Wtrysk z Argenty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć. Kompletuje elementy potrzebne do przeróbki systemu zasilania z gaźnikowego na wtryskowe
z Argenty. Mam już większość elementów. Nie dysponuję schematem instalacji z Argenty więc
wzoruję się na schemacie z Cromy. Jednak te dwa układy trochę się różnią i troche się zdziwiłem
kiedy od spodu kolektora ssącego znalazłem otwór pod drugi czujnik temperatury płunu (pierwszy
na krućcu z produ głowicy). W Cromie nie ma wtryskiwacza rozruchowego więc podejrzewam że
jest to czójnik czasowo-temperaturowy który służy właśnie do sterowania tym wtryskiwaczem.
Oczywiście mogę się mylić. Będe wdzięczny za pomoc. Przy okazji może ktoś ma elementy których mi brakuje a są to:
1. Rura gumowa międzykolektor ssący i przepływomierz
2. Oba czójniki temperatury
3. Wtryskiwacz rozruchowy
4. Palec rozdzielacza
5. Przekaźnik sterowania
6. Linka gazu
Przydałby się też schemat instalacji sterującej wtryskiem i zapłonem. Pozdrawiam
  
 
rure i czujniki mam, przekaznik tez mam
palec tez moze by sie znalazl (ewentualnie nowy w dobrej cenie)
a linka pasuje z poldka wtryskowca
  
 
W takim razie jestem zainteresowany przekaźnikiem, czujnikiem pod kolektor ssący i nowym
palcem rozdzielacza. Jaka cena? A nie masz przypadkiem schematu instalacji elektrycznej?
W zamian mogę się odwdzięczyć schematami do aut po 1985r. Ewentualnie cały program Workshop
  
 
Ajjjjj. Ja to chyba mam sieczke zamiast mózgu. Zapomniałem o najważniejszym czyli o rurze gumowej. Ona jest w sumie dla mnie najważniejsza bo resztę można kupić w sklepie. A tak przy okazji to przydałby się też mikser LPG montowany przed przepustnicę ale chyba będe musiał udać się po to do zakładu montującego LPG
  
 
tez moge to zalatwic i nie przed przepustnice tylko przed przeplywomierz bo gaz niebedzie dzialal , i do tego klapka
przeciw wybuchowa
  
 
Gangster a wałki zmieniasz czy zostawiasz z gaźnikowca?? Dlaczego przerabiasz na wtrysk??
  
 
guma kolektora 30zeta
czujniki termoczasowy, i temperatury 70zeta
przekaznik 100zeta
dodatkowy wtryskiwacz 30zeta
palec rozdzielacza okolo 25zeta (nowy)
  
 
kania sprzedawaj bo mi jeszcze chyba wisisz za blok od lanci 50zł
  
 
Najpierw do Kani. Nie wiem dlaczego uwarzasz że z mikserem przy przepustnicy gaz nie będzie
chodził? A jak według Ciebie rozwiązuje się ten problem w systemach wtryskowych K-Jetroni
Boscha stosowanych np. w VW, Audi czy fordach? Nadmierne podciśnienie kompensuje się doprowadzając
je rurą do parownika i podłącza do otworu łączącego membranę sterującą dawką z atmosferą.
Spotkałem się samochodami na L-Jetronicu (np kadet łezka) które strzelały przy systemie
o którym mówisz a to nie wpływa zbyt dobrze na przepływomież. Czy w argencie terz są takie problemy?
Napisz ile chcesz za ten mikser. Prześpie się z tym i odpowiem Ci które części wezme.

A teraz Bodzio. Jeżeli chodzi o wałki to zmieniam wydechowy bo napędza rozdzielacz ale z tego co wiem
czasy rozrządu są takie jak w gaźnikowcu. Na przyszłość planuje ostrzejsze ale to jak odległa to
przyszłość zależy oczywiście od finansów. Teraz nie mam takiej możliwości. A co do pytania
dlaczego akurat wtysk to odpowiem tak. Względem gaźnika układ wtryskowy daje lepsze osiągi.
Moc w Argencie jest większa o 10KM a moment o 18Nm o ile mnie pamięć nie myli. Pewnie zapytasz
dlaczego nie 2 podwójne gaźniki? W ritmo dają 130KM. Tylko że w ritmo inne są też wałki.
Gdyby te wałki założyć do Argenty to według mnie moc powinna być bardzo podobna.
  
 
za mikser chce 75 zeta
przy ustawieniu takim jak mowie mozesz zastosowac najprostszy system zasilania gazem (takie jak byly w gaznikach)
a byly przypadki ze wybuchaly przeplywki
ale po to montuje sie klapke za przeplywka

[ wiadomość edytowana przez: kania_ dnia 2004-10-26 19:25:17 ]
  
 
argenta 2.0 ie ma większy wznios krzywek niż gaźnikowa a tak wogóle to pomierzył byś jakie masz wzniosy krzywek bo one potrafią się ładnie powycierać ( u mnie różnice dochodziły do 4 mm)
  
 
Ceny troche wysokie, ale pisze sie na przewód gumowy i mikser z klapką. Cena 100zl może być? Jeżeli chodzi o wysyłkę to chyba raczej poczta za zaliczeniem. Jeżeli Ci odpowiada to dogadamy się na privie.
Co do tych wałków to nie wiedziałem że wznios krzywek jest inny. Aż z ciekawości jutro to sprawdze. Krzywki faktycznie mi się wycierają ale akurat na wałku który wymieniam.