Gleba

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie o gruntach, tylko o zawieszeniu będzie Pytanko mam jak obniżyć tył za małe pieniądze? Przód już "posadziłem", taką bardzo garażową metodą, to znaczy sprężyny z trucka+ciach+kumpel+piwko+2 godzinki=koła na równi z krawędzią błotników przy oponach 185/60/R14, tak że palec ledwo wchodzi+opcieranie kół o nadkola+dzięki Ci Boże za osłonę miski, ale warto było. a tył został jak był, no i "sterczy" trochę do góry. Jak to wyrównać?
  
 
hm, no to juz gdzies bylo, tylko nie pamietam w jakim poscie. najlepiej piora resoru do kowala...
  
 
A ile może taka przyjemność kosztować?
  
 
ja sie kiedys pytalem to z montazem i demontazem utwardzanie i klepanie za komplet 100zł. ale to kazdy mowi ile uwaza... wiesz, te ceny sa bardzo plynne...
  
 
Dzięki wielkie. chyba jednak poczekam do wiosny, bo na zimę to chyba dam sobie spokój
  
 
Tylko jest jedno ale. Jak zabierzesz 2 osoby do tyłu to będziesz bakiem szlifował asfalt
  
 
A po co mi dwie osoby z tyłu?
  
 
poza tym hak mam, także luzik
  
 
3 pióro i obcinasz wieszak resora.. dobrym pomysłem jest też stabilizator taki jak był w Cargo
  
 
A na 3 piórach nie będzie za twardy? Coś w stylu taczki?
  
 
wogole jak obnizysz i utwardzisz to beda taczki, nawet jak sam przod... zacznie ci wszystko skrzypiec poczawszy od deski z zegarami az po polke w bagazniku...
  
 
Cytat:
2004-10-28 10:13:49, uzar pisze:
A na 3 piórach nie będzie za twardy? Coś w stylu taczki?



Ja mam 3 pióro i jest spox ale nie mam tyłu w powietrze wysadzonego tylko prosto stoi i jest ok. nawet nie buja się tak jak przedtem
  
 
Cytat:
2004-10-27 21:43:25, sc00by pisze:
3 pióro i obcinasz wieszak resora.. dobrym pomysłem jest też stabilizator taki jak był w Cargo

Dokladnie!! Najlepiej obciac wieszak.
  
 
a ja jechalem wlasnie poldkiem w 7 osob i tylko na zakretach 90* szural o nadkola. jak dobrze ze nie mam obnizonego bo by juz wogole nie pojechal. tylko mi sie stresor wlaczyl jak na swiatlach ja skrecalem w lewo a na prawym podjechala straz miejska, ale w miare szybko skrecili na strzalce w prawo i po bólu... dobrze miec ciemne szybki... i normalne zawieszenie.
  
 
To TY może zmień poldka na jakiś mały autobus
  
 
he no wiesz rzecz wzgledna mnie zatrzymali za 2 worki kartofli w bagazniku i 2 skrzynki piwa i powiedzieli ze samochod jest przeladowany normalnie bajer mowie teraz bede musial wszystko przepakowywac ale mowie im ze to polonez i on tak ma ze jak troche sie wsadzi to siada no i uwierzyli popatrzeli w baga i poiwezieli ze moze racja
  
 
Ludzie, co Wy wozicie tymi samochodami
  
 
wtrącę się do rozmowy :

właśnie zakupiłem zawias z rozbitego poldka ponoc totalnie obnizonego w komplecie dostałem :

2 sprężyny z trucka obcięte , zachartowane
2 resory ( mają po dwa pióra , sklepane i ponoc zachartowane )
4 amory z dolanym olejem ( twarde )

wszystko wsumie za 200 pln

to był jedyny ratunek przy moich felgach 16 cali bo na standartowym zawiasie zmieniam nonstop gumy , a troche takie kosztują o profilu 215/40

marwi mnie tylko ten resor na dwuch piórach nie wiem czy to wystarczy ale jak załorzę to wam zdam relacje jak to hula , w poprzednim ponoć prezentowało sie dobrze !!

Pozdrawiam

NIMNUL
KAMIKADZE SQUAD KRAKÓW
  
 
Nimnul teraz masz fele takie jak na fotce 2 w profilu czy na 5? chyba te z 2... widze ze troche pozmieniales autko z zewnatrz i jesli sie nie myle ostatnio tez silnik. moze zapisalbys sie do nas do klubu, boprzeciez mozesz byc w 2...

ps. znam twojego brata zapytaj go o mnie (czasem razem pijemy pod kopcem i gramy w pilke, ostatnio obalal do konca mojego browca... )

a co do zawiasu - to jak przod hartowany to dobrze, wystarczy i jak troche przyciete to tez dobrze.

z tylu, jesli sa twardsze amory powinno byc dobrze, ale naprawde na takich kolach i z twarda zawiecha mozesz miec taczuszki...
  
 
Jakby Ci resory nie leżały to daj znać. Może mi by podeszły, a Tobie wpadłoby trochę kasy