| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kondek omega B cz-wa | 2004-10-22 15:17:40 witam
wlasnie szukam bebechow do przejscia z automata na manual i mam takie pytanko czy sprzeglo od 2.5 jak rowniez kolo zamachowe podejdzie do mv6 ????????? |
DrA eS ... | 2004-10-22 15:25:41 Si Sinior.
Byle nie od 2.5TD |
kondek omega B cz-wa | 2004-10-22 15:57:59 oczywista sprawa bo tam motor od bmki dzieki serdeczne |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-10-17 20:55:13 odgrzewam kotleta
to różni się czymś sprzęgło (tarcza, docisk i koło dwumasowe) montowane w X25XE od sprzęgła zakładanego do X30XE? |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-10-18 11:23:49
Nie ustalaliśmy tego na zlocie Mam pomroczność jasną, czy jak
Wg. moich mądrych katalogów, a w szczególności sachsa wszystko jest takie samo. |
ROBERTHO LOB WETERAN 2xV6 K C H | 2006-10-18 12:00:30 Wg. obrazków w EPC tarcza do silnika x30xe i y30se w odróżnieniu od tarcz do x25xe oraz y26se posiada tłumik drgań skrętnych (sprężyny) |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-10-18 12:41:04
Na bank w x30xe jest bez tłumików. Sprawdzone własnym okiem, na własnej tarczy . |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2006-10-18 13:00:06 witam
otóż sprzęgło różni się średnicą tarczy sprzęgła X30XE - 240mm X25XE - 228mm W obu przypadkach występuje koło zamachowe dwumasowe jednakowe dla obu wersji, tarcze nie posiadają tłumika drgań (sprężyn) to teoria
w moim przypadku przy przekładce założyłem koło dwumasowe z X25XE, oraz sprzęgło z calibry X25XE (okazalo sie dopiero później ) z tłumikiem drgań. Tak więc mam podwójne tłumienie
Dodam że wszystko pasowało i chodzi dobrze. pozdrawiam ILKU P.S. Wymiary wg HAYNESa [ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2006-10-18 15:22:06 ] |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-10-18 15:01:24
228mm w 2,5 TD. Sprawdzone w katalogach Sachs, LUK, Valeo - x25xe średnica tarczy 240 mm czyli taka sama jak w x30xe .
Co do EPC, to rzeczywiście są różne numery. Ale to może być ściema tak jak z przewodami wys. napiecia. Różne nr. kat. a faktyczne długości są identyczne . |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-10-18 17:46:13 a czemu nowe koło dwumasowe to X30XE kosztuje 4200 zł a do X25XE około 2700 zł?
ale co tam i tak już kupiłem komplet od 2.5 |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2006-10-18 19:55:42
No to po wyjęciu starego będziesz miał porównanie
Zdaj relację |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2007-05-05 21:18:19 odgrzewam kotleta po raz drugi.
więc wymieniono mi sprzęgło ( nowy docisk, łożyska, tarcza) tarcza nie tyle starta co hartkorowo zeszklona i spękana. ciekawe dlaczego?
w X30XE tarcza ma 240 mm średnicy a okładzina ma około 42 mm szerokości. jest bez sprężyn. koło dwumasowe dla X30XE i X25XE wizualnie takie samo. różni je jedynie napis dla X30XE-GM AC, dla X25XE-GM AB. pozostałem przy starym od X30XE, jest w stanie b.dobrym więc po co wymieniać. sprawdze jeszcze nr części wg GM by ostatecznie rozwiązać zagadkę. doscisk sprzęgła jest taki sam i w 2.5 i w 3.0 teraz najlepsze
do X25XE tarcza sprzęgła oryginał GM-LUK ma 228 mm średnicy a okładzina około 37 mm szerokości. jest bez sprężyn a nr seryjny (24501) wg LUKa jest identyczny z tarczą 240 mm dla X30XE mimo różnej budowy.
i bądź tu mądry
|