| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2004-09-22 08:04:45 Otrzymałem zdjęcia poloneza z fabrycznie wstawionym silnikiem 2000 cm3 od Opla Vectry Myślę że sam właściciel opiszę coś więcej o tym samochodzie
|
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2004-09-22 08:09:45 Brawo, kolejny rarytas Czekamy na konkrety.... |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-09-22 08:17:30 .... nie wiem moze sie nie znam ale to mi bardziej wyglada na silnik od Rekorda, albo starej Asccony |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-09-22 08:20:04 to jest typowe oplowskie 2.0 na 8 zaworkach, bardzo miły silniczek |
Admiral Miłośnik FSO Honda CB750, HONDA V ... wieczny malkontent | 2004-09-22 08:49:01 to ja już biegnę do warsztatu...
|
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-09-22 10:39:00 ...... ciekawe co na to Adamus?????? |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-22 10:47:21 2.0 8v z vectry...
raczej z omegi... [ wiadomość edytowana przez: Quattro dnia 2004-09-22 10:47:52 ] |
LORD_VADER Lamboronez 1.5LE radom | 2004-09-22 11:56:05 azkad wiesz ze nic nie jest zmienione (wal)?? |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-09-22 12:00:45
Nikt nigdy nic nie pisal(np Morawski) o specjalnych przystosowaniach silnika K16 do Poloneza. Zreszta Rover napewno by nie modyfikowal silnika dla FSO skoro kupowali pewnie grubo ponizej 10 000 szt na rok. |
Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2004-09-22 12:00:59 I dlatego kolektorki masz odwrócone... Ale to już fabryka zmieniała...
Co do tego silnika to na bank omega - jeszcze tylko rekord miał napęd na tył, ale jego 2,0 to stara baśń... 90KM wersje były: c20ne - 115KM, c20se 129KM, gsi16v 150KM i ecotec16v 136KM. W omedze montowane były tylko c20ne i gsi16v, więc jest to wersja c20ne... Miałem w asconie dłubane gsi16v to był samolot a nie opel... |
Trool Miłośnik FSO 125p *2 praska czesc wawy | 2004-09-22 12:01:35 co do silnikow krecacych sie w lewo to byly tylko u wlochow w fiatach 850 i fiatach panorama z silnikem 900 ccm. A co do silnika ze napedza auto z przednim czy tylnim napedem to nie ma znaczenia bo kwestia jest zamontowanie skrzyni biegow. |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-09-22 12:04:53 lord, ale żeś teraz teksta zasunął. |
LORD_VADER Lamboronez 1.5LE radom | 2004-09-22 12:11:12
którego na powaznie sorki za wypisane teksty. zle info Mi dano i tyle. niech nikt sie nie obraza zle informacje Otrzymalem. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-09-22 12:11:43 Opamietajcie się panowie...
Każdu silnik "poprzeczny i prawoobrotowy" teoretycznie moze byc zamontowany do auta z układem napędowym klasycznym. problem pojawia się zazwyczaj w takich niuansach jak brak możliwości przykrecenia poduszek silnika,aparat zapłonowy(wypadałby z tyłu silnika) itp. Z tego powodu problematyczny jest montaż fiatowskich DOHC np.z bravo/brava i innych nowszych Fiatów. Co do tego silnika - klasycznego Oplowskiego NE/SE,nie ważne z jakiego auta on pochodzi - Astra/Vectra/Omega - silnik jest ten sam,różni się jedynie kwestia jego usytuowania w aucie. [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2004-09-22 12:18:19 ] |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-09-22 12:15:04
Silnik Rekorda to jeszcze OHV z żeliwną głowicą...Wygląda jak silnik Żuka |