MotoNews.pl
  

Pomóżcie...dziwna praca e32 3,0 V8=(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
niedawno kupilismy ww betke...juz ja kocham..ale: dziwnie pracuje silniczek...tzn. drga gdzies tak do 3 tys. obr....potem ok...w czasie jazdy to samo...do 3 tys. drga i to nawet intensywnie...poza tym ma obrotu na poziome 600...co jest grane...poduszki??...cylinder??? nie wiem...doradzcie!!! problem jest tez z telefonem...jest to siemensik...jak wkladam tak-taka [oczywiscie cala karte bez wylamywania sima] to wyskakuje mi karten fehler i prosi o wlozenie karty...po prostu jej nie wykrywa=(...co jest grane?? jakis simlock do chlery czy co??!! pomocy...z gory wiekie dzieki!!!!
  
 
simlock raczej nie wchodzi w grę. co do drgań to opisz cos więcej.
pozdrawiam
  
 
no widzisz...nie powinien przeciez V8 w ogole drgac...a on poporstu drga tak jak napisalem do 3 tys...i jeast to wkurzajace bo jak sie normalnie [czyli spokonie] rozpedzasz to Ci z produ trzesie...jak stooisz to tak samo...trzesie calym samochodem razem z silniczkiem...no ale chyba to nie sa poduszki???...choc nie wykluczam...moze cylinder nie pracuje??...nie wiem co wiecej opisac...no i dzwiek z wydechu nie jest taki "jedwabisty" tylko sobie popierduje...to moze jednak ten cylinder??? cholera nie wiem...a co z tym telefonem???...skoro nie simlock...to co??...dzieki wielkie!!!
  
 
Hmm, jeżeli chodzi o telefon to nie mam pojęcia a jeżeli chodzi o silnik to najpierw świece, filtr paliwa/powietrza, następnie hmm tam chyba masz cewki zapłonowe osobne na każdy cylinder zamiast kabli, więc je dokładnie sprawdź, czy wszędzie wszystko szczelne!, potem przepływomierze i hmm możesz silniczek krokowy, chociaż to ostatnie to wątpliwe, ale napewno nie zaszkodzi mu jak go przeczyścisz. W gre jeszcze wchodzi poduszka pod silnikiem, zobacz w jakim jest stanie! - nawet od tego zacznij, najłatwiej. Niestety na odległość po za takimi radami więcej nie powiem, bez sprawdzenia nic nie zdziałasz.
  
 
Jezeli chodzi o obroty silnika to sa prawidlowe!!
Co do drgan silnika to niestety nikt na tym forum nie posiada takiej wiedzy zeby tobie pomóc.Marcin Radom i Aldik pisza bezsensowne teksty ktore i tak nic tobie nie pomoga!!
Silnik M60 jest bardzo zaawansowana jednostka napedowa i napewno sobie z tym sam nie poradzisz.
  
 
Fakt ze z ta V8 moze byc ciezko i spekulacje kogokolwiek tutaj moga nie wiele dac. Co do tego telefonu, znasz sie troche na czyms takim? Jest to siemens, wiec sprawdz mu styki od czytnika karty sim, najprawdopodobniej powstal tam tkzw zimny lut. Przelutuj je. Moze pomoze. A jesli nie no to juz czeka cie serwis bardziej zaawansowany. Koszt max 20 zl. Jesli bylbys z Wrocka zrobilbym ci go od reki za friko u siebie na serwisie. Moze kiedys bedziesz przelotem
  
 
z wypowiedzi ulika,wynika że najprawdopodobniej może być to świeca lub cewka na którymś cylindrze.pierwszą rzeczą jaką należy zrobić to zmienić wszystkie świece zwłaszcza że samochód został niedawno nabyty i niewiadomo kiedy ostatnio były one wymieniane.poduszka pod silnikiem moim zdaniem odpada,nie ma to żadnego związku z nierówną pracą jednostki zwłaszcza że brzmienie układu wydechowego nie jest płynne(tym się sugeruję).co do telefonu to nie mam pojęcia.pozdrawiam.
  
 
raffat dzieki!!! sprawdze=)...odnosnie silnika...to swiece sa w kiepskim stanie=( cale byly w nagarze i jedna ma uszkodzony izolator...jak wymienimy i nie bedzie poprawyto bede was dalej meczyl!!! pozdrawiam i serdecznie dziekuje za zainteresowanie!!!
  
