| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2002-12-21 16:36:33 Mam jedno punktowy wtrysk i instalację gazową bez kompa.
Problem tkwi w zbyt szybkim przełączaniu z benzyny na gaz przy zimnym silniku.Czy jest mozliwość ingerencji-regulacji?Czy zależy to np od ilosci nawiniętego przewodu na kabel WN(impuls do przerzucenia na gaz)? |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2002-12-21 20:10:24 Witam
To reguluje się pokrętłem (takim na śrubokręt) przy centralce lub pokrętłem przy emulatorze wtrysków ( jedno z dwojga ale nie wiem które). |
Klaudek Polonez Caro+ Warszawa | 2002-12-22 11:22:50 Ja mam to samo ale przelaczam na sterowanie manualne i jest po problemie |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2002-12-22 13:46:03
Też tak robię,jednak byłoby wygodniej gdyby to samo przełączało Dalej nie wiem czy można coś z tym zrobić.Wiciu co to jest emulator |
![]() NoBo SC Sporting 1.1 SEICENTOMANIA! | 2002-12-23 09:14:19 Ja też mam jednopunktowy wtrysk bez kompa i regulację mam w przęłączniku.Jest to "srubka boku.kręcąc nią można ustawić prędkość obrotową silnike przy której będzie się automatycznie przełączać na LPG. Ja mam tak około 2100obr/min |
3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2002-12-23 10:16:31 Ja tez mam srobke w centralce z tyłu , a ustawione przełączanie mam na 2400 obr/min - spokojnie ruszam wyjeżdzam z garażu i jeszcze kawałek sobie jade na benzynce, a potem tylko więcej gazu i już jest LPG |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2002-12-23 18:16:21 Nie wiem czy mam śrubkę jak będzie jasno to popatrzę.Szkopuł tkwi w tym że silnik nie obciążony przełącza przy 3000 a wystarczy że jadę 100 m z prędkością obrotową około 1500 obr i mimo nie osiągnięcia tych 3000 przeżuci na gaz |
Piotrek_86 Polonez Caro 1.6 GLE Brzeg | 2005-04-29 20:53:50 W mazdzie kiedys mialem taki przypadek. Okazalo sie, ze uklad chlodzenia byl zpowietrzony, przez co reduktor nie mial odpowiednio wysokiej temperatury. Powodowalo to przelaczanie sie samoczynnie na benzyne. Dodam tylko, ze dzialo to sie na instalacji SGI ZAVOLI. |
![]() garymarlin Polonez Caro Plus GLI Warszawa | 2005-04-29 21:20:57 Na centralce z przełącznikiem zapala się czerwona dioda, co oznacza jazdę na PB. Gdy obroty wejdą na ponad 2 tys, i wcisnę sprzęgło, to przeskakuje na gaz i dioda zmienia kolor na zielony.
Parownik ma wysoką temperaturę, bo sprawdzałem. Nie da się dłużej na nim ręki trzymać niż pare sekund, bo parzy ![]() |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-04-30 08:24:00
Opisales sytuacje jak dziala centralka w normalnym cyklu. Pytalem sie czy te LED w czasie jazdy jak twierdzisz przelaczaja sie z LPG na PB i ponowny wzrost obrotow ponad 2000 przelacza z powrotem na LPG.Temperatura parownika u ciebie nie ma znaczenia gdyz nie masz czujnika przelaczajacego w zaleznosci od temperatury. |
![]() garymarlin Polonez Caro Plus GLI Warszawa | 2005-04-30 11:02:16 No bo tak się właśnie dzieje . Diody działają normalnie, tzn kolor wskazuje, na to na jakim paliwie jadę. Problem w tym, że sam się przełącza na benzynę |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-04-30 13:14:23 No to juz masz jasnosc, przerwa na konektorach cewki elektrozaworu lub jego wada. Ale skad jestes pewny ze jedziasz na benzynie szarpniecie to zaden objaw. Ciekawi mnie jeszcze jak w takiej sytuacji powracasz do normalnego stanu ? |
![]() garymarlin Polonez Caro Plus GLI Warszawa | 2005-04-30 21:08:24 Wiem że jadę na gazie, bo ma wyraźnie mniejszą moc. Aby przełączyć po szarpnięciu na gaz spowrotem wystarczy że obroty wejdą na ponad 2 tys. i wcisnę sprzęgło, wtedy się przełącza. A gdy stoję na swiatłach na jałowym, to wystaczy tylko przekroczyć 2000. |