[126p]Alumiowa podstawka/prowadnica drazka zmiany biegow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Znalazlem na fiat500 sport taki bajer (na zdjeciu) czy ktos zna wymiary jakie trzeba do tego miec ? I ewentualnie ma cos takiego w swoim bolidzie ? Mam teraz trasowanie na praktach to bym sobie zrobil.
  
 
Zrob sobie szablon z kartonu, przyloz i sprawdz jak chodzi drazek. Pomysl fajny ale boje sie ze przez to bedzie ci sie trudniej biegi wrzucalo...
  
 
z zajebiscie precyzyjnym wybieraniem biegow w maluchu , poprzez slynne jablko i lizak pomysl mocno poroniony...
  
 
to moze zrob sobie taka plytke ale bez wyciec na poszczegolne biegi... tak jak tam jest rozwiazany 4 i wsteczny
  
 
ja mam cos tatakiego tylko jeszcze nie zamocowane... zrobiłem w wakacje jak mi sie nudziło po testach moge podac wymiary o ile to sie bedzie jakos sprawować...
  
 
Czekamy z niecierpliwością na wyniki.
P.S
Plytke mozna kupic na http://www.fiat500sport.com wiec raczej to musi dzialac ? :/
  
 
Tak jak terock pisze, bez tych wycięc będzie na pewno się lepiej sprawować.
  
 
Te wycięcia daja cały efekt

Tylko to niestety nie Ferrari więc Zoltar ma racje

Cytat:
z zajebiscie precyzyjnym wybieraniem biegow w maluchu , poprzez slynne jablko i lizak pomysl mocno poroniony...

  
 
Tez o tym myslalem nawet mam odpowiedni kawalek z ryflu ale przy tej niesamowitej precyzji dzialania medchanizmu zmiany biegow to chyba niezadobry pomysl ate wyciecie przy wstecznym wyglada zle. ale jak masz mozliwosci to zrob pojezdzij i bedziesz wiedzial czy to dobry pomysl czy zly.
  
 
Wytnijcie z gumy i naklejcie folię aluminiową;]. Może da podobny efekt a może guma wygaczy dokładność wybierania biegów;].
  
 
też kiedyś myślałem o takiej płytce. Ale pomyśl... Jak wrzucasz z 2 na 3 to nie dajesz do lewarka do przodu, w prawo i do przodu, tylko ciśniesz na wprost. Płytka to troszke utrudni (bo ci wejdzie 1 hehe)
  
 
i jak nie dasz jakiejśc uszczelki to tedy będzie ci zapitalac powietrze z silnika... a zima tóz tóż... szyby parują, zamarzają...
ładna rzecz, ale mało praktyczna...
  
 
ja na zime i tak gume podwijam od lewarka do gory bo tamtedy ,,cieplo,, leci i z tylu klapki niemam bo tamtedy tez mi cieplo leci a co do szyby to wystarczy miec nawiei ustawiony na szybe i te powietrze co wlatuje do bagaznika skutecznie ja odparuje.
  
 
Cytat:
2004-10-29 12:49:21, maskekk pisze:
ja na zime i tak gume podwijam od lewarka do gory bo tamtedy ,,cieplo,, leci i z tylu klapki niemam bo tamtedy tez mi cieplo leci a co do szyby to wystarczy miec nawiei ustawiony na szybe i te powietrze co wlatuje do bagaznika skutecznie ja odparuje.


owszem podczas jazdy, tylko cięzko jechać po omacku i czekać az zimnie powietrze "zlize" ci pare, czy odmrozi szybe... piszesz tak jak byś nigdy maluchem nie jechał...
  
 
ja ma ruchawe
  
 
do czego to wlasciwie sluzy? po co takie prowadnice? tak dla jaj? czy moze to w autach w ktorych fabrycznie jest montowane stanowi element mechanizmu wybierania biegow? mialem cos takiego w ferrari 250gto (oczywiscie w modelu 1:18 ) i zawsze sie zastanawialem czy to mialo jakas wartosc uzytkowa czy tylko taki gadzet ciesacy oko
  
 
Cytat:
2004-10-26 23:40:58, maskekk pisze:
Tez o tym myslalem nawet mam odpowiedni kawalek z ryflu (...)


Przemyślałeś to? Z ryflowanej blachy wyjdzie IMHO wiocha. Ja bym dał polerowane aluminium...


Prekursorem chyba było coś takiego:

>> ZBLIŻENIE << (jako obrazek nie wchodzi, z linka mi działa.
.
Ja też kiedyś się zgrzałem na takie cudo, a problem z "mieszczeniem się" drążka w prowadnicach (mało precyzyjny mechanizm) chciałem rozwiązać poprzez elastyczne zamocowanie tej blachy. Po prostu gdyby drążej trzeba było bardziej w prawo np. pociągnąć to owa blaszka (jak to właściwie nazwać krótko, fachowo i jednoznacznie ) "szła" by razem z nim nieco w bok. A problem z nieszczelnością też mozna rozwiązać - odpowiednią gumę dać pod spodem .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-10-29 22:21:45 ]
  
 
zbędne gramy w aucie niektórzy odchudzają a wy pakujecie na siłe nie no tak serio tez o tym kiedyś myslałem ale biegi powiedzmy "zle" wchodziły
  
 
wiesz race z drugiej strony byla polerowana.
  
 
Drążek drga i dzwoni o tą blache. Fajny pomysł ale nie w tym autku.