Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmahina Fiacior mielec | 2004-09-28 00:32:47 z tymi masami to ok a czy sprawdziles kostke stylu za centralka u mnie tak cykalo az stopilo konektor w kostce zasilania centralki- kiepski styk. kolejnym etapem bylo uszkodzenie ukladu odpowiedzialnego za czasowe wylaczenie elektrozaworu gazu. Na to wszystko zlorzylo sie rowniez to iz przycisk w kostce od stacyjki odpowiedzialny za podanie napieecia na centralke wyrobil sie i tak mi cykalo zaworkami bo bylo a raz nie bylo napiecia nadlalem przycisk i wrocilo wszystko do normy |
![]() burza Miłośnik FSO ![]() FSO Polonez 1.5 SLE Warszawa | 2004-09-28 01:15:54 a ja radzesprawdzic bezpiecznik, u mnie mial luzy w gniezdzie i raz stykal a raz nie,tez mam instalke BRC, silnik 1.5AB |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2004-09-28 10:54:09 U mnie tez tak cykalo raz czesciej raz rzadziej.tak jezdzilem ponad pol roku a pozniej nie moglem juz jechac na gazie.Okazalo sie ze padla cewka na elektrozaworze no i 40,- poszlo na nowa |
![]() Janulek PN Tczew | 2004-09-28 11:29:13
A ktory zawor ci padl? Zwroce na niego szczegolna uwage. |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2004-09-28 15:23:43
padła cewka na elektrozaworze przy parowniku,czasami wyłaczal sie ze nie mozna było jechac na gazie ale jak popstrykałem pare razy z benzyny na gaz i odwrotnie to sie otwierał,no ale wszystko było do czasu az sie zamknal na amen no i jazda do gazownika.Mechanik powiedzial ze dosc rzadko sie zdarza zeby cewka ta padła ale sie zdarza ![]() |
![]() Janulek PN Tczew | 2004-09-29 20:39:34 Od dzis glownym podejrzanym nie jest ani elektrozawor, ani masa, tylko alternator. Wyglada na to ze sie sypie. Glosno chodzi na zimnym (lozysko) i podejrzewam ze zle laduje (raz tak, raz nie - stad przelaczanie lektrozaworow). Dzis jak wjechalem w duza kaluze to zaczelo tak cykac, ze zgasl mi na swiatlach.
Utwierdzil mnie jeszcze w tym fakt, ze wycieraczki na sekwencyjnym nie maja sily machnac za 1 razem calej szyby i staja w pol (slaby prad). Co myslicie o mojej teorii ![]() |
![]() czeczun Miłośnik FSO FSO 125p '87 Toruń | 2004-09-29 21:02:20 u mnie też nawalił przełącznik G/B.
Zamin do tego doszedłem zdążyłem przewalić całą instalację od gazowni - bezpieczniki, kabelki, styki, elektrozawory... A padł przełącznik - benzynę można było załączyć a gazu nie... taki bajer |
![]() sterciu Miłośnik FSO ![]() wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2004-09-29 21:37:37 U mnie również kiedyś z silnika dobiegało stykanie zaworu przy znajdującego się przy mieszaczu (BRC) ,kiedy pojechałem do gazownika okazało się ze był uszkodzony przełącznik GAZ-BENZYNA (automatyczne przełączanie z gazu na bezynę przy rozruchu) i to on był winowajcą na dziurach coś w nim masowało i i przez to stykał elektrozawór po wymianie wszystko było a właściwie jest już od ponad 2 lat ok. |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2004-09-30 12:15:52
Jezeli doszedłes ze nie ładuje alternator to zobacz czy masz dobre połączenie silnika z masą,wez kawałek przewodu i jeden koniec na kleme minus a drugim przyłórz do silnika (oczywiscie na uruchomionym silniku)jesli jest zły styk a po przyłozeniu przewodu obroty silnika deczko spadna(mozesz wczesniej włączyc swiatła) |
![]() Janulek PN Tczew | 2004-09-30 19:10:49 ok, na pewno sprawdze mase na silniku.
A dopiero co dowloklem sie do chaty i wyglada na to ze posypal mi sie elektrozawor benzyny. Odpalilem sobie dzis na benie, mysle - niech ma i pochodzi troche na normalnym paliwie. Jednak humor mi minal jak nie chcial wcale wypalic beny, bo po prostu caly czas leciala przez zawor. Zmienilem kabelek, ale mimo iskry przy dotykaniu + elektrozaworu, nic nie przelacza. Caly jest do wymiany czy moze tylko jakis element (cewka). musialem zatkac doplyw paliwa na wezu, bo bym zbankrutowal. ![]() ![]() Wlasnie znalazlem nowe na alegro za 44zl + wysylka. Kupowal ktos takie? [ wiadomość edytowana przez: janulek dnia 2004-09-30 19:45:45 ] |
BassenMS Miłośnik FSO Warszawa-Praga Płd. | 2004-11-16 22:25:51 Miałem przedwczoraj taką przygodę: w drodze przestał załączać elektrozawór przy butli i oczywiście Maleństwo stanęło. Po jakimś czasie samochód odpalił (elektrozawór cyknął), ale od tego czasu dioda w centralce nie pali się ciągłym światłem, lecz dosyć szybko pulsuje. Pulsowanie ustaje, gdy zatankuję gaz do pełna, a rozpoczyna się po przejechaniu około 80 km. Macie jakieś pomysły, cóż to za zwierz? Tankowałem niedawno na stacji typu "dziadek w łapciach" i obawiam się, że zatankowałem trochę H2O... Czy to może być przyczyną dziwnego zachowania się zaworu i centralki? |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-11-16 22:44:54 Centralki raczje nie, zaworu juz prędzej. Tak prawde mówiąc to nie wiem czy jednak mogłoby mieć jakiś wpływ na to, jedyne co mogło się uszkodzic w wielozaworze to "pływak" (nie wiem jak to fachowo nazwać w LPG) a raczej jego mechanizm mógł zdeka przyrdzewieć jeżeli stało się tak jak myślisz ze zatankowałeś torchę H2O. Ale chcąc nie chcąc jak się nie znasz to lepiej się nie zabieraj, wyjac go to nie problem, rozebrac już gorzej, no chyba ze czymś przesmarujesz, a czy bedzie to konieczne dowiesz się po jego pracy, powinien latać swobodnie góra dół. Sprawdz najpier jednak czy przewody dochodzące do zaworu są całe, moze to ich wina. |
BassenMS Miłośnik FSO Warszawa-Praga Płd. | 2004-11-22 00:04:53 Tak na marginesie - gdzie może się ukrywać bezpiecznik od instalki? |
![]() Janulek PN Tczew | 2004-11-22 10:59:37 U mnie w sle bez kompa jest on za centralką ben/gaz, dokładnie w wiązce przewodów. W każdym razie innego nie znalazłem. |