Gaznik ze 127 do 126

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam co mysłicie o pocji podpasowania gaxnika ze 127 900ccm do malana? jest to technicznie wykonalne? jakieś za i przeciw??? jak ze spalaneim moze być?
czekam na wszelkie sugestie))
  
 
witam ja mam takie smae pytania,tylko z eja chcem gaznik od zastawy 1116 ,wiec koles mi napisal tak ,wszytko pasi tzn. dyusze nic niezmienial malec jezdzi ,lepiej sie zbiewra od dolu,a splanie 10-12,ale ztego co ja wiem to ma walek kaluza 555 glowic ai takie tam bajery
  
 
A ja mam taki gazniorek ze 127 lezy u mnie na biurku i jak wszystko dobrze pojdzie to jeszcsze w tym tygodniu go do malana wpakuje. jak zaloze to oipisze co i jak ale bez przejsciowko redukcji sie nie obedzie.
  
 
Można i taki gażnik założyć:

  
 
ciekawe i co i to bez f. powietrza lata ?
  
 
Zainstalować można prawie wszystko. Kwestia tylko doboru dysz. No i co się ostatnio dowiedziałem bardzo ważny jest też ukłąd ciśnień w gardzieli gaźnika. Zobaczymy Zasadzę swój gaźnik od dacii to sprawdzimy ile jest w tym racji.
  
 
sluchajcie a jak linki podpinacie do takich "bajerow"
bo w sumie sie zastanawialem czy moze w 903 obrocic gaźnik co by latwiej bylo linki podpasowac

slyszalem ze od bisa sie montuje
  
 
Cytat:
2004-10-24 23:47:06, NAZIK pisze:
sluchajcie a jak linki podpinacie do takich "bajerow" bo w sumie sie zastanawialem czy moze w 903 obrocic gaźnik co by latwiej bylo linki podpasowac slyszalem ze od bisa sie montuje

gaznik seryjny w 903 idzie napewno obrucic bo w silniku ktory kupiłem od lunatyka był obrucony podobno po to zeby nie było jakis nawrotów nie wiem dokłanie o co chodzi.
  
 
no jak go obrocisz to nie koniecznie mosi byc dobrze. gaznik jest tak skonstruowany zeby przy hamowaniu paliwo odplywalo z dyszy poaliwa. jak bedzie obrocony to przy przyspieszaniu bedzie odplywalo i bedze gnoja dusic.
  
 
no chyba ze przy obroceniu gaźnika obrocisz silnik
w malcach wsadza sie wzdłuznie a w 127 jest poprzecznie
  
 
żeby palowo nagle odpłyneło całe od dyszy to nie wiem jakie maluch musiał by miec mprzyspieszenie. po to jest komora pływakowa zeby było w niej cały czas paliwo, wiec jak masz dobrze ustawiony poziom paliwa to bedzie ok. mozna smiało obracać gażnik. ja miałem załozony od "dakoty" - dacii na seryjnej podstawce od małucha, trzeba było jątroche podciać tu i tam

i wszystko było by dobrze ale za duzo paliwa dawała pompka przyspieszajaca i malec sie zalewał. ale jak był zimny to zero problemow z ruszaniem. zapalało sie go i wiksa... nic sie nie dławił jak to bywa w gaznikach malucha