Kącik Youngtimer w LKP - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dobrze, ze nie dzwoniłem , bo wstałem bardzo wcześnie!
Ale - wracając do imprezy - był Adam 2106, Andrzej i Ja
Na zlot przyjechało w sumie dość dużo aut ( nie liczyłem ale chyba ponad trzydziesci. poza naszymi trzema ładami było:kilka fordów capri , escort, taunusy i granady, dwa ople ascona, dwa fiaty 127, i kilka amerykańskich krązowników
Impreza była zorganizowaa na zamknęitym parkingu, gdzie auto zostały ustawione w jede szereg. Potem była próba sportowa - dwa przejazdy , dość ciasno ustawione ale fajne
na start porwałem się ja i Adam - Nie wiem jakie mieliśmy czasy - ale na pewni nie najgorszeW każdym razie w pierwszym przejedzi pdoo miałem najlepszy czas , ale w drugim najbardziej efektownie pojechał fiat 127 i wygrał !!!!
W drugiaj konkurencji czyli na ajpiękniejsze auto wygrał przepiekny ford Capri a druga była amerykańska Granada
Dzięki za spotkanie i sądząc po nastawieniu większosci uczestników - następne omprezy odbędą się nieawem
Paweł
  
 
I ja potwierdzam że imprezka była naprawde super, w sumie było 26 aut ( policzyłem ), tak jak Pawerł napisał - prym wiodły Fordy. A z aut, powiedzmy socjalistycznych były tylko nasze trzy Łady, które nawiasem mówiąc całkiem ładnie sie prezentowały.
Co do Pawła to jego pierwszy przejazd w ogóle był najszybszy i to sporo. Niestety była brana pod uwage suma z dwu przejazdów a w drugim Paweł nieco stracił. Ale i tak Paweł pokazał że poczciwą 75-konna Ładzianką mozna spuścić manto 150- konnym potworkom V6

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Ach gdyby dziś mieć szperę !!!! Zabawa była byłay jeszcze lepsza. Jesli chodzi o mój drugi przejazd - to chyba nie ył gorszy od pierwszego ale ten ze 127 poszedł na całość Na szczęście ten parking ma idealą asfaltową nawierzchię i można spokojnie pokręcić bączki.
Ale i tak było super - może niedługo będzie powtórka na śniegu - bo dziś tylko troszkę posypało i potem stopiało jak już jeździliśmy. Na zlocie był tez Adrian i dwóch gości AK - którzy bardzo Andrzejku interesowali się Twoją 2101
Oczywiście do mnie doczepili się ,że moje ATS y nie są 4x98 tylko 4x100 ( trzeba mieć oko by to dostrzec wśród tylu aut).
  
 
No to widze ze stracilem duzo.
Ale co zrobic - pol nocy robilem za kierowce i nie wyspalem sie.
Dobrze ze w dobry sposob reprezentowaliscie klub, a ja.. no wiecie jeszcze bym druga polos ukrecil oi ile by mnie w ogle wpuscili...
A cos slysze ze restrykcyjni byli skoro doczepili sie do 4x100 zamiast 4x98. No coz, moje maja byc 4x98 a jak bedzie okaze sie!
  
 
Witam
Gratuluję tak ŁADnej reprzentacji
Kapelusze z głow przed Ładami i ich kierowcami
  
 
na f&F ktoś zapodał parę fotek z dzisiejszej imprezy

Andrzejowa ślicznotka
  
 
Udało mi się młodego zagonić do roboty i fotki z dzisiejszej imprezy w kraku są do oglądnięcia na stronie www.clublada.of.pl w dziale GALERIA ( Inne imprezy)


No i moja władzia

[ wiadomość edytowana przez: Pawel_66 dnia 2004-12-12 23:46:36 ]
  
 
Cytat:
2004-12-12 21:26:58, Krzysztof-Fleszer pisze:
A cos slysze ze restrykcyjni byli skoro doczepili sie do 4x100 zamiast 4x98. No coz, moje maja byc 4x98 a jak bedzie okaze sie!



Nie no Krzychu, nikt się nie czepiał, wielkiego przywiązania do oryginału to nie było. Chodziło o to że goście z Automobilklubu mają takie oko że od razu przyuważyli że Pawłowe ATS są niezupełnie do tego modelu autka.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
kurcze, a obiecywalem sobie ze pojade na ta impreze, ale wylecialo mi z glowy ...oczywiscie w roli widza
  
 
Cytat:
2004-12-12 23:38:32, Pawel_66 pisze:
Udało mi się młodego zagonić do roboty i fotki z dzisiejszej imprezy w kraku są do oglądnięcia na stronie www.clublada.of.pl w dziale


Nie widzę

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Fajnie było
Pawel,z tego co zobaczylem na filmie kreconym przez mojego brata to za pierwszym przejazdem "skróciles" sobie trase o 1 pachołek (ale musze to jeszcze raz zobaczyc) i dlatego zostalem w tyle.Ale zmierzymy sie "nastepną razą " -jak spadnie śnieg.
Co nie zmienia faktu ze pogoniłes kota maszynom ktore mialy grubo ponad 100 KM.RESPECT!!!!

