MotoNews.pl
  

Odpadające ramiona wycieraczek (DF)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wyrobil mi sie ten wielowypust przytrzymujacy ramie wycieraczki przy okazji wyryl wypusty w ramieniu i teraz czasami w deszczowe dni odpada mi wycieraczka, jak na złośc ta od kierowcy. Macie jakies patenty na to?
  
 
Najlepiej przewiercić wielowypust z gniazdem w skręcić cienutką śróbką. Ja tak zrobiłem i po sprawie. Z tym że trzeba przed przewierceniem dobrze ustawić wycieraczkę.
  
 
Cytat:
2004-10-08 15:45:13, kwix pisze:
Najlepiej przewiercić wielowypust z gniazdem w skręcić cienutką śróbką. Ja tak zrobiłem i po sprawie. Z tym że trzeba przed przewierceniem dobrze ustawić wycieraczkę.


Tez o tym myslalem i przykrecic to nierdzewna sruba i chyba tak zrobie. Ale myslalem ze ktos eksperymentowal z tym bez wiercenia.
  
 
A nie lepiej po prostu wymienić napęd wycieraczek ???
U mnie było tak że wieloklin na ośce "odlutował się" i obracał się dookoła niej...
Wizyta na szrocie, i za 10 zł udało mi się znaleźć napęd w bardzo dobrym stanie... a i wymiana nie należy do najtrudniejszych...

-łączenie przy silniku
-2 nakrętki na ośkach

i bez zbędnego kombinowania z wierceniem i skręcaniem.
  
 
sprzedam dwa nowe czarne ramiona
  
 
od malucha sa pasowniejsze, mialem ten sam problem po wymianie na maluchowskie jeszcze ni razu mi nie wypadly
  
 
Cytat:
2004-10-08 17:55:43, kalpataru pisze:
od malucha sa pasowniejsze, mialem ten sam problem po wymianie na maluchowskie jeszcze ni razu mi nie wypadly



tylko że maluchowskie mają inny wymiar... są krótsze...
a i seryjne można spasować takie żeby nie spadały...
  
 
mam komplet prawie nowych ramion, wlasnie wygrzebałem. Tylko teraz musze poszukac tych wieloklinów na szrocie.