MotoNews.pl

Jak dobrac sie do klamki ? Omega B

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Jak dobrac sie do klamki ( w celu naprawy - nie kradziezy ) w omedze B od strony kierowcy. Jest to moj pierwszy opel wiec jestem zielony , a ksiazek w stylu sam naprawiam nie uswiadczysz, wiec prosze doswiadczonych kolegow o pomoc.Pozdrowienia z grodu Kopernika.

Jezeli nie chcesz nic zniszczyc i rozwalic to trzeba by niestety ,,od srodka'' czyli zdjac tapicere, wypiac centralny zamek i wtedy pogrzebac. Tak mi sie wydaje na logike choc sam wyjmowania klamki jeszcze nie uswiadczylem
pozdr

-------------------------------
kmieciu stwierdzil, ze nalezy siedziec cicho

Hej ,miałem docynienia z klamką, tak jak poprzednik mówił tylko od środka dostaniesz się do klamki, Potrzebny będzie długi klucz nasadowy chyba 10. Najpierw będziesz musiał ściągnąć blachę która przykrywa całą klamkę od środka. Aha cięgna są przymocowane specjalnymi zatrzaskami, łatwo je złamać. Podobne zatrzaski są w maluchu przy gaźniku tam jest taki drut i na obu końcach są te zatrzaski. NIc na siłę

A w celu czego?
Wyjęcia czy regulacji?
Mniemam, że kolega ma problemy z otwarciem drzwi od zewnątrz?
Czasami sie zacinają i nie chcą się otworzyć?

Ja przerabiałem to z tyłu. Jeśli to to samo ( a to się okarze), to od wewnątrz jest taki (taka? nakrętka) plastikowy regulator. Wystarczy wyregulować go kręcąc nim w prawo lub w lewo ( góra lub dół) aby wszystko wróciło do normy, czyli do prawidłowego otwierania się drzwi (bez wyjmowania klamki).

No to ja mam absolutnego hiciora w tym temacie. Otóż pod cmentarzem zaryglowałem zamki i pomknąłem z rodziną buchać ogniem na grobach. Wracam i kurde nie chcą się odryglować prawe przednie drzwi. I są zamknięte na cacy Żona śmigała przez moje drzwi na swój fotel. I co z tym począć? Tapicery nie ściągne (bo drzwi zamknięte), otworzyć nie mogę. Przecież ich kurna nie wyrwę...

Mata jakiegoś pomysła?