 
Ktoś tutaj krytykuje moją wypowiedź, ale ja staram się tylko doradzić z własnych obserwacji, często bywam w warsztacie do którego ciągle jakieś beemki przyjeżdżają i np w 3ce już widziałem taki problem i zmiana cewek pomogła!
  
 
jest jeszcze jedna rzecz przez którą może być problem a mianowicie zużyte "fajki" które założone są na cewki w celu doprowadzenia prądu do świecy.ww.''fajka'' jest to metalowy bolec izolowany gumą,przez te właśnie bolce płynie potężne natężenie prądu.jężeli gumy są stare,to są napewno popryszczone lub popękane(to drugie zupełnie je dyskwalifikuje) co poprostu prowadzi do przebicia prądu uniemożliwiając prawidłową pracę swiecy.miałem dwa takie przypadki w silniku m50. objawy były takie że silnik pracował albo na pięć alo prawidłowo na sześć cylindrów co wiadomo prowadziło do szarpania i uniemożliwiało normalną jazdę.lekowanie starych gum jakimiś tam izolacjami nic nie zmieni,iskra i tak się przedostanie.gumy te nie mogą być zaoliwione(np. w przypadku padniętych uszczelek pod deklem zaworowym)bo to może prowadzić również do przebicia.radzę sprawdz dokładnie te fajki,bo możliwe że to jest cały problem.cena nowych fajek w serwisie to ok.40zł za sztukę,przynajmiej do m50,ale chyba są takie same jak w m60.pozdrawiam
  
 
No własnie te fajki miałem na myśli !
  
 
Cytat:
Co do drgan silnika to niestety nikt na tym forum nie posiada takiej wiedzy zeby tobie pomóc.Marcin Radom i Aldik pisza bezsensowne teksty ktore i tak nic tobie nie pomoga!!


baranV8 możesz mi zacytować co w mojej wypowiedzi odnośnie tej usterki, o której pisze ulik87 jest bez sensu? jeśli chodzi o pomoc to każda diagnoza zdalna, nawet serwisu, moze byc chybiona. jednak od tego sa fora własnie by sobie pomagać. i nie mam tu na mysli takiej porady jakiej ty udzieliłes pytajacemu. zapewniam cie jednak że takie usterki, o jakich pisze autor tematu sa do usuniecia przez szarego użytkownika auta. ty jeśli masz dwie lewe rączki i sobie nie potrafisz wymienić np swiec możesz z tym jechac do serwisu. ja jednak uważam, że dopóki nie sprawdził wszystkiego co może sprawdzić we własnym zakresie do serwisu jechac nie powinien, bo to koszty i brak satysfakcji. podsumowując więc, jeśli masz zamiar dawac takie rady:
Cytat:
ilnik M60 jest bardzo zaawansowana jednostka napedowa i napewno sobie z tym sam nie poradzisz


to moze zrezygnuj z pisania postów.
pozdrawiam
  
 
Jeżeli w gre nie wchodzi elektronika to nie ma "trudnych jednostek" Ja np sam wymienialem żarówki ksenonowe a niekórym się wydawało że bóg wie jakie tam napięcie idzie i niewiadomo co się może stać a w serwisie np nawet nie wiedzieli jaka to żarówka a chyba nawet ze wogóle da się ją zminić.
  
 
No to się pochwaliłem!
  
 
no tak
aldik czytałes co tu baranv8 pisze?

