Silnki do lotusa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem posiadaczem omesi 3.0 z roku 1992, werja 24V i mam pytanie... czy mozliwe jest bezproblemowe wsadzenie silnika od lotusa? mam mozliwosc takowy kupic razem ze szkrzynia... prosze o odpowiedz
  
 
a co z mostem .....?
Ta tym co masz za długo nie pojeździsz...
  
 
Jest możliwe. Przecież on w Omie A siedzi.
Bierz tylko jeszcze most i elektronikę i duzo pracy Cie czeka ale chyba warto.
Npisz cos wiecej ile kosztuje jaki stan moze nr?
  
 
Zaczalbym od sprecyzowania pojecia "silnik od lotusa".

Nastepnie : czy jest to kompletny silnik z osprzetem, sprezarkami, intercoolerem, wiazka i komputerem ??

Nastepnie : czy zdajesz sobie sprawe ( o ile jest to C36GET ) z tego co to jest za silnik i ile to kosztuje ( i bynajmniej nie o zakup mi chodzi ) ??

Nastepnie : czy stac Cie na zamontowanie odpowiednikow ukladu zawieszenia, hamulcow i przeniesienia napedu analogicznych do montowanych w Omedze Lotus.

I na koniec : jesli budzet to wytrzyma to jest to jak najbardziej mozliwe. I nawet podam Ci namiary do firmy ktora sie tego podejmie i nie spierdoli. Calosc mysle, ze w 30.000-40.000zl sie zamknie. Bez kosztu zakupu samego silnika.

POzdrawiam
  
 
no i oczywiscie kwestia układu jezdnego.
Przy takiej mocy, hamulce do wymiany.
Generalnie może być bardzo ciekaaaawie.
  
 
Cytat:
2004-09-30 12:09:36, DrA pisze:
Calosc mysle, ze w 30.000-40.000zl sie zamknie. Bez kosztu zakupu samego silnika.




aż tyle ? bez silnika
niz załamuj mnie DrA...
  
 
Hehehe... bardzo optymistycznie liczylem.

Heble : 5000-10000zl
Zawias : 5000-10000zl
Most + wal : wal na zamowienie, most na zamowienie.. produkcja jednostkowa... wg mnie 10.000 nie starczy
Robocizna : zapewne jedyna firma w Polsce co wogle Lotusa miala pod kluczem : 10.000 jak nic peknie

Tak to widze.

Zawsze mozna pojechac do nadwornych rzezbiarzy szybkich z SSS i dac se wsadzic jakies druciarstwo pod maske. Ale chyba nie o to chodzi.
  
 
A mnie się zdaje, ze to silnik nie do Lotusa.
Ślędzę ten rynek już bardzo dlugo i jak nie jest kradziony to musi kosztować powyżej 3 tys euro do tego skrzynka i wał.

A jesli jets tańszy to znaczy nie legalny, a jak nie legalny to szybko się wyda, bo takie auto/silnik jest rozpoznawalne. I można szybko znaleźć prawowitego właściciela.

I ostatnia opcja- to są jego ostatnie podrygi więc szybko jeździć nie będzie a koszt remontu ......?

Najtańszy jaki teraz jest to 15 tys euro, legal.
Za 11 tys mozna mieć bez prawa rejestracji, kij wie dlaczego.

No jest jeszcze parę tanich i zajeżdzonych około 12 tys euro.
  
 
moze delikatnie sprecyzuje... silnik nie wiedaomo czy juz nie jest zjechany gdyz lezy sobie sam ze skzynka co wiem to tyle ze pochodzi z rozbitej omegi lotus i o moscie nie ma co marzyc... a cena 3000 euro jest autentyczna