E34 mam i ja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak od wtorku brykam sobie e34 full opcja 520i.

Autko pochodzi z roku 95, ma przejechane 210 tys km, przebieg jest oryginalny w 100%, a autko nigdy nie miało nawet stłuczki

Jestem baaaardzo zadowolony, wpadanie w zakrety bokiem to jest coś wspaniałego. BMW to niesamowita zabawka, to auto total seryjne potrafi sto razy więcej niż najbardziej stuningowany esperak. Jest to dla mnie ostatecznym dowodem że tjuning.....to kupa

Porównujac bejce do esperaczka.
ta pierwsza ma niesamowite osiągi, pomimo że jest to tylko 2.0 , autko rozbujałem do prawie 240 licznikowych
NIe wiem może licznik przekłamuje moze to tyle chodzi.
trzymanie sie drogi też jest nieporównywalne, po kretej uliczce na wilanowie (ul rosy) umieszczona na uboczu, biegnąca przez las, esperakiem jechałem max 140 i latałem po całej drodze piszcząc niemiłosiernie. BMW przejechalem tam dziś 170km/h BEZ PIŚNIECIA kapcie 225/?? (niepamiętam)/ R16 robią swoje :

teraz wady bejcy - jest znacznie ciaśniejsza we wnętrzu , ma mikroskopijny bagażnik....pali 20litrów na 100km (fakt że jeżdze w zakresie 5-6 tys obr ) , do auta wchodzi 6l oleju , skrzynia biegów chodzi gorzej - trzeba dokładnie wkładać poszczególne biegi i mocno je dopychać, inaczej potrafi wypaść np jedynka
i największa wada tego samochodu - zawieszenie Mtechnic.....total mega twarde, co w połączeniu z fotelami sportive, kubełkowymi pół skorzanymi.....ale wykonanymi chyba z plyt chodznikowych daje efekt odbijania nerak przy każdej nawet niewielkiej dziurze.

Generalnie jestem z przesiadki meeega zadowolony, BMW to świetna zabawka, jednak to auto nie ma tego czegoś co ma MOJE espero - nie ma duszy

Esperak jak już mówiłem zostaje w rodzinie, i za chiny ludowe nie pozwole go sprzedać



aha żeby nie było tak różowo w biemdabelju musze zrobić kpl sprzęgło bo jest już końcówka , pompe olejową bo na wolnych obrotach głowica dostaje za mało oleju i klepią szklanki, czujnik świateł cofania. Oprócz tych trzech wymienionych wad, auto jest w stanie total mega idealnym co potwierdziło dziś pięciu niezależnych mechaników , którzy nie mogli dać wiary że istnieje coś takiego jak BEZWYPADKOWE, bezstłuczkowe e34
  
 
"Peklujesz" gazownie do niego, czy nie będziesz bezcześcił fury ?
 
 
tomek ja tam cie lubie..ale qrfa powinienes w necie codziennie umieszczac swoj plan tras na dany dzien zeby cie mozna bylo unikac.. na pewno jest gigantyczna roznica w trakcji miedzy bmw a esperaczkiem..ale przy 170 to bez roznicy na naszych drogach.. mala dziura lecisz na drzewo i koniec kropka..

gratuluje samochodu i oby sie dobrze sprawowal..tylko cholera daj szanse sobie sie nim nacieszyc a innym nacieszyc sie zyciem..bo przy 240 twoja kontrola nad samochodem to tylko zludzenie..
  
 
Czemu Tomku wybór padł na BMW i z takim akurat silnikiem.?

Nowa zabawka zawsze cieszy.
  
 
Cytat:
wątku dotyczącym sedna sprawy odnośnie lamp nic nie pisałem



zdajsie to byl jedyny egzemplarz w satysfakcjonujacym tomka stanie technicznym..czyli de facto nie bylo wyboru
  
 
Mechanikę zawsze można zrobić. Z nadwoziem bywa różnie.
  
 
denwer sorki..umiescilem przed chwila cytat nie z tego watku..zagapilem sie..ale juz napisales wiec nie moge edytowac

tekst: "wątku dotyczącym sedna sprawy odnośnie lamp nic nie pisałem " jest oczywiscie absurdalny w tym poscie i dotyczyl postu o swiatlach..sorki jeszcze raz dla wszystkich za glupie zamieszanie
  
 
Cytat:
BMW to niesamowita zabawka, to auto total seryjne potrafi sto razy więcej niż najbardziej stuningowany esperak.


Tomku, mamy rozumieć, że jesteś już po próbach wodnych i powietrznych?
  
 
Gratulacja Tomek, ale liczymy na to, że na zlociki nadal będziesz przyjeźdżał Esperakiem
  
 
Dal mnie to możesz nawet Betką przyjeżdżać , obiecuje, nie będziemy się śmiali
  
 
Już niedługo testy
Miały być wczoraj, ale logistyka zwiodła
  
 
Cytat:
2004-10-14 08:50:29, Krzysiek-Diackon pisze:
Dal mnie to możesz nawet Betką przyjeżdżać , obiecuje, nie będziemy się śmiali




Dobre

Dajmy Tomkowi spokój niech sie nacieszy.

Poza tym nic się nie stało (..)
  
 
Gratulacje z zakupu. Oby się wozik dobrze sprawował.
Nie chcę się czepiać, ale w opisie z wrażeń jazdy beemką są pewne dość istotne nieścisłości.
Mianowicie najpierw piszesz:
Cytat:
.... wpadanie w zakrety bokiem to jest coś wspaniałego. BMW to niesamowita zabawka, to auto total seryjne potrafi sto razy więcej niż najbardziej stuningowany esperak. Jest to dla mnie ostatecznym dowodem że tjuning.....to kupa



a za niedługo:
Cytat:
......kapcie 225/?? (niepamiętam)/ R16 robią swoje
.....największa wada tego samochodu - zawieszenie Mtechnic.....total mega twarde



Z tego co wiem zawieszenie Mtechnic i ogumienie o takim profilu nie było montowane seryjnie, czyli to też już jest tuning.
A tak w ogóle to je też chętnie bym się przesiadł na taki wozik, tylko to spalanie
  
 
Cytat:
2004-10-14 11:44:35, tommi-j pisze:
Mianowicie najpierw piszesz: Z tego co wiem zawieszenie Mtechnic i ogumienie o takim profilu nie było montowane seryjnie, czyli to też już jest tuning.



ale M-tech, to tuning fabryczny
  
 
Cytat:
ale M-tech, to tuning fabryczny


Ale jednak tuning.
  
 
A może ktoś chce kupić BMW 530 ?
Kolega w pracy właśnie sprzedaje, moge się dowiedzieć o szczególy.
  
 
m-technik to poprostu taka wersja i normalnie była sprzedawana
a kapcie 225 to standart ja tez takie mam i na zapasie tez
  
 
Czekam na zdjęcia !!!
Albo się jakoś możemy ustawić to Ci zrobię profesjonalną sesję...
  
 
Łukasz - świetny pomysł.


Zróbmy oddzielną galerię dla "zdrajców".
  
 
Nie lubie BMW no moze w wyjatkiem serii 7
ale ciesze sie ze znalazles wreszcie to czego szukales.

Tylko blagam pisz rano gdzie bedziesz szalal...

Aha i uwazaj na fotki nieautoryzowane i radary...

Powodzenia, a jeszcze jedno tylko nie pal gum naswiatlach bo to strasznie wyglada w wykonaniu bmw