Czy akumulator do wymiany ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Mam taki problem : po wyłączeniu zapłonu radio działa mi tak dwie trzy, minuty a potem zaczyna charczeć jakby prąd był słaby, jak się włączy zapłon wszystko działa jak trzeba. Po wyłączeniu zapłonu i włączeniu świateł radio w ogóle przestaje grać choć diody w nim sie świecą. Ponoć to oznacza że akumulator jest bardzo słaby. Samochód mi pali na dotyk choc go trzymam w garażu w bloku.
Co o tym sądzicie?
PZDR
Bojkot

  
 
zle podpiete radio
gdyby to byl akumulator to po takim charczeniu nie odpalilbys auta
  
 
cezariusz ma racje..zreszta co tu duzo gadac wez miernik i zobacz przed uruchomieniem samochodu jakie jest napiecie..potem wlacz radio i zobacz co sie dzieje i wszystko sie wyjasni..notabne wymienilem akumulator jakies 1.5 roku temu na taki ze statoil bo stary juz wyzional ducha..jednak musze przyznac ze akumulator zalozony fabrycznie byl swietny..chcialbym znow miec taki
  
 
faktycznie, fabryczne akumulatory sa niezle,
moj ma juz 7lat i jeszcze dziala chociaz juz ostatnio gorzej i pewnie przy mrozie wysiadzie...
  
 
Moja niestety odwalil kite po 5 latach (teraz Centra ) Potrafił sie rozladowac do zera przy wlaczaonej tej lampce od oswietlenia jak zona zapomniala zamknąć drzwi, a potem bylo tylko gorzej.
Alarm mi potrafil szalec w garazu.
  
 
Moja niestety odwalil kite po 5 latach (teraz Centra ) Potrafił sie rozladowac do zera przy wlaczaonej tej lampce od oswietlenia jak zona zapomniala zamknąć drzwi, a potem bylo tylko gorzej.
Alarm mi potrafil szalec w garazu.
  
 
Cześć,
Dzięki za radę.

Mam jeszcze takie pytanko - są takie preparaty do uszczelniania silnika - co one faktycznie powodują ? Bo mi cieknie przy aparacie zapłonowym - wina uszczelki pod pokrywą zaworów. Uszczelka zmieniona, silikon włożony a dalej podcieka. Czy dodanie takiego uszczelniacza coś poprawi. Czy ktoś stosował takie preparaty jakie efekty. ?

PZDR
Bojkot
  
 
uszczelniacze są dobra jak sprzedajesz autko w swoim nigdy bym czegoś takiego nie zastosował. Jeżeli cieknie ci z pod aparatu to tam jest oring uszczelniący i nie ma on nic współego z uszczelką pokrywy rozrządu. Koszt oringu śmieszny....
  
 
Cytat:
Jeżeli cieknie ci z pod aparatu to tam jest oring uszczelniący i nie ma on nic współego z uszczelką pokrywy rozrządu. Koszt oringu śmieszny....


A dodatkowo silikonem go.
Ja tak mam.
  
 
Więc tak:
Jeśli musisz zakupić akumulator (a Ty nie musisz ) to tylko Centra tani, dokonały aku.

Co do preparatów uszczelniających TO BROŃ CIĘ PANIE BOŻE.... to nie duży FIAT ( a i do dużego Fiata bym tego nie nalał).
Preparaty te zmiękczają uszczelki, więc równie dobrze mogą rozmiękczyć nagary i inne syfy.
Tak na marginesie, to od ponad dwóch lat stosuje Mobilka 5W50.
Po 15 tyś zmieniałem wczoraj olej.... w zasadzie to był w takim stanie ,że można byłoby go zostawić na kolejne 10 tyś i wymienić tylko filtr
Wałek rozrządu, popychacze i wnętrze głowiczki czyste jak dupeńka niemowlaka
MOBIL to doskonały olej i mówię to z pełną odpowiedzialnością
Jak w zeszłym roku zmieniałem uszczelkę pod głowicą to cały silniczek też był czyściutki ,że mucha nie siada.

Uszczelki do Espero są śmiesznie tanie.
Do wszystkich uszczelek dodawaj silikon (najlepiej Wurtha czarny), oprócz oczywiście uszczelki pod głowicą
  
 
Cześc,

Czy gęstość elektrolitu 1,23 oznacza że akumulator jest raczej do wymiany?
PZDR
Bojkot
PS Rzadko piszę bo nie mam dostępu do komputera.
  
 
nie jest tak źle - 1,28 to gestosc elektrolitu w dobrym aku (taki gotowy elektrolit mozna tez kupic na stacjach paliw do ew. dolewki), takze na pewno w 50 % jest jeszcze sprawny.Jak by bylo 1,18 czy 1,16 to juz slabizna.Sproboj go podladowac.
  
 
Witam,
Dzięki za rady.
Mam jeszcze inny problem - przy jeździe przez nierówności poprzeczne okropnie mi coś piszczy (takie krótkie dźwięki) z okolic drążka skrzyni biegów chyba ? Co to moze być biegi wchodza dobrze, nic nie piszczy .....
Może coś z zawieszeniem ?
PZDR
Bojkot
  
 
Witaj JACO

Czy ten silikon Wurtha czarny można stosować pod uszczelke miski olejowej i czy jest odporny na wysokie temperatury oraz na olej.

To fakt że fabryczne akumulatory są the best mój wytrzymał 9 lat. Od dwóch miesięcy mam nowy (Centra).

pozdrawiam
markus
  
 
Cytat:
2004-10-24 12:06:24, markus pisze:
Witaj JACO Czy ten silikon Wurtha czarny można stosować pod uszczelke miski olejowej i czy jest odporny na wysokie temperatury oraz na olej. To fakt że fabryczne akumulatory są the best mój wytrzymał 9 lat. Od dwóch miesięcy mam nowy (Centra). pozdrawiam markus



Oczywiście można stosować go również pod uszczelkę miski
Jednak nawet silikon pod w/w uszczelką nie daje całkowitej szczelnosci tego elementu.
Mamy tu chyba do czynienia z jakimś błędem konstrukcyjnym i jedyna radą jest wymienianie tej uszczelki co jakieś 20 tyś km + silikon.

Sam silikon jest odporny na temperaturę i olej