OPEL OMEGA 3.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie do uzytkownikow opla omegi... sprawa jest nastepujaca mam omesie combi 3.0 V6 rok 1992 i pytanie... Czy mozliwe jest zapiszczenie na asfalcie? Moze to glupie pytanie ale mi sie to jeszcze nie udalo. Samochod przyspiesza w miare odbrze ale nie piszczy. Moze to wina opon (Dunlop Sport Mx 195/70/R15) ale nie sadze. Wiec jest mozliew czy nie? prosze o odpowiedz posiadaczy omesi.
  
 
Żyjesz w nieświadomości, nie masz silnika V6 tylko R6.
Poza tym wersji 3.0 było kilka. Jak masz 12 wentyli, to 177KM, a jak 24 to albo 200(SEJ) albo 204(SE).

Poza tym kupiłeś samochód do jazdy czy do piszczenia? A zapiszczeć to się da nawet maluchem. Za to Omesia 3.0 SEJ potrafi zmielić kapcia w miejscu.

Z ilu rpm go puszczasz, że Ci nie piszczy?
Spróbuj na skręconych kołach, powinieneś zakręcić bąka w miejcu.
  
 
W moim podpisie jest link do filmu. Ten Senatorek też zamielił, a większy jest jakby od Omegi

Nie napisałeś, jaką masz skrzynię. Z automatu nie bardzo sobie wyobrażam piszczenie, ale...ponoć wszystko jest mozliwe
  
 
lubi ona duze predkosci obrotowe tak 5 tys. obrotow... odchodzi jak marzenie ale... kilka osob mowilo mi ze opony dunlop sa bardzo miekkie i dobrze sie trzymaja drogi i ze na kormorankach nie byloby problemu... pozatym zapas mocy jest duzy ale zapiszec sie nie da...skrzynia manualna

[ wiadomość edytowana przez: alpha dnia 2004-10-05 20:54:25 ]
  
 
Na tym filmie startowałem na zimówkach Kormoran winter 165R13, a nie mam nawet 140KM
  
 
naped tyl to tez swoje robi...
  
 
Cytat:
2004-10-05 20:34:37, Makaveli pisze:
Żyjesz w nieświadomości, nie masz silnika V6 tylko R6. Poza tym wersji 3.0 było kilka. Jak masz 12 wentyli, to 177KM, a jak 24 to albo 200(SEJ) albo 204(SE). Poza tym kupiłeś samochód do jazdy czy do piszczenia? A zapiszczeć to się da nawet maluchem. Za to Omesia 3.0 SEJ potrafi zmielić kapcia w miejscu. Z ilu rpm go puszczasz, że Ci nie piszczy? Spróbuj na skręconych kołach, powinieneś zakręcić bąka w miejcu.



według postu z LOB ta omega to C30SEJ a w przyszłości może C36GET
  
 
Cytat:
2004-10-05 21:05:55, alpha pisze:
naped tyl to tez swoje robi...



Jeśli o to Ci chodzi, to Polonez akurat zalicza się do tych "porządniejszych"
  
 
Cytat:
2004-10-05 21:22:33, MEGA_3 pisze:
według postu z LOB ta omega to C30SEJ a w przyszłości może C36GET



Ambitne plany Może przy 36GET zacznie palić gumę na Dunlopach
  
 
siemka!!
możliwe jest zapiszczenie na asfalcie..!! trzeba tylko troche sprytu..!!
pozdrówka dla wszystkich co to lubią piszczeć i nie tylko.
  
 
Cytat:
2004-10-06 01:22:38, wodniczka pisze:
pozdrówka dla wszystkich co to lubią piszczeć i nie tylko.



  
 
Co Piter, mówisz że te trzylitrówki to jakieś muły są .. ????
  
 
jak ja swoja bmw 316 zapiszcze na starcie to omega z 3 litrowym silnikiem powinna bez problemu, nie mowie ze moja to jakos super pali gumy ale pisk to zaden problem... moze sprzeglo masz zjechane i sie slizga ? albo ogolnie silnik zajechany...
  
 
Cytat:
2004-10-06 09:50:02, boogie pisze:
Co Piter, mówisz że te trzylitrówki to jakieś muły są .. ????



A napisałem?
  
 
oj chłopaki chłopaki.....
po raz pierwszy sie spotykam z pytaniem przy 3.0 24V, jak zapiszczeć?
Zawsze sa to pytania, jak nie piszczeć ?
A Tobie PIter gratuluje dobrego samopoczucia.
  
 
masz chlopie uszkodzone sprzegło ,tzn slizga sie a kapcia nie zerwiesz
  
 
Mój kumpel ma 3.0 24v to jak ją dobrze do tyłu bujnie to nie może ruszyć z miejsca, kupa dymu i nic pozatym, tak więc masz nieżle rozwaloną jak nie możesz piszczeć, ja wczesniej miałem BMW 5 z silnikiem 2.8 i była w automacie i też lacze paliła fakt że 2 razy robiłem skrzynie ale laka paliła