MotoNews.pl
  

TURBO DO OMEGI 3.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemka... prosze o opinie bo mam troche dziwny pomysl... chce do swojej omesi 3.0 dorzucit turbo... podlaczyl bym je pod pasek klinowy zeby sie zgrywalo z obrotami silnika i do rurki dochodzacej do filtra powietrza lub za nim... odnosnie tego mam pytanie czy wytrzyma silnik i czy wogole bede tego jakies rezultaty
  
 
Cytat:
2004-10-07 08:06:35, alpha pisze:
siemka... prosze o opinie bo mam troche dziwny pomysl... chce do swojej omesi 3.0 dorzucit turbo... podlaczyl bym je pod pasek klinowy zeby sie zgrywalo z obrotami silnika i do rurki dochodzacej do filtra powietrza lub za nim... odnosnie tego mam pytanie czy wytrzyma silnik i czy wogole bede tego jakies rezultaty


masz na mysli kompresor?
  
 
Witam!
Generalnie to nie takie proste,trzeba odprężyć silnik i pogrzebać w elektronice.Pewnie nowy komp bendzie potrzebny.
  
 
mam na mysli jakies urzadzenie ktore zwiekszyloby mi cisnienie powierza... czyli krotko mowiac kompresor
  
 
Myslisz, ze z kopresorem zacznie piszczec ??

Dla niezorientowanych:
Cytat:
mam pytanie do uzytkownikow opla omegi... sprawa jest nastepujaca mam omesie combi 3.0 V6 rok 1992 i pytanie... Czy mozliwe jest zapiszczenie na asfalcie? Moze to glupie pytanie ale mi sie to jeszcze nie udalo. Samochod przyspiesza w miare odbrze ale nie piszczy. Moze to wina opon (Dunlop Sport Mx 195/70/R15) ale nie sadze. Wiec jest mozliew czy nie? prosze o odpowiedz posiadaczy omesi.

  
 
kupujac samochod z slinikiem 3.0 odrazu odrzucam wszelkie watki ze moglem kupic np. calibre... chcialem duzego opla z duzym zapasem mocy a niestety to co jest mi nie wystarcza i dlatego czepiam sie roznych glupot
  
 
A gdyby tak ten wątek: na kluczyk - cyku-ryku?

I otworzyć po skończeniu szkoły?
  
 
EEEE... kluczyk nie... moze co ciekawego jeszcze kolega napisze
  
 
to ku.. da sie czy sie nie da
  
 
W omedze A V6 (opony 195/70/15) nie da się tego zrobić.
Co więcej nikt jeszcze nie próbował ale wszyscy wiedzą, że się nie da. Więc po co próbować???
Stawiam piwo (jedno IM) dla tego co wie dlaczego się nie da
(wetsi nie uczestniczą.)
  
 
no to nie ma kluczyka wyjatkowo
  
 
Cytat:
2004-10-07 09:08:02, PiotrS pisze:
Stawiam piwo (jedno IM) dla tego co wie dlaczego się nie da (wetsi nie uczestniczą.)


Zwracam uwagę, że Kolega pytał:

Cytat:
Czy mozliwe jest zapiszczenie na asfalcie? Moze to glupie pytanie ale mi sie to jeszcze nie udalo. Samochod przyspiesza w miare odbrze ale nie piszczy.



Nic po poślizgu nie ma. Stąd na mój rozum mozna zapiszczeć, np. jakby poważnie zatrzeć piastę
A skoro R6 można przeszczepić do B, to w drugą stronę da się tym bardziej.

Ale może się nie znam, bo mój SEJ to z 1991, i automat do tego.
Ogólnie ROTFL.

Robert

[ wiadomość edytowana przez: Nixon dnia 2004-10-07 09:54:46 ]
  
 
Wiesz alpha ja się nieznam ale mój ziomek ściga się na 0,25 mili, hondą civic 1,4 i ma turbine od audi 2,5. z ok 90km zrobiło się ok 300 przy ciśnieniu dochodzącym nawet do 1,8Bara.
Mało tego jeździ na gaziu.
I tu nagle konieć ładnych bajerów bo zaczyna się rzeczywistość
bo w hondzie ma teraz 8 tak właśnie powtażam 8 silnik. i to przez jakieś 4 miesiące
Więc powiem ci jedno źle to zrobisz i spierdolisz. więc poszukaj sobie silnika na wymiane albo zajebistego kolo co się zna na robocie. ale i tak nie bardzo wieżę w powodzenie tej zabawy.
No i czy zdajesz sobie jakie to są koszty 4tys. to chyba minimum z tego co mi opowiadał, a przy 3,0 to napewno nie taniej
  
 
Cytat:
2004-10-08 07:53:08, Otis pisze:
No i czy zdajesz sobie jakie to są koszty 4tys. to chyba minimum z tego co mi opowiadał, a przy 3,0 to napewno nie taniej



4 tys. Euro to... a i tak to chodzić nie musi
  
 
Cytat:
Czy mozliwe jest zapiszczenie na asfalcie? Moze to glupie pytanie, ale mi sie to jeszcze nie udalo.



Zagalopowaliscie sie w tym watku.
Jeżeli zrodlem rozterek jest brak piszczenia na asfalcie, to po prostu nie umiesz ruaszać. Nie auto jest winne, ale kierowca i turbo nie pomoze. Nawet poczciwa 2.0 piszczy jak szalona bez problemu. Chyba ze masz automat - a to juz ina bajka.

Wypadaloby w profilu podac dane o samochodzie.
  
 
Witam
Moim zdaniem piszczenie zalezy rowniez od rodzaju nawierzchni oraz skladu gumy w oponach kiedys mialem takie ze ni cholery nie chcialy piszczec ale krecily sie w miejscu
Pozdro
  
 
Widzę dwa rozwiązania:
-kup omegę z większym motorem Evo-500 irmsher z ebay.de
-zgłoś się do tej firmy
Godula Motor Sport

[ wiadomość edytowana przez: Mariusz-44 dnia 2004-10-08 13:31:10 ]
  
 
A ja napisze tez cos o piszczeniu:
Moja do niedawna piszczala ladnie i krecila baczki i na asfalcie i na betonie a od niedawna nie chce piszczec ani na 1 ani na wstecznym. Dlaczego? POMOCY?

Cicho, sam odpowiem:
Ano panowie zjaralem sprzeglo i silnik mi nieco szybciej przyspiesza na wysokich obrotach niz auto i jest zajbiescie . Ale ogolnie mam to narazie gdzies - wtajemniczeni wiedza dlaczego.