Pytanie do Cromy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Zgodnie z sugestią Danka pytam: czy po odłączeniu zasilania (mam na myśli padnięcie akumulatora, ale zdaje się to fachowo włąśnie tak się nazywa) komputerek Autronic w instalacji Lovato zresetuje się i będzie wówczas potrzebna ponowna regulacja?
Pozdrawiam
---------------------
Ilona
  
 
witka.
rozumiem ,że masz instalację Lovato z elektronika Autronik . tylko podaj mi symbol tej elektroniki.
bo jeśli jednak masz oryginalną elektronikę Lovato to ona traci pamięć po odpięciu akumulatora.
  
 
Witam
Oglądam moje świadectwo homologacji i jest tak:
reduktor - Lovato
Elektrozawór gazu Lovato
Wielozawór Tomasetto
wlew gazu - Tomasetto
Zbiornik - Stako nr 468/5750
Jednostka sterująca AL - 700/P AGC

Jeśli się nie mylę to komp - to jednostka sterująca?

Zmartwiłeś mnie Croma tym silnikiem. Jadę rano sprawdzić do mechanika. Tylko wydaje mi sie, ze silnik chodzi super. Nie prycha, nie kicha, nie gaśnie mi auto. Rano jak odpalam nie widać żadnego czarnego dymu. Jeździłam VW T-2 1,6 Diesel ten to smrodził!!! bo palił olej. Żal mi teraz, ze go sprzedałam. Łezka w oku mi się kręci. 1983 r. tyle razem przeszliśmy.....
A w passacie - ten smród gazu spod maski i za dużo pali. Przejechałam 60 km po mieście przy pełnym tankowaniu i już mi mruga kontrolka od rezerwy. Inna sprawa, ze ten gazownik sam się przyznał, że z braku oryginalnych części zamontował mi polski czujnik, który obiecał wymienić, gdy otrzyma oryginalne włoskie. Teraz już w to nie wierzę. Nie mam już siły walczyć z chamem.
Poza tym chciałam się spytać, czy wymienione przez Ciebie Croma przyczyny złej pracy silnika: nieszczelność w układzie dolotowym silnika (dziurawe serwo), ciasne lub wypalone zawory, wytarte krzywki itd. są kosztowne w naprawie?
A jeśli to nieodpowiedni dobór miksera gazowego lub wadliwe działanie reduktora gazowego to czy powinni mi to naprawić na gwarancji? Gaz instalowałam 3 tygodnie temu.
Wykończyło mnie to auto. Wolałam mojego golfa z 88 r., w którym wszystko idelanie chodziło. Był gaźnik, instalacja BRC, żadnych problemów. Ech....

Pozdrawiam
-------------
Ilona


[ wiadomość edytowana przez: Ilona31 dnia 2004-10-09 07:34:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ilona31 dnia 2004-10-09 08:00:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Ilona31 dnia 2004-10-09 19:09:35 ]
  
 
Nie mozecie tak moi drodzy pogadac na priva?
  
 
Cytat:
2004-10-10 10:10:48, carinus pisze:
Nie mozecie tak moi drodzy pogadac na priva?


Pewnie możemy
  
 
witam.
przepraszam,że teraz odpisuję ale wystawiałem sie na targach motoryzacyjnych w katowicach. niestety jednak potwierdzam moje przypuszczenia i niestety musisz to0 sprawdzić.
wskazuje na to szczególnie pomiar HC.
jest faktem,że gazownik oprócz montażu to jest dyletantem jeśli chodzi o diagnostykę samochodu a wykorzystaniem analizatora spalin.

carinus na priva to możesz się umawiać na randki a to forum jest także do rozwiązywania niektórych problemów w autach i żeby inni także moglio to poczytać.


  
 
Witam
dziękuję za odpowiedź. Jestem na jutro umówiona z dobrym mechanikiem na analizę spalin na benzynie. Rozmawiałam z mężem (jest mechanikiem). Mówił, że dziurawe serwo odpada, bo hamulce by nie działały tak jak trzeba a nie mam takich objawów. Resztę trzeba sprawdzić. Poza tym przy okazji poproszę o sprawdzenia ciśnienia w silniku i ocenę stanu świec. Martwię się. Niepotrzebnie wydałam pieniądze. Jutro dam znać na forum o efektach. Szlag mnie tylko trafia, że znowu wydam kasę.
-------------------
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  
 
Przy okazji się podepnę.
Croma, (jestem upierdliwy ale co tam ), mniej więcej już rozszyfrowałem te ustawienia kompa Lov"eco", ale nurtuje mnie jeszcze jeden parametr. Ustwienia przyśpieszacza co to jest, z czym to się je? W tej chwili mam to wyłączone, ale lubię wiedzieć co do czego.
Mam nadzieję, że mnie nie ochrzanisz .
  
 
Witam
Danek myślę, że Croma Cię nie ochrzani
Słuchajcie chłopaki byłam u mechanika i z moim silnikiem wszystko OK (no może niezupełnie tak super bo HC jest na poziomie 270 ppm). Resztę posprawdzali tak jak mówiłeś Croma. Jest wszystko dobrze. Nie mam nawet dziur w tłumiku i rurach. Świece ok.
A moja analiza spalin na benzynie to:
CO 0,45
CO2 14,29
HC 270
O2 1,60
Lambda 1,047
---------------------
I co teraz? mechanicy mi powiedzieli, ze może gazownik robił analizę na zimnym silniku. No, ale przecież ja tam byłam i wiem, ze auto długo chodziło zanim mi to wydrukował. Skąd to HC 1426
Jeśłi to faktycznie wina reduktora albo źle dobranego miksera to co mam z tym zrobić i jak sprawdzić? Teraz sobie przypominam, że bardzo szybko mi założył ten gaz, bo jakiś klient się nie zjawił i w miejsce tego faceta ja weszłam. Pytanie tylko czy to była dobrze dobrana instalacja do mojego auta? Moze pasowała do tamtego a mi wcisnął?
Poza tym mechanik mi powiedział, że jego brat takim passatem wyciąga do 12l/100 km gazu. A ja znowu zatankowałam i jak byk 18l pali po mieście. fakt zmniejszył się smród gazu.
----------------------------
Proszę o pomoc
Ilona
  
 
Croma -nie krzycz tak na mnie .Czytajac ten post wcielo mi twoja odpowiedz i czytajac kolejną odnioslem wrazenie ze polowe tematu omawiacie na priva bo nie moglem skleic calego wątku w sensowna calosc..tak wyszlo,sorki