Bakso-Bizono-Mobil...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W sumie jako ze ostatnio troche ludzi sie pytalo o ta moja serie to wzielismy siedlismy dzisiaj z Micabem i spis zrobilismy co tu bangli w tym samochodzie od gory....:
*Stozkowy filtr powietrza w Oslonie termicznej z dyfuzorem
*power rura robiona pod wymiar
*wieksza przepustnica 50mm( robiona na zamowienie)
*zmodyfikowany kolektor dolotowy
*zmienione zawory na wieksze oraz zmieniona zostala geometria ich plaszczyzn
* zmienione i obrabiane zostaly prowadnice oraz gniazda zaworowe
* Zmieniony walek rozrzadu
* Regulowane kolko rozrzadu
*obrobka pelna Gt plus glowicy (wypolerwoane wszelkie komory oraz kanaly)
*Sportowa uszczelka pod glowica 0.6mm
*Sportowe wytrzymalsze szpilki do glowicy
*odelzone korbowody
*zmodyfikowane tloki
*kolektor sportowy ( juz w posiadaniu kolegi Kamila Pozdrawiam)
* tlumik srodkowy przelotowy (dedykowany)
* tlumik koncowy 3 komorowy dedykowany oczywiscie
* calosc ukladu z nierdzewki 2 cale....
*zmieniony regulator cisnienia paliwa ( od jutra bedzie juz regulowany)
*Swiece NGK
*zaplon przyspieszony o 3 stopnie
*mod komputera
* sprzeglo sachs sport

No to chyba na tyle wiecej juz nie pamietam moze cos jest ale czy to wazne...
  
 
... niop ..... nazbierałeś tego troche ...... a ile udało Ci się wycisnąć KM z silniczka .....
  
 
nie wiem moze seire teraz trzyma... moze jakies 75
  
 
.... he ..... akurat ..... nie powiem że zapomniałeś dopisać 1 z przodu ale cos mi niee chce się wierzyc .....
  
 
hehe gdybym mial 175 koni w 1.4 to Modlin bym wygral w tym roku No moze z 80 kucykow mam
  
 
... niop ..... a nie sprawdzałeś na hamowni ???? ..... mogę się założyć że pewnie mi byś bęcki złożył ......
  
 
hehe a powiem Ci ciekawostke ze sam a raczej moja firma budowala hamownie w moim miescie
  
 
nio jeździ to auto naprwawdę imponująco....i powiem tylko tyle, że 1.6 nie ma co podjeżdżać
  
 
.... niop ..... po takim zakresie przeróbek niczego innego nie mozna sie spodziewać ...... to ile KM Baksterze masz tam pod maską .....
  
 
jak jezdzi rekreacyjno sportowo to 105 a jak jezdzi bo jezdzi i efektem byl crash silnika to 115
  
 
... nieżle ...... i to bez turbinki ...... heh ..... ja sobie też może pokombinuje z mocą ..... ale chyba zaczne od przeszczepu silnika......
  
 
ja wrzucilem w 1.4 jakies 10-12 tys i qwa zaluje zalowalem i bede zalowac... Mily powiem szczerze jak chcesz szybciej jezdzic to wsadz wiekszy silnik a jak Cie stac jeszcze na szybsza jazde to uturbiaj ale pamietaj ze dobra robota dobsze kosztuje i sa to potworne pieniadze
  
 
a jak ze spalaniem wiecej mniej?? Po tych wszystkich modyfikacjach??
  
 
... wiem wiem .... dlatego na 1.6 nie chcem uturbiać ...... pasuje trochu większa pojemność i kto wie ..... co do roboty to na pewno nie będzie to pan kaziu ...... możesz mi zaufać .....
  
 
No 13 literkow musze mu wlac jak sie normalnie po miescie lata...
  
 
... niop ..... ja za 13 to już mogę sobie pozapytalać ......
  
 
1.4 Jest najlepszy
Pozdr
  
 
Cytat:
2004-10-26 22:48:23, Bakster pisze:
W sumie jako ze ostatnio troche ludzi sie pytalo o ta moja serie to wzielismy siedlismy dzisiaj z Micabem i spis zrobilismy co tu bangli w tym samochodzie od gory....:
....
....



No ale poza tym to pełna seria

Panowie ! my tu sobie rozważamy o 105 koniach a trzeba pamiętac, że ten silniczek miał na starcie 71 KM !!!
50 % overburn to wzbudza respekt

  
 
Ehh Gerusik ale niektorym tego nie wytlumaczysz.. bo jak ktos ma 105 koni w seri to mowi " ee tyle kasy wsadziles a tyle samo koni czy troche wiecej" ale jak on sie postawi w swojej klasie to go kazdy zniszczy... a i ja bym go zniszczyl... bo jak on wrzuca bieg kolejny to mi sie wkrecac dopiero zaczyna... troszke wiecej niutonkow... ale coz... ja jestem dumny z tego co osiagnolem.. w sumie byl cel i zostal spelniony...
  
 
Cytat:
2004-10-27 13:26:31, Bakster pisze:
...ja jestem dumny z tego co osiagnolem.. w sumie byl cel i zostal spelniony...



Tia... najszybszy 1.4 CVH w Polsce ... a tak poza tym to masz przecież pełną serię