| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 01:27:41 Chcąc pochwalić sie postępami w pracy przy mojej furce i tłumacząc moja mniejszą aktywność na forum... jeszcze ktoś pomyśli, że sie ucze Zamieszcze kilka fotek... Może jakieś porady, co do wzmocnień? Co do wyglądu? Bezpieczeństwa? Jakieś porady...? |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 01:29:59 |
szymek2424 126el gostyń | 2004-10-08 01:47:40 no no widze ze robota idzie pelna para. tak trzymac!! calkiem niedawno tez robilem malca praktycznie od podstaw i wiem ile to kosztuje pracy i kasy! trzymam kciuki! pozdro! |
_dOMAN F&F Sympatyk Polo 6n Bydgoszcz | 2004-10-08 07:53:16 No i ja tam bylem, pamietam to jak dzis... kiedy wykrecalem drzwi od pasazera i lusterko, Wyciagalem wycieraczki i spryskiwacze... to bylo cos wspanialego.. Sajmon jak dla mnie maluszek bomba bedzie, tylko co ty powiesz Ojcu ze wlotu nie ma Jesli o mnie chodzi to ja juz sie nie moge doczekac konca Pozdrawiam i wytrwalosci zycze |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2004-10-08 09:58:15
I wtedy dziadek podszedł i dał ci wertels ordżinal hehehe... No sajmon rób rób rajdoofke P.S. Matura to ŚCIEMA!!!!!!!! |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-10-08 10:45:28 hehe, jak miło popatrzec na progi od wewnątrz które fabryka zaprogramowała na samodestrukcje poprzez wprowadzenie tam wszelakich odpływów heh |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-10-08 11:17:44 Nie ma to jak pianka BTW - jak był "w kupie" nie wyglądał tak źle |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 13:58:40 Fakt pracy naprawde dużo... o kasi nawet nie wspomne, bo juz słyszałem teksty, że to sie nie opłaca.... Ale co oni wiedzą!
Race - masz razje, zawsze jak roszysz coś przy blacharce to potem idzie dalej i dalej... chyba sam wiesz najlepiej... a że dobrze wyglądał, to tylko i wyłączni moja zasługa - sie dbało o lakierek ;D o blache było juz za poźno i moje konserwacje juz nic nie dawały! Ale teraz bedzie inaczej! Kilka aktualnijszych fotek z pola bitwy |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-10-08 14:03:13 robicie bład że wspawana blacha ma naloty rudej , powinno być odczyszczona i zaminiowana , wtedy spawający ma troche cięższa robote bo cięzej jest trzeba obskrobac minie w miejscach spawu ale masz za to od razu czysciutkie łatki |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 14:08:44 |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 14:12:35
Ja to robiłem w innej kolejności niż moowisz... najpierw spaw, a potem HAMERAJDEM ale od wew wyło psiknięte... tak jak próg i nadkole... Mam teraz motyw w tym wlotem, o którego ojciec mi pewnie jazde zrobi nie małą... Chce zrobić dolot bezpośrednio z lewej strony - w tym ceu wyjełem komin i chce go wspawać bezpośrednio do lewego wlotu... ale teraz nie wiem, czy bezpośrednio do zwe błotnika, czy do wew blachy komory silnika, czy jakioś przerobić to przejście między blachami...? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-10-08 14:18:05 widze.. duuuuuuuuuzo szpachli |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-10-08 14:29:53 Mam nadzieję, że efekt będzie SUPER. Trzymam kciuki. Jak na razie widać na zdjęciach, że Twoja decyzja o remoncie była jak najbardziej TRAFNA. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-10-08 14:36:57
No przeca napisał że WueRCe A ja nawet blach jeszcze nie zacząłem bo nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza na "podstawe". Poza tym mam dopiero połowe kasy na mig'a |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-10-08 14:42:43 skoda ktora robiles i tak miala tej szpachli 500x wiecej |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-10-08 15:02:03
Ćśśśśśicho, bo sie wyda |
Chudy89 F&F Sympatyk Polonez Caro 1.6GLI Katowice | 2004-10-08 17:27:15 Jak patrze na foty podłogi bolidu Sajmona to tak jabym widział podłoge w swoim malcu!
Chyba wszystkie bobry rdzewieją w tych samych miejscach Powodzenia w dalszych pracach remontowo-tjuningowych ![]() |
Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-10-08 18:19:40 Dzięki Chudy! Najwięcej gniją na podłużnicach, tam sie woda zbiera i blacha nie daje rady... podłoga jest z blachy 0,8mm a podłużnica z 1,2mm i trzyma wode... tam każdy gnije! |