za wysoko skrzynie podniesiona - to nie to ale dla pewnosci troszke obnizyłem , przejechałe sie i szum dalej wystepowal.
Po tej probie spósciłem olej ze skrzyni i miałem zamiar poluzowac ta nakretke od regulacji łożysk przy dyferencjale ale okazało sie ze musiałem jeszcze dokrecic bo sie odkreciła , zapomniałem zabic te jezyczki zabezpieczajace i moja wina i dwa razy robota ale juz jestem w domu . |
![]() RUFF 126p i.e Poznań | 2004-09-21 20:53:20
mógłbyś rozwinąć ten temat, zabieraki od 850 są wogle dostępne nowe? i czy pasowały one idealnie, wiadomo silnik 850 dysponował wiekszą mocą wiec elementy przeniesienia napedu też musiały być odporniejsze, ciekawe czy półosi też by nie podeszły do malca? |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2004-09-21 21:19:40
Dla mnie tez to są mity. Bo ja mojego tez katuje i jeszcze mi sie nigdy nic nie zerwalo. Ostatnio mi sie 3 sruby wykrecily a jedna zerwala. Ale to 1 raz od 2 lat ![]() |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-09-22 10:36:55 Podstawa to półosie z dobrym wieloklinem i fabryczne zabieraki. Ja po wymianie półosi na nowe zeszłej jesieni i zabieraków zapomniałem o problemie. Zrobiłem już ponad 10000 km i jedyne starty w zabierakach to tylko i wyłącznie z powodu strat srub mocujących. Odkąd jednak zaczełem wklejać je na klej do srub podkładek sprężynujących nie urzywam i problemy też znikneły ![]() ![]() |