fascynujące! najpierw opier...ala kogoś za bezsensowne porady i pisze facetowi że sam sobie z tym silnikiem nie poradzi, a potem pisze post by mu ktoś doradził co zrobić bo jego silnik, TAKI SAM K___A, nie chce odpalić. jemu mozna pomóc, ale komus innemu nie. co za burak!!!
pozdrawiam
  
 
nie no panowie...nie objezdzajcie sie na moim watku!!! jak chcecie zlatwiac sprawy miedzy soba to prosze wyjsc na zewnatrz ...dziekuje wam bardzo za zainteresowanie...dla mnie kazda rada jest cenna zarowno baranaV8 jak i wasza!!!...z baranemV8 pogadalem sobie na privie i wyjasnil mi sporo rzeczy...chlopaki!!! w m60 nie ma zadnych fajek!! tu jest osobna cewka na kazdy cylinder!!! a razie wymienimy swiece i filtry...jak sie nie poprawi to wymienimy sondy lambda [tak poradzil Łukasz]...a jak dalej nie pomoze to bede pisal co i jak i prosil o pomoc!!! wpadajcie na ten watek co jakis czas=) jeszcze raz wielkie dzieki!!!!
  
 
ulik87 cos tu jest nie tak. baranv8 pisze:
Cytat:
Jezeli chodzi o obroty silnika to sa prawidlowe!!
Co do drgan silnika to niestety nikt na tym forum nie posiada takiej wiedzy zeby tobie pomóc.Marcin Radom i Aldik pisza bezsensowne teksty ktore i tak nic tobie nie pomoga!!
Silnik M60 jest bardzo zaawansowana jednostka napedowa i napewno sobie z tym sam nie poradzisz.


i jest ok. tylko, że na tym samym forum pisze w sprawie tego samego silnika M60:
Cytat:
Najwiekszy problem jest taki ze auto zostawilem 900 km od granicy Polskiej!
Może ktos mi pomorze!!!!


jak to jest, że ulik87 nie poradzi sobie sam, a baranv8 sobie poradzi?
życzę mu ... taniej lawety.
a całą resztę pozdrawiam
  
 
Jak to nie ma jak są, to fakt że na każdy cylinder są osobne cewki (chociaż w 100% nie byłem pewien), ale do każdej cewki jest fajka która wchodzi na swiece !, bo jak by inaczej dochodził prąd?!? No i jeżeli sama cewka jest dobra a fajki zniszczone to dochodzi do przebicia i tym samym nierównej pracy silnika!
  
 
Do Marcina Radom!
Ja nie uzywalem wobec twojej osoby wyzwisk!!!!!
Jezeli chodzi o BMW E-32 to moja wiedza jest zdecydowanie wieksza od twojej,wiec jak nie masz pojecia o tym samochodzie to nie pisz bezsensownych podpowiedzi.
A jezeli chodzi o moja Bmw to moje zapytanie bylo czysto teoretyczne bo juz sam znam odpowiedz.
Apropo lawety to stac mnie na pomoc drogowa ktora przywiezie mi jutro rano BMW pod dom.
A tak wogole to dawaj bana bo kupilem inne auto i przynajmniej nie bede musial patrzec na twoje chore rady!
Pozdrowienia dla wszystkich klubowiczow!!!
Przepraszam Aldika ,bylem troche zdenerwowany
Przynajmniej Aldik jest na poziomie!!!!
  
 
do barana.
niestety rozdawanie banów nie traktuję jako sposób załatwienia sprawy.
Cytat:
Jezeli chodzi o BMW E-32 to moja wiedza jest zdecydowanie wieksza od twojej,wiec jak nie masz pojecia o tym samochodzie to nie pisz bezsensownych podpowiedzi.


wcale nie przeczę i jeszcze raz proszę o cytat, który według ciebie świadczy o bezsensowności moich nazwijmy to rad, bo o ile dobrze pamietam to w sprawie tego auta głosu nie zabrałem, co możesz sobie sprawdzić.
jeśli chodzi o to:
Cytat:
Apropo lawety to stac mnie na pomoc drogowa ktora przywiezie mi jutro rano BMW pod dom.


to po co prosisz o pomoc na forum?? stac cie na lawetę to i pewnie na serwis. to chyba proste.
Cytat:
przynajmniej nie bede musial patrzec na twoje chore rady!


a do tej pory musiałeś?? pierwsze słyszę. obecność na forum jest dobrowolna i niezobowiązująca. jednak to miejsce dla ludzi chcących podzielić się swoja wiedzą, doświadczeniami, radami a ni nikt nie ukrywa że czasem to sposób na zaoszczędzenie pieniędzy poprostu lub unikniecie niemiłych niespodzianek.