Virtual Tuning... tak z nudów...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak se z nudów zrobiłem... i nawet mi się podoba...

A propo...
Te własnie felgi, 16-stki, idealnie pasujące do Espero, śruby 4x100, razem z oponkami można dostać już za 1000pln!
Gdybym miał w tej chwili taką gotówkę to bym się nawet nie zastanawiał... ale niestety jestem biednym studentem...

Fajnie nawet wyszło

Doprawdy zacnie to siem prezentuje! ...szkoda, że na profilu 45 to się już cholernie "niebezpiecznie" robi dla zawieszenia i własnej d.... mało komfortowo....na naszych drogach...

Na sąsiedniej ulicy od pewnego czasu parkuje Honda Prelude (starsza ale ładnie i ze smakiem "zrobiona"-misiu chyba ją ściągnąła z Reichu)...ma właśnie 205/45/16" alusie i regularnie średnio raz w tygodniu/!/ widzę, że gostek kulać się musi na dojazdówce (alu-koło znika na 2-3 dni z piasty)...po czym troszkę jeździ, a następnie sytuacja się powtarza...Na poczatku to jeszcze brusił ostro , teraz jeździ jakby woził jaja luzem ale i tak co parę dni pojawia się ...dojazdówka....

Ładne Łukaszu, bardzo ładne
Ja na razie cirpie na (jak zwykle) brak kasy, więc ... STALÓWKI - the best !

abstrachujac od inwencji lukasza..to zdjecie doskonale pokazuje jak zbednym dodatkiem sa wszystkie spoilery do naszego auta..sylwetka klina i ponadczasowo elegancki wyglad nawet dzis powoduja ze nie ma sie czego wstydzic..zestawcie inne samochody sprzedawane w 95 roku..ladne ze smakiem i rozsadkiem dobrane felgi nienaganny stan blach i pare subtelnych dodatkow w stylu chromow macka gt i naprawde moze byc milo
to oczywiscie rzecz gustu ale jesli chodzi o kwestie estetyczne to np bmw ktore chce kupic tomek nie umywa sie..(juz juz..spokoj mi..nie mowie o silniku zawieszeniu i wykonczeniu)

pozdrawiam

Bardzo mądrze kolega powiedział, a i ja sam osobiście doszedłem do tego wniosku już dawno temu, iż w naszych samochodach wystarczy zainwestować w dwie podstawowe rzeczy: lakier i felgi, a samochód naprawdę może wyglądać elegancko...