Mam wydech

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To znaczy będę mieć po 16:00 , podwójna końcówka, okrągła , prosta, P100 za jedyne 300zł z montażem, znajomy załatwił Ciekaw jestem jak to wyjdzie w praktyce
  
 
ale spotowy i przelotowy, tak ?
  
 
alo!

no to teraz Cie sasiedzi obrzucaja...

powiedz jakiej firmy i czy to jest do Espero czy universal...
qrde sam chce sobie wsadzic jakis tlumik, bo moj przezyl 11 miesiecy
i juz ma 2 dziury i koncowke krotsza o 5 cm...
a np Ulter, KM, El-Tec daja srednio 1 rok gwarancji a kosztuja od 195zl...

Prosze o opinie jakiej firmy kupic zeby byl cichutki i nie BaSSowy..

No Bass So Much Fun!!!
  
 
Aaaa!!! 11 miesiecy?! Ja mam srodkowy i tylny tlumik z IzaWit'u, sa aluminiowane i za oba dalem niecale 190zl (a gasss narazie im nie szkodzi).
  
 
Więcej o tłumiku napiszę jutro jak go lekko przetestuję, nie lubię rzucać słowami, dźwięk ma być bassowy ale z delikatnym brzmieniem miłym dla ucha, nie chciałem mieć odgłosu cczołgu.....
  
 
Te zwykłe tłumiki do espero sa beznadziejne, zreszta nie tylko do espero, u znajomego w lanosie też szybko fabryczny się przepalił. Zakładałem nowy tłumik końcowy około rok temu i już jest mocno skorodowany. Zauwazyłem, że szczególnie rdzewieje u wylotu, tam gdzie mam załozoną chromowaną końcówkę. W poprzednim było dokładnie tak samo, aż straciłem ją całą łącznie z rura wydechową - mimo iż cała reszta była jeszcze w porządku. Przy nastepnym pewnie podaruje sobie ten ozdobnik i zobaczę ile wytrzyma. Aha jeżdze bez gazu.
Krzysiek melduj o efektach dzwiekowych.
  
 
Ja mam podobnie jak Maciej75, auto ma 5 lat a tłumik wymeiniany 3x, rdza go wpie.... i to nieźle (zawsze końcówka) ale może z powodu kapiącej z niego wody.... to jest drogi interes tłumik (do espero, zwykły) kosztuje 300 kilka zoli z założ3ni3m heh ale tak to jest jak chce sie jeździć to trzeba bulić....
  
 
A ja mam sportowy przelotowy ale jakos coraz cichszy... na poczatku bylo najlepiej ale teraz szczegolnie na zimnym silniku hmm wyje a nie warczy, albo na odwrot jak kto woli
  
 
Pierwsze godziny i wrażenia ok, MaciekGT już mnie podbudował bo mam całą puchę wysuniętą do tyłu, a tam nie ma osłony termicznej. Efekt dźwiękowy ... do 3 tys. obr. bassssik , powyżej zaczyna się robić ciszej. Dzisiaj były korki i mogłem się nasłuchać. Esperak chodzi jak 5 l amerykan. Wybrałem najcichszą puchę i efekt jest taki że jak jechałem za kumplem (CC1.1s) to bardziej słyszałem jego warkot , i mój basssik się zlewał
Jak narazie jestem zadowolony z wydechu, ale poczekam z entuzjazmem
  
 
Jak tylko Krzyśku spotkamy się na Cargo 29.XII. to napewno porobię fotki i wżuci się do galerii !!!

A jeśli chodzi o mój wydech to jest jednym z najgłośniejszych w tej chwili w Espero z którymi do tej pory miałem styczność...
...a dlaczego?
Bo wymontowałem tłumik środkowy i katalizator...
Nawet moja panienka zauważyła, że im dłużej mam mojego Ultera, tym z miesiąca na miesiąc robi się on coraz głośniejszy! Przepalił się już?
Jak się stoi za samochodem to uszy bolą

  
 
Szkoda że nie dam rady założyć spojlera na bagażnik
  
 
spokojnie bedziesz mogl nasze poogladac
no nie mialem na mysli zloscliwosci tylko bedzieszmogl wybrac, bo zwykle na cargo jest przynajmniej 4 rozne do obejrzenia
  
 
elo!

widze ze z dnia na dzien ktorys z szanownych klubowiczow doposaza swoj bolid...
chyba zaczne pracowac na II zmiane, bo jakos 3ba sie pokazac na wiosne w Rudnikach!!!
przeciez nie mozecie sie wstydzic za 'SERYJNEGO' kolege z Katowic...

ale jak nie bede mial $ na przerobki to chociaz CD pod lusterko,
pingpong na natene + futerko na kierownice!!!
  
 
Nie rozumiem z czego tu się cieszyć mając w aucie typu limuzyna głośny wydech? Ja chciałbym mieć jak najcichszy... ale nie przejmujcie się. Też z pomocą znajomego szewca zabieram się powoli za przeróbki. Póki co podłokietnik w szarej skórze, wkrótce biegi i kierownica - to mi wystarczy. Na szczęście koszty tych przeróbek będą minimalne i tu nasuwa mi się pytanie. Dlaczego seryjna skórzana gałka biegów + kierownica w nowych samochodach to wydatek liczony w setkach zł, skoro sam materiał kosztuje kilkanaście zł? Złodzieje Ci producenci aut.
  
 
elo!

klang silnika to jakby wizytowka kierowcy...
kazdy ma prawo sie jakos wyrozniac.

jeden woli wypasione HiFi inny przytulne wnetrze, a ja wole sprawny samochod...

ps: a tlumiczek chrapliwy, slyszalny tylko na zewnatrz chetnie bym zalozyl, bo moj durshlak przypomina
  
 
Ja na pierwszych rudnikach byłem totalną serią, i jakoś nikt mnie za to nie karał, więc nie ma problemu - zapraszam wszystkich, ja wsumie nadal będę serią tyle że tłumol inny i założę spojler (ale to też fabryczny ). Mi się znudził seryjny wydech, a po za tym , w środku wcale nie jest dużo głośniej. Za to przy ruszaniu fajnyy basiorrrrr
  
 
Ten basior źle mi się kojarzy. W mojej "wsi" "hopoki" majom takie wydechy w piździkach którymi w lecie jeżdżą po centrum (w zimie nie, bo zwykle ich "bolidy" nie odpalają), toteż póki co podziękuję... ale kwestia gustu.
  
 
Seryjny wydech daje tragiczny jęk...co mi się bardzo nie podoba...

Przy wysokich obrotach trochę się sytuacja zmienia...lecz patrząc na esperonadal mamy wrażenie, że w tym momencie brakuje mu sił.

Sąsiad miał Maree, i wstawił wydech taki podłużny, który zaczynał bardzo ładnie basować od ponad 3000 tyś obr. Takie coś bym jeszcz sobie założył, bo inny wydech w takim aucie jak nasze Espera to moim zdaniem przesada...szkoda słuchu, a i policja się może czepnąć...
  
 
moj jest ok, wsluchaj sie w niego na najblizszym zlocie... mi sie podoba, jest taki w sam raz do 3500 obrotow a potem jakby troche cichnie dlatego dluzsza jazda nie jest uciazliwa...
  
 
Dokładnie mam takie same odczucia jak Lasombra, jak jechałem 110 to było przytulnie