Corolla E11 a IV gen. - czy warto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam Corolkę E11 (wyłupiaste refletory, durszlak zamiast grilla) z silnikiem 4E-FE (1332cm3 z metalowym kolektorem) i chce ją zagazować.
Zastanawiam się czy warto założyć wtryk sekwencyjny Landi Renzo Omegas za 4400 czy raczej zwykłą instalację II generacji za 2100, też Landi Renzo.

Przy II generacji boję się wypalenia zaworów (ppodobno bywaja problemy z reglacją) i tego, że auto ma wolne obroty 700 i podobno bywają z tego powody strzaly w kolektor.

Przy IV - koszty

Czy IV-ka będzie miała mniejsze zużycuie gazu? Lepsze osiągi silnika? Większą żywotność gniazd zaworowych?

Zaznaczam, że przekopałem całe forum i odpowiedzi nie znalazłem.
  
 
ja rozebrałem silnik 1.7 8 v przy przebiegu 264 tyś i 45 tyś na gazie II generacji i mechanik powiedział że zawory jak nowe i nie zmieniałem z instalką II gen jest troszku problemów mnie irytuje mikser wsadzony w dolot powietrza zabiera mi prawie sekundę do setki na benzynie i to jest bul a tak ok sekwencja na pewno lepsza ale czy warta 2 tyś więcej niech się wypowiedzą ci co mają

[ wiadomość edytowana przez: krulyk dnia 2004-09-25 21:35:55 ]
  
 
witam.
generalnie toyoty są dobrymi autkami do przebudowy ale zawsze lepiej jest założyć gaz z wtryskiem.
  
 
Że IV jest lepsza od II to wiem, ale czy na tyle żeby opłaciło się dołożyć 2400?
Co zyskam?
  
 
Ja mam OMEGAS-a, generalnie wszystko ok no ale ta cena wlasnie, troche trzebabedzie pojezdzic zeby sie zwrocilo a ze gas drozeje to mnie zaczyna troche martwic. Jedyny minus IV gen to ze ona za bardzo wspolpracuje z kompem fury i vmax nie jest taka jak na gazie(przynajmniej tak slyszalem bo jeszcze w swoim tego nie sprawdzalem bo malo w polsce jest miejsc zeby go rozbujac do vmax Moj brat ma Calibre 2,0 8v z instalacja za 2tys LandiRenzo i vmax 210km/h i na lpg i na pb i nie ma zadnych problemow z ta instalacja wiec jezeli masz metalowy kolektor to wedlug mnie nie warto doplacac do IV gen.