Technika jazdy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Jak już wspominałem jestem nowym użytkownikiem BMW,do tej pory jeździłem z autami które miały napęd na przód w moim nowym jest tylni napęd i wszyscy moi zazdrośni koledzy mówią żę się w zimie zabije, żę przeje.....ne i generalnie mnie bardoz mocno ostrzegają.Jestem kierowcą 15 lat i przejechałem już 200 000 lekko bez wypadku ale troszkę mnie takie zapowiedzi deprymują żeby nie powiedzieć przerażają .Auto prowadzi się bardzo dobrze i zbytniej różnicy nie czuje tak szczerze.Proszę więc o jakieś rady dotyczące bezpiecznej jazdy z tylnym napędem i zaznaczam zę po lodzie to nie jeżdzę więcej niż 40 na godzinę i to tylko wtedy gdy jestem sam na drodze hyhy
Pozdrawiam z Wrocka

pewnie że inaczej się jeździ, ale ludzi jeżdżą i nic im się nie dzieje. trzeba się przyzwyczaić do tylnego napedu po przesiadce z przedniego. w druga strone to też działa.
pozdrawiam

ja jezdze BMW dlatego bo właśnie ma naped na tył !!!
jak jest tylko troche mokro to juz ja stawiam boczkiem !!

Powiem tak, ja przejeździłem wielką 7ką, automatem!, na letnich (łysawych) oponach dwie zimy i żyje - hmm coprawda nie wiem jak ale jednak Radze kupić dobre opony zimowe i nauczyć się kontrolowac poślizgi, jak już opanujesz tą sprawe to nie będziesz chciał przedniego napędu

A ludzi nie słuchaj, takie głupie gadanie bo Ci betki zazdroszczą!

Witam,
Wczoraj próbowałem ją troszke sprowokowac na mokrym hyhy (test łosia i takie tam)jeździ jak przyklejona,trudno nawet zerwać przyczepnośc na zakręcie (150 KM zerwie jednak każdą przyczepność ) a najbardziej mi się podoba jak "równa" po zdjęciu nogi z gazu,zupełnie innaczej niż przednionapedowce.Jedyny mój zły nawyk to przyśpieszanie po wejściu w zakręt.