Coś mi przerywa=[

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Coś mi przwrywa, nie wiem o co chodzi. Może zapłon się przestawił albo wina gaźnika - jestem otwarty na propozycje co to jest. Myśle że to częsta przypadłość.
  
 
to moga byc kable
swiece
gaznik zapachany
moze przeskoczyl ci pasek rozrzadu
ciezko powiedziec na poczatku poczekaj do wieczora jak bedzie ciemno to wyjdz zobacz pod maske cyz gdzies jakies iskry ci sie nie placza miedzyy kablami
nastepnie jak to bedzie wporzadku jedz na lampe i zobacz zapplon jak by ci pasek przeskoczyl to odrazu to wyjdzie
wyjmij gaznik przeczysz przedmuchaj (wygotuj) poskaldaj i zobacyzmy dalej ciezko poiwedziec przez neta opisz cos wiecej kiedy przerywa ? czy trzyma wolne obroty itp
  
 
Normalnie da się jechać i tp. ale przerywa tak jakby nie cięgnoł jednym ciągiem. chwile jedzie dobrze a zaraz taka przerwa co chamuje dosyć znacznie.
  
 
A dziś przeciściłem swiece i platynki też lekko papierkiem musnołem i wogle nie chce gadać teraz więc może to te platynki były wyjechane. JAkie i gdzie można kupić takowe. I ta kista co mieści w sobie te platynki i do tego idzie cewka i wychodzą 4 czy tam ugury może dojść do tego że te 4 punkty się tak wytrą że nie będzie to działać
  
 
proponuje przelorzyc zdrowa pompe,pomoze na 100%ja juz to mialem w "7"
  
 
A gdzie dostane takowom pompe?? Zdrową albo najlepiej nową?? Bo bardzo możliwe żę to to bo jak miałem dużo w baku to elegancko chodził jak ubywało to się pogorszało=[
  
 
ja mam tak samo tylko ze ja mam w malaczu 903ccm i dokładnie tak samo przerywa zapłon mam dobrze ustawiony wiec swieczkami tez próbowałem sie bawic i chyba wymienie Kable-przeowdy wys.napiecia a czy moze wiecie od czego mozna podpasować??
  
 
Od 127 903???
Proste chyba
Ale powinieneś iśc do większego sklepu z częściami do Fiatów i tam Ci powiedzą od czego jeszcze można
  
 
a mam pytanie co moze byc powodem tego ze cisnienie płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym wzrasta wraz z dodaniem gazu??bo raz miałem tak ze zaczął sie gotowac i leciało w pod korka wiec prosze o pomoc was!!
  
 
No więc ja zrobiłem tak. Wymieniłem pompe na nową. Od fiata 125/126p (jest taka sama) trzeba ją tylko troche dostosować, przynajmniej w mojim przypadku musiałem przełożyć końcówke wylotową ale nie było to trudne bo fabrycznie była tylko zaślepka z ołowiu i trzeba było ją tylko wyskrobać. Ale to jeszcze sprawy nie ratowało. Wymieniłem kondesatorek bo się przepalił. I ustawiłem zapłon i wtedy samochud zaczoł normalnie pracować. Polecam Tobie zacząć od zapłonu - najpierw daj na skrajnie w prawo a puźniej zmniejszj aż będzie dobrze. Mi się udało za 2 razem ustawić=]
 
 
Przy takich objawach to może faktycznie być pompa paliwa albo aparat zapłonowy a dokładnie kopułka i rozdzielacz ja też miałem takie problemy po zmianie kopułki, rozdielacza zapłonu, kabli i świec zapłonowych pomogło z tym że ja jeżdże na gazie więc pompy nie ruszałem bo nie miałem takiej potrzeby wiem tylko jedno że napewno w tym momencie po przełączeniu na benzyne to i tak coś mi przerywa i nie chodzi równo i nie trzyma wolnych obrotów może to być spowodowane właśnie pompom paliwa ale ja prawie z paliwa nie korzystam więc pompy nie ruszam ale zmiana pozostałych wymienionych rzeczy napewno pomoże. Pozdrawiam !!!
  
 
Cytat:
2004-11-12 22:14:48, Anonymous pisze:
No więc ja zrobiłem tak. Wymieniłem pompe na nową. Od fiata 125/126p (jest taka sama) trzeba ją tylko troche dostosować, przynajmniej w mojim przypadku musiałem przełożyć końcówke wylotową ale nie było to trudne bo fabrycznie była tylko zaślepka z ołowiu i trzeba było ją tylko wyskrobać. Ale to jeszcze sprawy nie ratowało. Wymieniłem kondesatorek bo się przepalił. I ustawiłem zapłon i wtedy samochud zaczoł normalnie pracować. Polecam Tobie zacząć od zapłonu - najpierw daj na skrajnie w prawo a puźniej zmniejszj aż będzie dobrze. Mi się udało za 2 razem ustawić=]

to byłem ja tylko coś się popsuło i mie nie podpisało
  
 
a mam takie pytanko dlaczego moze mi nie zazębiać rozrusznik ? lub od jakiego samochodu bedzie pasował rozrusznik do 127 - 903 ccm ?
  
 
sprawdz czy masz jeszcze szczotki w rozruszniku i czy masz jeszcze tulejkia jak sa to w jakim stanie.
Potem sprawdz ewentualnie jak wyglada masa i podlaczenie kabli.

A rozrusnzik pasuje z Zastavy, nawet lepszy bo o 0,1 kW mocniejszy
  
 
sprawdz czy masz jeszcze szczotki w rozruszniku i czy masz jeszcze tulejkia jak sa to w jakim stanie.
Potem sprawdz ewentualnie jak wyglada masa i podlaczenie kabli.

A rozrusznik pasuje z Zastavy, nawet lepszy bo o 0,1 kW mocniejszy