MotoNews.pl
  

[126] Głowica - poważne pęknięcie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco



  
 
Gadałem z zaufanymi kolegami to dowiedziałem sie, że pęknięcie grubości włosa to tępym narzędziem uderzyć i sie powinno zaklepać... A od drugiego, że takie pęknięcie to normalne.. mam to olac i działać dalej!
Mam jeszcze sporo roboty przy tej głowicy, a i nie tylko przy głowicy, nie chciałbym produkować sie przy niej na marne, jesli jest trefna... i jak coś ma sie poważniejszego z tego wykluć!
Dlatego chwale i żale sie co z tym zrobic - olać i szorować ją dalej?
  
 
czy ja wiem...ja juz chyba bym w nia nie inwestowal bo potem moze sie okazac ze wsadziles kupe kasy i roboty w glowice ktora padnie Ci po chwili pracy - zwlaszcza ze pewnie chcesz ja splanowac...
  
 
jak tylko masz możliwość, to załatw sobie inną (bez pęknięcia), jeśli nie chcesz/nie możesz to i tak nikt cię nie przekona
inna sprawa, że te pęknięcia to standard w maluchowskich i maluchopodobnych głowicach, ale chyba lepiej żeby były wcześniej, niż później
  
 
Takie pekniecie to normalka przy splanowanej glowicy ja mialem zalozonom na dzien glowice splanowana 3,5mm i po sciagnieciu juz miala takie pekniecia ale tym sie nie przejmuj tylko jezdzij!!!!
  
 
Ja ma sporo wieksze peknieca i jezdze na nich chyba ze 2 lata, wiem ze kiedys sie na tym przejade ale narazie jest gut.
  
 
nie sa takie zle te pekniecia, ale jesli chcesz to mam do sprzedania glowice ktora wogóle niema nawet rysy miedzy zaworami
  
 
Cytat:
2004-09-20 12:18:46, MateuszH pisze:
Takie pekniecie to normalka przy splanowanej glowicy ja mialem zalozonom na dzien glowice splanowana 3,5mm i po sciagnieciu juz miala takie pekniecia ale tym sie nie przejmuj tylko jezdzij!!!!



Pewnie, najwyżej gniazdo wyleci
  
 
wiesz glowica ze 20zl. kosztuje wiec ja bym kupil, ale te pekniecie to pikus.
  
 
A ja proponuje manewr w stylu kupić głowice od kumpla albo najlepiej kupić odrazu głowice EL i podłubać w niej.
  
 
A powiedz mi szpecjalisto, co jest takiego szpacjalnego w głowicy od EL?
  
 
Jest zrobiona z lekko inszego stopu alu i dostosowana lepiej do PB98 czyli nie trzeba lać U95 żeby nie pekała
  
 
glowica nie peka od paliwa chyba no i glowice el maja jeszcxze uszczelniecze zaworowe
  
 
zaklep to troche i sie nie przejmuj....przecież ta głowica nie bedzie na całe twoje życie....))
  
 
Przywiązałem sie do niej chce ja jeszcze troche poupalac
  
 
Szaya pisze ze do 1mm zaklepać tępym narzedziem... a chłop chyba coś na ten temat wie...
  
 
Cytat:
2004-09-20 23:43:22, Parnel pisze:
glowica nie peka od paliwa chyba no i glowice el maja jeszcxze uszczelniecze zaworowe


Z tego co ja wiem głowice do roku 92 musiały dostawac benzyny uniwersalnej, bo zawarty w niej ołów i inne zwięzki ciężkie "konserwowały" ją. Głowice po roku 92 i elegantowskie już są z lekko innego stopu więc nie trzeba lać uniwersalnej tylko odrazu lotnicze
pozdro
  
 
tu nie chodzi o stop, z którego jest głowica, tylko o materiał, z którego zrobione są gniazda
  
 
  
 
To prawda, że wszystki EL głowice mają nabity rok produkcji? Bo z tego co wiem, te starsze nie wszystkie miały...
czyli, jak bede w przyszłości mową głowice załatwiał, bo planuje inną konkretniej zrobić, to szukać od EL ?