Czy będzie za głośno?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam poldka z 96r z katalizatorem,zamiast ostatni tłumik KM,taki robiony pod poloneza z mocowaniami jak seryjne ale wychodzi z niego grubsza rura i od spodu ma nabite km,jednak nie dają on praktycznie nic tylko na wolnych obrotach troszke go słychać,na dniach planuje wyciąć katalizator bo tak dziwnie go słychać chyba się już wypalił,i teraz mam takie pytanie czy jak wytne jeszcze środkowy tłumik czy auto będzie bardzo się darło i czy w miejsce katalizatora wsadzać rurke czy 1tłumik,chce żeby chodził głośniej niż zwykły ale bez przesady.napewno macie doświadczenie z tym tematem więc prosze o rade
  
 
Po pierwsze napewno nie dawaj rurki zamiast kata!! Zrobi sie glosniej ale pogorszysz osiagi auta!! Jak cos to pierwszy z caro. Jak chcesz glosniej to wywal srodkowy.
  
 
U mnie w trucku jest takie rozwiązanie, że zamiast środkowego seryjnego jest końcowy, czyli razem 2 końcowe (wiem wiem - nietypowe) i jest o wiele za głośno w kabinie - ale to taki przyjemny bas, dokuczliwy jednak na dłuższej trasie
  
 
zamiast kata wstaw pierwszy z Caro.. bedzie nieco głośniej - jak wytniesz środkowy to na KM już bedzie sie darł niesamowicie i wtedy przed patrolami policji gazu nie dodawaj bedzie to też męczące na dłuższe trasy dlatego radziłbym zostawić środkowy i zobaczyć czy taki efekt Cie zadowala
  
 
A więc na dniach wsadze 1 tłumik zamiast kat.i napisze jakie wymiki,dzięki
  
 
ja za miast kata mam strumke, drugi seria a koncowy to Ulter Sport.
osiagi max sie pogorszyly, ale na elastycznosci jest lepiej.
lepiej ciagnie od dolu.
a i dzwiek jest calkiem mily dla ucha
  
 
Ja mam koncowy KM 1x100mm i mi kiepsko buczal wiec zalozylem strumienice zamiast srodkowego tlumika i buczy lepiej. W koncu byl slyszalny, ale w porownaniu do innych aut z takim zestawem jest calkiem cichy. Na wolnych obrotach slychac go z ok, 3 metrow gdzy inne czasem nawet z 40 m . Na trasach przy wlaczonym radiu jest ok, a z wylaczonym silnik jest zbyt glosny a nie wydech.
  
 
Ja swojego wyciszyłem strumka + końcowy tłumiący i jest kicha - głośniej, ale niezbyt sportowy dźwięk, pali więcej i spadła mu moc - czekam aż mi przyśla tłumik do supermirafiori duemila (przelotowy). Po założeniu powiem jak efekty...
  
 
Wyciągnąłem kiedyś środkowy i powiem tak jak lubisz słychać autka a nie muzyki jak jedziesz to spox. Ale mnie to po 2 tyg tak wk...... że się z nim przeprosiłem!
  
 
tłumik już jest!!! Wieczorem zakładamy!!!!
  
 
no a mi sie ostatnio - 2 tygodnie temu - urwal ostatni i jest glosno i nie mam czasu zrobic tego ale fajny dzwiek jak oddaje gaz - typowe wrc he he he
  
 
Kużwa znowu zły tłumik...
  
 
A u mnie jak hamuje silnikiem to pomiedzy 3000obr/min a 2000obr/min pierdzaco strzela z wydechu jak wlasnie w WRC hehee.
  
 
Zalezy jak kto lubi. Ja mialem zamontowany z motocykla tlumik, z jakiejsc hondy 450. Przy normalnej jezdzie dzwiek w srodku jak seria! Na zew to co innego, piekny rasowy dzwiek rajdowki. I to mi sie podobalo bo w srodku seria a na zew miodzio
  
 
Po pierwsze dziwny ten Twój tłumik bo KM robi uniwersalne tłumiki o robionym pod Poldka to nie słyszałem, a trochę się tym interesuje bo sprzedaję takie tłumiki. Może to zwykły tłumik z końcówką KM, zamiast środkowego włożyłbym stumienicę łuskową koszt ok. 120 zł Katalizatora nie wycinałbym bo to nic nie daje a tylko pogarsza
  
 
A co to jest katalizator ??
  
 
to ja mialem jak wrc jak mi w pierwszym (nie mam jeszcze katalizatora) poszla dziura... piekny dzwiek (niestety tez w srodku) tak ze autko bylo wczesniej slychac niz widac, a przy redukcji i hamowaniu silnikiem strzaly jak z duzej petardy... hehe. szkoda ze musialem wymienic a poki co ostatni michaela... moze nie jest jakis super, ale nie za duzy nie za maly lekko mruczy i chromek jest, czego wiecej chciec? pozatym tlumiki produkowane specjalnie do fso sa o tyle lepsze, ze nie trzeba juz przerabiac rury czy wieszakow...
  
 
Michael jest troche droższy od KM czy innych np Tekla chociaz podejscie tej ostatniej firmy do zrobienia pozycji an rynku jest żalosna, dlatego dlugo jeszcze czasu upłynie zanim bedzie konkurowac z Michaelem, a pamietam kiedy Michael tak niewielka Polska firma wchodziła na rynek i tłumik do Poldka kosztował 100 zł
  
 
Michael jest ceniony za to ze robi wszystko pod katem osiagow. Ale ganiana jest za jakosc. Jakosciowo najlepsza polska firma jest ulter. Do tego nie jest przesadnie glosny jak np WM czy Malon.
  
 
ha wymienilem caly uklad wydechowy na serie hmmm teraz slychac zawory a nie silnik w sensie dzwieku wrrr no to mi sie tez nie podoba ale cos za cos