Z reszta wiekszosc kierowcow czeka jak na zbawienie na śnieg bo 95% klasykow ma naped na tylna oske.Bedzie sie dzialo


No ale moja Łada tez zadziwila jednego goscia (chyba z Dabrowy Gorniczej)-nie mogl uwierzyc ze "tak awaryjne auto jak Łada" i to z silnikiem 1.3 zasilanym gazem tak kreci po parkingu.
  
 
Cytat:
2004-12-13 11:56:57, adam2106 pisze:
No ale moja Łada tez zadziwila jednego goscia (chyba z Dabrowy Gorniczej)-nie mogl uwierzyc ze "tak awaryjne auto jak Łada" i to z silnikiem 1.3 zasilanym gazem tak kreci po parkingu.



"tak awaryjne auto jak Łada" co za bzdura!
mam 90 tys i zadnej powaznej awarii (prawie zadnej)
  
 
Obiegowa opinia osób ktore nidy nie jezdzily Ładami .
Ale nie martwi mnie to wcale.Wrecz przeciwnie-podobaja mi sie zaskoczone miny osob ktore pierwszy raz widza Łade w akcji.

I musze powiedziec ze podoba mi sie klimat takic spotkan-ludzie polaczeni wspolna pasja.nie mialo znaczenia czy jezdzisz Ładą,Fordem Capri mk I,czy amerykanskim Fordem Granada.

Fascynacja autami ktore pozostana wiecznie młode.
  
 
Cytat:
2004-12-13 12:02:24, Fruwak pisze:
"tak awaryjne auto jak Łada" co za bzdura! mam 90 tys i zadnej powaznej awarii (prawie zadnej)



Nie ciesz się tak - się zacznie teraz Moja tez była bezawaryja do czasu wymiany sprzegła tak przy 90 tys, a potem jużbyło z górki, hydraulika sprzegła, zawieszenie z przod, hamulce all i pozostałe elementy
  
 
Adam - masz rację - ja tez myslałem długo nad tym czy czasen nie pominąłem słuopka na pierwszym przejedzie - i chyba tak było
Nie ma sprawy - jeslitak miałyy wyglądać spotkania - to ja się na to piszę zawsze
No i zawsze jestem gotów do rewanżu!!!! Twoja na gazie naprawdę chodzi super!!!!
paweł
  
 
Dzieki.Ale i tak byles bardzo szybki..
Jestem pod wrazeniem Twojego przejazdu-nawet seryjna Łada potrafi pokazać kły.A co dopiero bedzie jak zalatwisz ten stabilizator z Argenty.
No i moge pozazdroscic ATS-ow.Moja znacznie lepiej by sie prowadziła na oponach o nizszym profilu-z przodu mam 175/70 R 13 a z tylu 185/70 R 13 wiec na takie krecenie po parkingach to niezbyt dobre rozwiazanie..
No i wezmy pod uwage ze wiekszosc aut ma silniki powyzej 2.0 wiec Lady i tak wypadają bardzo dobrze.
Ja teraz czekam na śnieg.Wtedy dopiero bedzie kręciołek
  
 
A ty masz jakis film ???????
Bo ja mam - robił Andrzej! Widac prę lekkich slajdów - ale teraz widze ,że mozna było pojechać jeszcze ostrzej...kurde - trzeba ćwiczyć
  
 
Mam na VHS.
I gdy ogladalem film to mi sie wydawalo ze strasznie powoli jezdzimy ale z kabiny to wyglada o wiele inaczej-nie wiem czy da sie wiele szybciej przejechac seryjnym autem.chyba juz szybciej nie nadaze kierownica krecic.A zeby jezdzic "bokami" to trzeba troszke wiecej kucyków pod maska (albo zaczac je karmic benzynka) twardsza zawiecha,niskoprofilowe gumy i zblokowany most.Troszke przydluga ta lista.
Chyba ze zrobi sie mniej kręty tor ale wtedy nie mamy zadnych szans z Fordami-uciekna nam na prostych odcinkach.

W kazdym razie uwazam start za udany-przynajmniej udowadniamy ze do scigania sie nie trzeba miec V-6.
  
 
witam
Ehh widze ze ominela mnie wspaniala impreza.
Nastepnym razem obiecuje sie pojawic a jak bedzie sniezek to bezdyskusyjnie
Jeszcze pare rzeczy zrobie i co najwazniejsze potrzebuje jakies nisko profilowe oponki zeby ladniej boki zapinac, takie ladne ATS jak ma Pawel tez by sie przydaly
Razem mogli bysmy pokazac im jak sie jezdzi
Pozdrawiam
  
 
Na nowej stronie www.youngtimer.pl pojawiła się relacja z imprezy, na której bylismy w trzy ładzianki
Niedługo planowane jest następne spotkanie - i miejmy nadzieje - na sniegu!!!!
pawełyoungtimer - pierwsze spotkanie w Krakowie