IV generacja jet przystosowana specjalnie do silników z kolektorami plastikowymi , zapewnia pełen komfort i bezpieczeństwo jazdy , prawie nie ma różnicy w jeździe na gazie i benzynie tylko że płaci sięza ten luksus conajmniej 4000zł (za instalacje przyzwoitej jakości )
II generacja , jej atutem jest niska cena ale jest ona przeznaczona głównie do samochodów starszych z metalowym kolektorem.
W przypadku plastiku stosuje siętzw. grzybki alebo zmianę kolektora na metal.
Grzybki ograniczają prawdopodobieństwo rozpieprzenia kolektora ale ŻADEN GAZOWNIK NIE DA CI GWARANCJI ŻĘ TO SIĘ NIE STANIE., powie ci tylko że jest to bardzo mało prawdopodobne , ale sam wiesz zwsze ktoś musi mieć pecha
Zmiana kolektora ma metal jest lepsze ale KOLEKTORY SĄ ROBIONE CZĘSTO GDZIEŚ W KOMÓRCE I CH JAKOŚĆ JEST CZĘSTO DYSKUSYJNA mała niedokładność w skopiowanym kolektorze np. trochę inny kształt , trochę krótszy dolot od razu zmieniają charakterystykę silnika a napewno nie o to chodzi.
Cena takiej instalacji to pewnie jaieś 2500zł w przyzwoitym warsztacie.
Jeżęli masz wybór i wolną kasę to zakładaj IV generację, ma same zalety z wyjątkiem ceny
Jeżeli jesteś zainteresowany sekwencją to zapraszam do mojego warsztatu, szczegóły na priva.
[ wiadomość edytowana przez: ATLAS dnia 2004-09-21 20:20:29 ]